• Heb je een ideetje voor een soundtrack? Laat het dan weten. Wil je een trailer maken? Laat het dan ook weten.



    Demetria Avalon Smith lijdt aan een chronische pancreasontsteking ook wel pancreatitis genoemd. Ze zal sterven als er niet snel een oplossing komt. Als ze geluk heeft leeft ze nog een maand, anders sterft ze vroeger tenzij natuurlijk dat er een pancreas geschikt voor haar beschikbaar is, wat onwaarschijnlijk is.

    Harry Edward Styles, zit in een wereld beroemde band, One Direction. Zijn leven lijkt perfect, tot de dag dat zijn broer om het leven komt in een auto-ongeval. Hij is zo verdrietig dat hij met de band wil stoppen en hij beweert dat niemand hem begrijpt. Zeker wanneer zijn ouders hem vertellen, dat ze de organen van zijn broer hebben weg gegeven. Hij kan niet leven met de gedachten dat zijn broer in iemand anders verder leeft.

    The story: klik

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:52 ]

    Ga ik zeker lezen!
    Komt waarschijnlijk ook door het feit dat mijn opa aan pancreatitis is gestorven en de organen van mijn peter (die aan iets anders is overleden) ook zijn weggegeven.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    LiveToday schreef:
    Ga ik zeker lezen!
    Komt waarschijnlijk ook door het feit dat mijn opa aan pancreatitis is gestorven en de organen van mijn peter (die aan iets anders is overleden) ook zijn weggegeven.

    Oh, dat is wel erg voor je! als je wil praten!
    Leuk dat je de story wil lezen.

    LiveToday schreef:
    Ga ik zeker lezen!
    Komt waarschijnlijk ook door het feit dat mijn opa aan pancreatitis is gestorven en de organen van mijn peter (die aan iets anders is overleden) ook zijn weggegeven.

    vind je de tittel trouwens goed? en heb je mss ideetje voor soundtrack?