• ...besefte ik me wat voor een kutvriendinnen heb gehad op de basisschool.
    Negeren, buitensluiten, clubjes vormen zonder mij erbij, roddelen over mij en me steeds omver duwen.
    En niet één persoon heeft het ooit voor me opgenomen. Niemand steunde me en ik voelde me hartstikke alleen.
    Ik weet niet, maar opeens werd ik zó boos!

    Hoe durfden ze zich mijn vriendinnen te noemen? Hoe durfden ze mij te beroddelen? Ik deed altijd mijn best om hun te pleasen.

    En eigenlijk laat ik me nog steeds omver werpen door oude "vriendinnen" die ik nu soms nog wel tegenkom.
    Het is klaar voor mij. Ik heb geen zin meer om hun te pleasen, of ze te verdedigen.
    Ik zal van nu af aan opstaan voor mezelf.

    Ik heb het nooit goed kunnen verwerken en vanmiddag kwam ik weer zo'n kreng tegen die me de grond inboorde. Dus, laat mij maar even lekker uitspuwen, die nare trutten verdienen mijn aardige woorden niet meer.

    Zo. Ik heb mijn zegje gedaan.
    Heeft iemand ook zin om zijn gal uit te spuwen? Ga je gang.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Goedzo!!! :D


    Life is hard and then we die

    Ik haat Duits.

    En good for you! (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind dat huppelkutjes met Uggs, een Blackberry, en een Nickelson (lees: vuilniszak met dode kat als kraag) op de brandstapel thuishoren. Ja, inclusief persoon.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb een beetje hetzelfde gehad, en sinds vorig jaar ben ik ook opgehouden met steeds lief tegen ze te doen. Ze moeten bij mij niet meer komen (:
    En op dit moment heb ik niet echt iets waarover ik mijn zegje wil doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    waar ik gek van word is dat mensen me de hele tijd raar aankijken op school. volgens mij wordt er aardig wat vanaf geroddeld. echt laag vind ik dat, zeg het dan lekker in mn gezicht


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PUKKELxDING schreef:
    Goedzo!!! :D


    En nope

    Ik heb juist hele goede vriendinnen. En met mn vriendinnen van de basisschool was ik echt heel goed bevriend, nu nog steeds met 1, terwijl ik in de derde zit.

    Maar laat vooral niet over je heen lopen door dat soort rotwijven


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ghehe, zo doe je dat(:

    Ik? Ik heb zin om gal uit te spugen over mijn moeder. Maar laten we daar maar niet over beginnen. Ik wil het graag gezellig houden(:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 19:41 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    HATEBREEDER schreef:
    Ik vind dat huppelkutjes met Uggs, een Blackberry, en een Nickelson (lees: vuilniszak met dode kat als kraag) op de brandstapel thuishoren. Ja, inclusief persoon.

    Die uitleg doet het hem wel anders :'D. Wist helemaal niet wat een Nickelson was, maar door jouw uitleg heb ik meteen het juiste beeld ervan gekregen :'D.
    Die dingen zijn afgrijselijk!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik snap wat je bedoeld
    ik ben zelfs weggepest van school
    En dat vind ik nog steeds ontzettend stom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Die uitleg doet het hem wel anders :'D. Wist helemaal niet wat een Nickelson was, maar door jouw uitleg heb ik meteen het juiste beeld ervan gekregen :'D.
    Die dingen zijn afgrijselijk!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Herkenbaar (cat)

    Laat die bitches eens wat zien (Y)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    HATEBREEDER schreef:
    (...)


    Helemaal mee eenss


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Wat een rotvriendinnen! Ik hoop dat als je ze de volgende keer tegenkomt, gewoon boven ze staat. Ze verdienen jou niet ^^
    En verder heeft een jongen mij niet zo netjes behandeld waardoor ik erg boos op hem was. Ik stond echt op het punt om hem gewoon te slaan, maar uiteindelijk heb ik besloten dat dat toch niet zo'n goed idee was en hebben we het uitgepraat. Hij heeft zelfs sorry gezegd :') maar ik ben nog steeds boos op hem, ook al heb ik hem vergeven.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Goedzo! Girlpowerr!(A)