• Ik heb laatst de film (voor de tweede keer, ik ben naar het zoeken naar de DVD) Perfume: The story of a murderer gekeken. Ik was, de eerste keer dat ik de film zag echt sprakeloos, ik hou van die film. Nu lees ik het boek, en viel me op dat Jean-Bapiste iets kouder is. Hij merk niet eens dat hij het Pruimen meisje heeft vermoord, terwijl in de film hij verbaasd lijkt. Alsof hij niet door heeft dat ze dood is. Toch blijft hij een van mijn favoriete karakters (naast Alair en Ezio). Ook in het boek blijft hij net zo geweldig.

    Iemand ook de film gekeken?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Revelations schreef:
    (...)

    Ik vond het boek op school, mentale tranen van geluk. Hoewel ik Jean echt als een vriend zie. Ja, zo een persoon ben ik.

    @ Poseidon:

    Ik had trouwens meer het gevoel dat het puurheid uitstraalde. Hun zachte huid was haast een foto van onschuld. Ik vond het de film afmaken.

    Nou, voor puurheid of ik geen naakte lichamen te zien. Ik vind dat je je tieten niet zomaar even in beeld gooit. But that's me.


    your eyes are like stars in the night.

    HATEBREEDER schreef:
    Alair? Altair. Die zijn van AC by the way, dus ik snap niet waarom je die bij Perfume betrekt.


    Het is een algemene opmerking. Buiten het verhaal zelf. Ik vind het fijn om ook mijn gedachte gangen die ik op dat moment het op te schrijven. Ook al horen ze er niet bij, daarom gebruik ik haakjes.