• Ik heb laatst de film (voor de tweede keer, ik ben naar het zoeken naar de DVD) Perfume: The story of a murderer gekeken. Ik was, de eerste keer dat ik de film zag echt sprakeloos, ik hou van die film. Nu lees ik het boek, en viel me op dat Jean-Bapiste iets kouder is. Hij merk niet eens dat hij het Pruimen meisje heeft vermoord, terwijl in de film hij verbaasd lijkt. Alsof hij niet door heeft dat ze dood is. Toch blijft hij een van mijn favoriete karakters (naast Alair en Ezio). Ook in het boek blijft hij net zo geweldig.

    Iemand ook de film gekeken?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik en ik vond het een walgelijke film. Ik hoef die film nooit meer te zien.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 17:18 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, maar ik hoor er echt heel veel over op quizlet. Dus ik wil hem zeker nog een keer zien. Misschien ga ik hem wel een keer huren(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nee, wel van gehoord. (:

    Ik vond de film goed, tot het einde. Echt, het einde heeft voor mij heel de film verpest. Onrealistisch en belachelijk slecht


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Poseidon schreef:
    Ik en ik vond het een walgelijke film. Ik hoef die film nooit meer te zien.


    Echt? Wat vond je dan walgelijk? Misschien de vrouwen (aangezien ze naakt eindigen)? Ik vond het pittig, I don't know, het pure awesomeness.

    Revelations schreef:
    (...)

    Echt? Wat vond je dan walgelijk? Misschien de vrouwen (aangezien ze naakt eindigen)? Ik vond het pittig, I don't know, het pure awesomeness.

    Ik hoef geen tieten de hele film door te zien. Bah bah.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik hoef geen tieten de hele film door te zien. Bah bah.


    Haha, dat kan ik wel snappen. Maar, y'know, gedeelde kleedkamers. Ik heb er opzich geen problemen mee.

    Revelations schreef:
    (...)

    Haha, dat kan ik wel snappen. Maar, y'know, gedeelde kleedkamers. Ik heb er opzich geen problemen mee.

    Wat bedoel je met gedeelde kleedkamers?


    your eyes are like stars in the night.

    nog nooit van gehoord :X:X


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Poseidon schreef:
    (...)
    Wat bedoel je met gedeelde kleedkamers?


    Op school, de meisjes hebben een kleedkamer en de jongens een. Sommige vinden het nodig om te douchen, en ik heb het ergste dus gezien. Niks vind ik meer vies (Op two girls one cup na).

    Ik vind hem geweldig. Om te zien hoe hij is, waarom hij moord is echt interessant. Niets is zo interessant als een seriemoordenaar.De film is ook erg mooi gemaakt.
    Ik wil ook nog eens het boek lezen, maar ben er nog niet aan toe gekomen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Revelations schreef:
    (...)

    Op school, de meisjes hebben een kleedkamer en de jongens een. Sommige vinden het nodig om te douchen, en ik heb het ergste dus gezien. Niks vind ik meer vies (Op two girls one cup na).

    Ja, dat snap ik. Dat heeft iedereen. Maar sowieso, ook dan hoef ik het niet te zien.


    your eyes are like stars in the night.

    Alair? Altair. Die zijn van AC by the way, dus ik snap niet waarom je die bij Perfume betrekt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind het boek beter.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Frigga schreef:
    Ik vind hem geweldig. Om te zien hoe hij is, waarom hij moord is echt interessant. Niets is zo interessant als een seriemoordenaar.De film is ook erg mooi gemaakt.
    Ik wil ook nog eens het boek lezen, maar ben er nog niet aan toe gekomen.


    Ik vond het boek op school, mentale tranen van geluk. Hoewel ik Jean echt als een vriend zie. Ja, zo een persoon ben ik.

    @ Poseidon:

    Ik had trouwens meer het gevoel dat het puurheid uitstraalde. Hun zachte huid was haast een foto van onschuld. Ik vond het de film afmaken.