• Dat vroeg ik dus aan mijn stiefmama en toen zie ze 'Gewoon flink uithuilen en het laaten rusten'. Zo gemakkelijk is dat toch niet.

    Ik kan niet eens eten,Ik heb hoofdpijn en ikheb mijn tlefoon uitstaan omdat ik geen zin heb om mensen te spreken. Die ineens allemaal hun medeleven willen uiten.

    Ik heb al twee nachten niet geslapen en daarbij hou ik Mike ook nog uit zijn slaap met mijn gejank...

    Als ik mijn ogen dicht doe zie ik tarik voor me. .

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 20:05 ]

    Rouwen is voor iedereen anders.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Je moet het op je eigen manier doen. Je rouwt niet op een bepaalde manier.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Geen idee wie je kwijt bent maar veel sterkte meid, ik kan je niet zoveel tips geven aangezien ik me gewoon op mijn kamer heb opgesloten voor dagen, ik vertikte het zelfs om naar school te gaan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    mhm, dat is normaal, uiteindelijk moet je gewoon weer verder gaan, maar in het begin is het altijd moeilijk...

    en nog gecondoleerd


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik zou het echt niet weten, ik heb daar [gelukkig?] nog nooit mee te hoeven handelen.


    Life is hard and then we die

    Per mens verschillend.

    Ik pakte gewoon mijn oude leventje weer op en zocht afleiding, maar sprak er thuis wel gewoon over enzo.

    Uithuilen kan vaak ook helpen etc. etc.

    In ieder geval, zorg niet dat je jezelf afzondert enzo als je nu doet. Dan kom je in zo'n put terecht en dat wil je niet.

    Hoe dan ook, van je af schrijven of tekenen wilt ook wel eens helpen. Je moet gewoon even uitvinden wat jouw hetbeste helpt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    In mijn geval heb ik twee dagen gehuild en daarna was het ergste wel over. 't Is inderdaad voor iedereen anders :]


    No growth of the heart is ever a waste

    soms willen mensen praten over de overleden maar ik zelf ben een favorit van zwijgen en just go on with your life.
    als je moet janken gewoon janken kan jouw het shelene.

    Iedereen rouwt op een andere manier, helaas heb ik ervaring mee en nog gecondoleerd. En als je wilt praten, dan kan je altijd een pb'tje sturen


    Physics is awesome

    Oh geweldige vraag nu. Ik dacht dat ik het rouwen na 6 jaar wel weer gedaan had. Nou, nee. Mijn vaders sterftedag is overmorgen en man man man, ik voel me klote. Niet normaal gewoon. Ik kan niet rouwen, I guess.


    your eyes are like stars in the night.

    Iedereen doet dat op een andere manier, sommige mensen zonderen zich af, praten niet meer, Anderen uitten zich dan heel creatief, schrijven, dichten, tekenen. Anderen zoeken afleiding of luisteren de hele dag muziek. Kijk gewoon wat het beste bij je past. En vergeet niet, life goes on.


    Your make-up is terrible

    Headbang schreef:
    Rouwen is voor iedereen anders.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ween dan da mijn tranen op zijn, maar ze blijven toch komen, ja, ik ben heel emotioneel als het daarop aankomt.. :(


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Dat verschilt per persoon. Als ik verdriet heb wil ik soms alleen zijn maar daarna weer tussen de mensen zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb het ongeveer 4 keer mee gemaakt (waarom ongeveer,omdat ik heb maar 3 uitvaarten gehad alleen niet naar die van een kennis).
    Wat ik doe/deed (ik heb al 4 jaar geen uitvaart meer gehad dus daarom) was dat ik eigenlijk bijna nooit huil erom. Ik ben gewoon de eersten week down, maar die andere week ben ik gewoon weer bezig met me leven.

    en gecondeleerd :3.


    Shoganai i ne~