• ...besefte ik me wat voor een kutvriendinnen heb gehad op de basisschool.
    Negeren, buitensluiten, clubjes vormen zonder mij erbij, roddelen over mij en me steeds omver duwen.
    En niet één persoon heeft het ooit voor me opgenomen. Niemand steunde me en ik voelde me hartstikke alleen.
    Ik weet niet, maar opeens werd ik zó boos!

    Hoe durfden ze zich mijn vriendinnen te noemen? Hoe durfden ze mij te beroddelen? Ik deed altijd mijn best om hun te pleasen.

    En eigenlijk laat ik me nog steeds omver werpen door oude "vriendinnen" die ik nu soms nog wel tegenkom.
    Het is klaar voor mij. Ik heb geen zin meer om hun te pleasen, of ze te verdedigen.
    Ik zal van nu af aan opstaan voor mezelf.

    Ik heb het nooit goed kunnen verwerken en vanmiddag kwam ik weer zo'n kreng tegen die me de grond inboorde. Dus, laat mij maar even lekker uitspuwen, die nare trutten verdienen mijn aardige woorden niet meer.

    Zo. Ik heb mijn zegje gedaan.
    Heeft iemand ook zin om zijn gal uit te spuwen? Ga je gang.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Meerdere jongens op mijn school doen zo dom, dat ik me soms wel eens af vraag waarom ze in vredesnaam in havo 4 zitten! En ze durven alleen als ze met hun vriendjes zijn en dan doen ze zo stom. En als je er dan wat van zegt gaan ze lachen, dat is zo ongelofelijk frusterend. En als ik het dan tegen mijn mentor vertel, dan gaan ze zeggen ja, je bent een verrader en je moet niet roddelen. Nee, als je zo debiel doet vraag je er gewoon om dat mensen over je gaan roddelen en het aan hun mentor vertellen.


    Physics is awesome

    Ik heb het zelfde als jij, ongeveer. In de eerste 2 klassen had ik geen vrienden en daarna ben ik gepest, dus echt getreiterd. Nu nog steeds trouwens, alleen minder. Je weet wel, van de rare blikken op mijn kleding, de subtiele opmerkingen(zo zong een jongen vorig jaar als ik bij hem in de buurt stond 'ik heb een clubje opgericht, voor mensen met een lelijk gezicht, je kunt er bij, je kunt er bij'. Heerlijk subtiel)
    Ik heb wel vrienden, maar daar "kan" ik ook niet zo veel mee. Ze zijn wel lief en zo, maar echt praten of mezelf zijn zit er niet bij. Niet dat ik ooit mezelf ben geweest.

    But only the weak are not lonely.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Miiauw schreef:
    Goedzo! Girlpowerr!(A)


    Inspiration can hit you any time

    ja, er zit een meisje in de klas die mij niet mag, vanaf het begin van het schooljaar al niet, en waarom geen idee
    ineens deed ze zo kattig tegen mij
    ik mag haar ook niet, maar laat dat niet merken
    en bij mijn opleiding moet je veel samenwerken enzo, en als ik dan met haar onder andere moet samen werken, dan voel ik me ziek