• Weg gehaald wegens persoonlijke redenen, Sorry

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 13:15 ]


    None

    Ik zou gewoon tegen un zeggen iets van
    "Jullie betekenen allebei heel voor ij en ik wil niet kiezen"
    Ik mag 1 van mijn vriendinnen ook niet zo, maar ik maak er geen probleem van


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aahw, we gaan het gewoon proberen. xd. Voor jou. Ook al weet ik dat het niet gaat klikken tussen E en mij. Voor jou dan.. :]
    Ik vind het jammer voor je als ik die vriendschap zou verpesten..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ze hebben wel één ding gemeen. Ze zijn alle twee vrienden met jou.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mraz schreef:
    Ze hebben wel één ding gemeen. Ze zijn alle twee vrienden met jou.




    Yeah, that's true


    None

    Je moet niet kiezen. Niet doen zelf ken ik een vriendin van iemand helemaal niks en nog zit ik elke pauze bij haar and i don't give a f*** :3

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 16:51 ]


    Shoganai i ne~

    Pfffft, ik vind het altijd zó raar dat mensen iets op Q zetten waarvan ze weten dat hun vriendinnen het ook kunnen lezen.
    - schudt hoofd -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom zou dat niet werken, ik heb vrienden in mijn klas en buiten mijn klas, die zie ik in de pauze.
    Die hebben eigenlijk niks met mekaar te maken, ze zien mekaar ook niet. Waarom zouden zij met mekaar om moeten gaan omdat jij met ze omgaat?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb ook twee vriendinnen die niet goed met elkaar overweg kunnen, je kunt toch gewoon op verschillende tijden met hun afspreken? Dat werkt voor mij prima...

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 16:58 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mraz schreef:
    Ze hebben wel één ding gemeen. Ze zijn alle twee vrienden met jou.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Volgend jaar is nog meer dan een halfjaar weg, er kan nog zoveel gebeuren. Maak je er nog niet zo'n zorgen over. Bovendien, het kan altijd zijn dat L, net als jij, ineens inziet hoe geweldig E is. En dan is er helemaal gene probleem meer, haha.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Madge schreef:
    Pfffft, ik vind het altijd zó raar dat mensen iets op Q zetten waarvan ze weten dat hun vriendinnen het ook kunnen lezen.
    - schudt hoofd -


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)




    Maar het is geen probleem want L. weet ervan ze heeft zelf Q en E. Gaat dit never ever ondekken ahahaha


    None

    Ik zou sowieso geen keuze maken. Als jij ze allebei wilt zien, moet dat kunnen. Ze kunnen het zeker eerst proberen.
    En je kunt het misschien tegen beide zeggen? Dat ze volgend jaar niet gelijk voor een verassing komen te staan. Maar dat hoef je natuurlijk pas tegen die tijd te doen.

    Maar als E. en jij zoveel op elkaar lijken, dan zijn jij en je vriendin van vorig jaar toch ook heel verschillend? En jij kan ook met je vriendin van vorig jaar opschieten, dus dan kan ze misschien wel met E. opschieten?


    To live would be an awfully big adventure