• Ik heb echt ontzettend pijn nu aan mn schouder, aangezien ik naar huis heb moeten lopen met mn fiets aan de hand - had een lekke band - en op gegeven moment kreeg ik daar dus echt heel veel kramp in, en t gaat maar niet over. Kut fiets.

    Anywayzzz, waar hebben jullie op het moment pijn aan??

    Heel veel zeuren is gwn toegestaan

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 17:49 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hoofdpijn, maar dat heb ik altijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    dance4ever schreef:
    (...)

    Uhhmmm niet heel ver hoorxD Geen idee eigenlijk, ghehe ik google ff, google zegt 3.3 km. Dus dat is niet heel ver.
    ooo, dat valt inderdaad nog wel mee. Naja.. een kapotte fiets meesleuren is altijd vervelend :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Hersenpijn, I guess.
    En de sterkte van mijn bril is niet goed, moet een nieuwe hebben, dus ik heb hersenoogpijn. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jonsu schreef:
    (...)ooo, dat valt inderdaad nog wel mee. Naja.. een kapotte fiets meesleuren is altijd vervelend :Y).


    idd, krampinjeschouderkrijgenachtig. Eerlijk gezegd ben ik ook alleen maar naar die school gegaan, omdat ik dan niet ver hoefde te fietsen, wat betekend dat ik niet heel vroeg hoef op te staan. xD

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 19:55 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mraz schreef:
    Hersenpijn, I guess.
    En de sterkte van mijn bril is niet goed, moet een nieuwe hebben, dus ik heb hersenoogpijn. :"D


    Das echt heel vervelend, van dat soort oogpijn/ hoofdpijn


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    @ dance4ever, JOODE, ik moet altijd zo ongeveer 3.3 naar school fietsen, als 't niet minder is xd ver genoeg. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    APHRODITEx schreef:
    @ dance4ever, JOODE, ik moet altijd zo ongeveer 3.3 naar school fietsen, als 't niet minder is xd ver genoeg. (:


    Eigenlijk is dat helemaal niet ver hoor, maar ik ben met je eens dat het ver genoeg is. :Y) Anders had ik nog verder moeten lopen. xD En was ik sws al heel vaak te laat gekomen, omdat ik weer s niet uit mn bed kwamxD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."