• ik heb een vriendin bij mij op school, en die is bij alles supersnel beledigt. Andere vriendinnen merken het ook en we irriteren ons er super aan. Waarschijnlijk doet ze zo omdat ze een eigen cd mag inzingen en ze denkt ook wel dat ze overal goed in is. Zie het niet verkeerd, ze is superaardig. Maar je hoeft maar één klein dingetje verkeerd te zeggen en ze is al gelijk helemaal boos en alles. Ik weet niet meer wat ik moet doen, het word steeds erger. En vriendinnen van mij weten het ook niet meer, als ze zo doorgaat ben ik bang dat ze niet echt veel mensen overhoud. Ze is ook supersnel jaloers. Een keer was ik met mijn beste vriendin iets aan het doen en toen stuurde ze een smsje: 'kan je afspreken?' dus ik stuurde terug: 'nee ik kan niet ik ben al bij l, maar gaat verder alles goed met je?' en toen reageerde ze gelijk niet meer. En als ik of iemand anders iets nieuws heeft dan gaat zij het ook gelijk kopen. We worden er echt gek van, maar we durven het niet tegen dr te zeggen, want dan hebben we helemaal de poppen aan het dansen, wat moeten we nou doen?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Eerlijk tegen d'r zijn, anders denkt ze echt dat ze dat kan maken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zeggen anders krijg je er ruzie om
    Dan kan ik je op een presenteerblaadje geven(of hoe dat spreekwoord dan ook gaat)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je het niet tegen haar verteld blijft het probleem gewoon bestaan, dus ik zou het toch maar tegen haar zeggen. & dan reageert ze ook niet anders dan dat ze normaal doet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Taize schreef:
    Eerlijk tegen d'r zijn, anders denkt ze echt dat ze dat kan maken.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Gewoon tegen haar zeggen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.