• jaja ik doe het again ^^ De ideen blijven binnen komen dat ik niet eens meer weet welke ik nou op Q moet zetten. Mjaa..de story gaat over ;

    Een meisje van 17 dat mensen helpt met hun problemen. Gewoon op een site die ze zelf heeft gemaakt en helemaal anoniem. Elke dag helpt ze over de 50 mensen met hun problemen via haar computer. Het meisje krijgt ook vaak reacties van mensen bij wie het probleem is opgelost en ze haar dus willen bedanken. Verder is ze een dood gewoon meisje dat naar school gaat,vrienden heeft en ook wel eens gekke dingen doet.Op een dag krijgt ze een mail van een jongen die een probleem heeft dat ze nog nooit eerder behandeld heeft. Voor het eerst weet het meisje niet wat ze aan die jongen moet sturen en kijkt op het internet of ze iets kan vinden wat de jongen zou kunnen helpen.Ze wil hem zo graag helpen dat ze zelf dingen gaat verzinnen als ze nix kan vinden. Gelukkig helpt het wel een beetje maar ze merkt dat de jongen nog niet van zn probleem af is. Elke x als hij wat stuurd voeld het meisje zich niet goed omdat ze hem zo graag helpen. Maar dan komt ze er achter dat het niet een gewone jongen is met gewone problemen..

    Verassing 1;PrincesScene
    Verassing 2;Rawrrx3
    Verassing 3;LOLLIPOPx
    Verassing 4;DonEdHardy
    Verassing 5;BoKillerDoll
    Verassing 6;IKICKASS
    Verassing 7;xNIJNTJE
    Verassing 8;PersainRose
    Verassing 9;KimFootball

    Need To Know
    Suprise;
    Name;
    Photo;
    Text;

    Rollen maak ik pas later bekend !
    EDIT;MENSEN DOE AUB WEL EEN VERASSING ERBIJ ANDERS LOOP IK VAST ><


    xoxox



    People who are meant to be together always find each other in the end.

    [/ego]


    when words fail, music speaks.

    Suprise; 3,6 of 9
    Name; Kim
    Photo; http://i242.photobucket.com/albums/ff222/half_evil13/00greenemo.jpg
    Text; Hoii,ik ben dus Kim en heb lang zwrat glimmend haar maar wel een hele lichte huidskleur. Ik heb schattig wangetjes en ben erg lang en erg dun. Mijn favorieten kleuren zijn zwart en groen en ik hou van alcohol,jongens,sigaretten en muziek. Ik hou totaal NIET van huppelkutten en ik sla ze vaak en ik scheld ze vaak uit want ik hou van schelden en slaan. Verder heb ik niet veel info dus zeg ik BYEE

    Toemdoem *kucht Wil Billkucht*

    Suprise; Verassing 1,2 of 3

    Name; Paris

    Photo; http://media.photobucket.com/image/tayden%20toxic/letsburnthishousedown/Tayden%20Toxic/tayden29.png?o=11

    Text;


    Hellow Beautys <333

    Ik ben Paris en 17 jaar.
    Ik ben een meisje die niet op haar mondje is gevallen maar aan de andere kant wel heel erg lief kan zijn. Ik kan ook wel bitchy doen als iets mij niet aanstaat. Ik hou van mode en ga regelamtig winkelen. Maar met die regelmatig bedoel ik nu niet 6 of 5 keer in een week! Ik ben ook weer niet zo'n levende Barbie pop x']. Ik heb dan wel weer een verslaving, aan Tiara's, Strikjes en Haar dingen spray x'D. Maar ik ga weer.

    Doeii Beautys <333


    Take My Hand Take A Breath ...

    Biitch<3
    Wanneer jij gaan zeggen wie welke rol heeft?

    Suprise; 6

    Name; Kim (me naam mag je veranderen)

    Photo;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Text

    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    TELL US THE ROLLES (H)<333


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Biitch<3
    Wanneer jij gaan zeggen wie welke rol heeft?


    JAA :Y)


    Take My Hand Take A Breath ...

    DOMBO!
    Zeg het nou gewoon x]
    *Solly voor het schelden maar vatdat op als een niet belediging want ik zeg alleen Biitch/Dombo ofzo tegen échte friends ^^*

    :O Anneliesjuu!
    Jy dat dus niet tegen my zeg, dus ik niet jou échte friend is O:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rose jij bent mij uhmm TRUTJE <3

    KWAL!
    Zeg dat nou gewoon x]

    :P En jy bent myn Gestoorde =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kiend, ik wil weten want ik moet zo weg >,<

    Ikke morgen zeggen ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.