• Ik ging dus vandaag sporten met een vriendin, maar zei kwam dus niet opdagen. Dus ik heb nog geprobeerd te bellen en alles, maar ze neemt niet op. Dus ik zet op facebook, zomaar komt dinges niet opdagen. Is dat kind helemaal boos op mij, omdat ik zei dat ik had gezegd dat ik niet zou komen. Wat niet het geval was, ik zei misschien en dat ik nog zou doorgeven als het niet het geval was. Dus nu begint zij helemaal boos te worden dat ik alles op twitter zet en dat ik een zielig aandachtsloos persoon ben.
    Jezus, nou dankjewel. Wat is haar probleem...


    SLOAN.

    Eerlijk, ik vind het ook wel een beetje belachelijk dat je dat op twitter zet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zij is toch niet degene die heeft staan wachten en bellen? Ik vind niet echt dat ze er reden toe heeft. Of zie ik dat nou verkeerd?(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jij maakt er een probleem van door het online te zetten, denk ik.
    Gewoon een misverstand.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jij maakt er een probleem van door het online te zetten, denk ik.
    Gewoon een misverstand.


    Ik zag het meer als grapje, maar blijkbaar waardeerde ze dat niet.


    SLOAN.

    Waarom maak je er zelf een probleem van zoiets nietigs? I don't get it :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja maar ik weet niet, het zou prima kunnen - als ik nog op sociale netwerken zat - dat ik ook even er op had gezet dat ik lang heb moeten wachten op iemand. Dan hoeft iemand niet meteen zo te reageren. Ze had gewoon even kunnen zeggen: 'Huh, maar ik dacht dat jij gezegd had dat je niet zou komen.' dan hadden jullie het gewoon netjes uit kunnen praten. Maar goed, ik denk wel dat het een misverstand is inderdaad.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Zij is toch niet degene die heeft staan wachten en bellen? Ik vind niet echt dat ze er reden toe heeft. Of zie ik dat nou verkeerd?(cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik snap dat je boos bent, maar het op twitter zetten enzo was geen goed plan.. dat lokt het natuurlijk uit.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Assassin schreef:
    Jij maakt er een probleem van door het online te zetten, denk ik.
    Gewoon een misverstand.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Larten schreef:
    Ik snap dat je boos bent, maar het op twitter zetten enzo was geen goed plan.. dat lokt het natuurlijk uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ah Lotte hier hoef je geen steun te zoeken. ;D Ik vind dat je gelijk hebt.

    Ik zou dat zelf niet op facebook zetten. Als het mij zou overkomen, dat iemand dat zou doen, dan zou ik dat ook niet zo leuk vinden.


    Life is hard and then we die