• Ik heb echt ontzettend pijn nu aan mn schouder, aangezien ik naar huis heb moeten lopen met mn fiets aan de hand - had een lekke band - en op gegeven moment kreeg ik daar dus echt heel veel kramp in, en t gaat maar niet over. Kut fiets.

    Anywayzzz, waar hebben jullie op het moment pijn aan??

    Heel veel zeuren is gwn toegestaan

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 17:49 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Lux schreef:
    Ik heb serieus bijna overal spierpijn D; Te veel bewogen de laatste tijd denk ik p;

    Rechterknie T_T ^


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hmm, nergens. Gelukkig.
    Heb het vorige week wel gehad, en op veel plaatsen wel. D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn hart...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn hart? (ik zit psychisch dus niet helemaal lekker in mijn vel de laatste tijd)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    RainbowDay schreef:
    Hoofdpijn T-T


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vorige week had ik de hele week last van mijn buik, ik had blijkbaar mijn buikspieren niet moeten aanspannen


    Physics is awesome

    Blegh, hier buikpijn ):


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cumberbatch schreef:
    Breinpijn.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    nerveus schreef:
    Mijn hart...


    Alright I give in, daar heb ik ook pijn aan


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    RainbowDay schreef:
    Hoofdpijn T-T


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pijnloos*O*


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Vingerpijn, handpijn, oogpijn...(noem maar op of ik heb het, aangezien mij echt alles overkomt de laatste tijd :S)


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn bovenarmen, van de spierspijn. Maar dat is niet erg, want ik ben gister voor het eerst in een jaar weer gaan sporten nadat ik een jaar doodziek ben geweest, dus, dit geeft voor mij gewoon het gevoel dat ik weer leef en weer dingen kan ondernemen enzo :Y). En .. dat is lullig van je fiets, hoe ver heb je moeten lopen? [center][/center]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    Mijn bovenarmen, van de spierspijn. Maar dat is niet erg, want ik ben gister voor het eerst in een jaar weer gaan sporten nadat ik een jaar doodziek ben geweest, dus, dit geeft voor mij gewoon het gevoel dat ik weer leef en weer dingen kan ondernemen enzo :Y). En .. dat is lullig van je fiets, hoe ver heb je moeten lopen? [center][/center]


    Uhhmmm niet heel ver hoorxD Geen idee eigenlijk, ghehe ik google ff, google zegt 3.3 km. Dus dat is niet heel ver.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn hoofd, as always. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.