• Dat vroeg ik dus aan mijn stiefmama en toen zie ze 'Gewoon flink uithuilen en het laaten rusten'. Zo gemakkelijk is dat toch niet.

Ik kan niet eens eten,Ik heb hoofdpijn en ikheb mijn tlefoon uitstaan omdat ik geen zin heb om mensen te spreken. Die ineens allemaal hun medeleven willen uiten.

Ik heb al twee nachten niet geslapen en daarbij hou ik Mike ook nog uit zijn slaap met mijn gejank...

Als ik mijn ogen dicht doe zie ik tarik voor me. .

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 20:05 ]

Wandering schreef:
    Je moet het op je eigen manier doen. Je rouwt niet op een bepaalde manier.

Travel far enough, you'll meet yourself

er is geen regel voor rouwen, je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt. nog veel sterkte ermee(flower)

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Dat is voor iedereen anders. Ik huil niet veel als iemand net gestorven is, maar ik blijf er de rest van mijn leven mijn rond lopen. 11 jaar na de dood van mijn oppasmoeder kan ik nog steeds in huilen uitbarsten. Sterkte in ieder geval.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Dat is jouw manier van rouwen.
    Een rouwproces is gewoon de periode die je meemaakt na een overlijden en de manier waarop jij er mee omgaat.
    Sterkte.

Has no one told you she's not breathing?

rouwen.. tja ik weet het eigenlijk niet zo goed. het is verdriet tonen voor degene die is overleden en dat kan best lang duren

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Ik heb al twee nachten niet geslapen en daarbij hou ik Mike ook nog uit zijn slaap met mijn gejank...

Als ik mijn ogen dicht doe zie ik tarik voor me.

Headbang schreef:
    Rouwen is voor iedereen anders.

"I shut my eyes in order to see.'

Wandering schreef:
    Je moet het op je eigen manier doen. Je rouwt niet op een bepaalde manier.

Big girls cry when their hearts are breaking

Nigel is al de hele dag aan het kickboksen.

Mike is na zijn moeder en ik ik hang er maar wat tussen.

Ik word gestoord van die mensen die ineens allemaal moeten huilen terwijl ze er nooit voor hem waren.

Dat vraag ik me ook af. Waarschijnlijk is het voor iedereen anders, maar ik heb nog geen goede 'manier' gevonden. Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken maar helaas ben ik te wenen zodra ik er langer dan een paar minuten aan denk :c.

Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

Zoals velen zeiden: iedereen heeft zijn eigen manier.

Ik deed dit door elke avond uit te huilen, te zwijgen tegen mijn familie, maar heel het verhaal te vertellen tegen mijn beste vriendinnen.

Rouwen is goed, maar vergeet niet dat het leven verder gaat...
    Maar huil maar eerst nog maar een weekje - ofzo.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Rouwen doet iedereen anders. Daar zijn geen regels of normen voor of wat dan ook.
    Doe gewoon wat jou het beste ligt. :]
    & veel sterkte

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Headbang schreef:

Never look back, don't doubt tomorrow.

Headbang schreef:

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Het is een vorm van verwerking, dus voor iedereen anders. Succes! <3

26 - 02 - '16