• big smile and curly hair • one direction


    I've tried playing it cool
    Girl when I'm looking at you
    I can't ever be brave
    Cause you make my heart race



    - One Direction bestaat
    - áls er 16+ in voorkomt, waarschuw ik (:
    - i 'heart' abo's kudo's & reacties (:
    - a Louis Tomlinson lovestory (:


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Hmm. Ik bedenk me nu dat het misschien handig is om een beetje te vertellen waar het verhaal overgaat. Het punt is wel dat ik het zelf ook nog niet echt weet, dus. Maar het gaat over de tweelingzus van Harry, Heaven en die woont dan bij One Direction in een of ander appartement. Louis is al heel lang verliefd op haar en durft het niet te zeggen. En er gebeurt van alles enzo. (: ik moet nog wat dingetjes bedenken. (:


    Nodig:
    Beste vriendin vd hoofdpersoon (:
    Vriendinnetjes van de bandleden, behalve Louis, ik kies er 1 of 2 uit (:
    • Gewoon wat personen, gewone vrienden ofzo (:

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd + verjaardag:
    Karakter:
    Uiterlijk (beschrijving +foto, liefst geen beroemdheid ;s):
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:



    Ik ben nu bezig met alvast wat inspiratie opdoen enzo, en wat hoofdstukjes schrijven. Maar ik heb nog niemand gekozen, ik ga wel iedereen denk ik gebruiken. In ieder geval als klasgenoot ofzo. (: In het weekend maak ik alles bekend en activeer ik het verhaal, behalve als mijn laptop wordt afgepakt :C

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:23 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Veerleo schreef:
    (...)

    mag van mij best, ik kijk uiteindelijk gewoon wie de beste is enzo, of wie het beste in het verhaal past enzo :3
    x


    okay nouja je moet maar eventjes kijken! ben nu namelijk bezig met invullen haha(: xx

    xEspana schreef:
    (...)

    okay nouja je moet maar eventjes kijken! ben nu namelijk bezig met invullen haha(: xx


    haha. is goed (:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Okay ik ga gewoon een gokje wagen!

    Rol: Geen beste vriendin maar gewoon een goede vriendin van Heaven? als dat ook kan? Het allerliefst het vriendinnetje van Zayn, maar als je vind dat mijn personage niet geschikt is voor Zayn of iemand is beter, dan graag het vriendinnetje van 1 van de jongens. maakt me niet zoveel uit wie (:

    Volledige naam: Naomi Anna Flores Jones.

    Bijnaam: Naomi word vaak ‘superwoman’ genoemd door haar vrienden. Dat komt omdat als er iets mis is, naomi altijd diegene is die zorg dat alles weer goed komt.

    Leeftijd + verjaardag: naomi is geboren op 3 september 1994. Ze is net 17 geworden.

    Uiterlijk:


    Naomi heeft lang golvend bruin haar, met donkerblonde highlights van zichzelf. Naomi draagt haar vaak los, en af en toe heeft ze het ook in een knot zitten. Naomi is erg gesteld op verzorging, en daarom staat ze vaak ook elke dag uren voor de spiegel om er goed en verzorg uit te zien. Ze reinigt haar gezicht 2 keer per dag, verzorgt haar haar met allerlei middeltjes, en ook doucht ze elke dag. Naomi heeft een licht getinte huidskleur, omdat ze van spaanse afkomst is. Toch heeft Naomi geen egale huid, en draagt ze vrijwel altijd een beetje foundation. Rond de zomertijd, beginnen er lichte sproetjes rondom haar neus zichtbaar te worden. Naomi heeft aparte blauw groene ogen, waardoor ze altijd stralend overkomt. Naomi draagt bijna altijd mascara, en je zult haar daarom ook niet gauw zonder mascara de deur uit zien gaan. Naomi heeft dunne maar mooie lippen, die zalmkleurig zijn. Meestal zit er een laagje lipgloss op. Wanneer Naomi lacht krullen haar lippen sierlijk omhoog, en komen er prachtige rechte tanden tevoorschijn. Naomi heeft een normaal figuur. Ze heeft voor haar lengte, lange en dunnen benen. Naomi is niet dik, maar ze heeft wel een beetje ‘vet’. Zolang ze niet ‘dikker’ dan dat word, is ze er tevreden mee. Naomi probeerd daarom ook altijd gezond te eten, en zichzelf ernaar toe te dwingen om minimaal een paar keer per week te sporten. Naomi is zo een 1.67 cm lang. Naomi draagt eigenlijk best vaak simpele, maar leuke dingetjes. Ze vind het heerlijk om in een skinnyjeans, een hoodie en gympen te lopen maar meisjes achtige kleding zoals jurkjes en rokjes vind ze ook erg leuk om te dragen. Naomi geeft niet zoveel om merkkleding, ze draagt het wel vaak maar als ze iets ziet dat niet van een bekend merk is, dan heeft ze er geen problemen mee om het te kopen. Naomi heeft een verslaving voor schoenen, en daarom heeft ze er ook veel. Ze draagt vaak sneakers, of hakken.


    Karakter: Naomi is vooral een heel lief, en behulpzaam meisje. Naomi is echt zo een meisje die letterlijk dag en nacht klaar staat voor haar vrienden, en zelfs mensen die ze niet echt goed kent. Ze heeft dan ook een groot mensenkennis, en weet meestal ook precies hoe ze mensen kan helpen. Naomi vind het heerlijk als ze mensen kan helpen, het geeft haar een heel goed gevoel. Juist omdat naomi zo zachtaardig is, laat ze af en toe wel mensen te snel over haar heenlopen. Hierdoor houd ze vaak geen rekening met haar eigen gevoelens, en behoefts. Naomi houd liever niet van ruzie, en heeft dan ook niet al te vaak een grote mond. Vaak heeft ze veel dingen in haar hoofd die ze wilt zeggen, maar heeft ze niet altijd het lef om het te zeggen. Dit komt door haar onzekerheid. Ze haalt zichzelf af en toe erg naar beneden. Ze vergelijkt zich vaak met mensen die totaal anders dan haar zijn, en daardoor voelt ze zich eigen waardeloos. Maar wanneer het echt nodig is, kan ze best voor zichzelf opkomen en haar mening duidelijk maken. Soms heeft ze wel moment wanneer ze zich zeker voelt, dit is meestal met haar vrienden erbij. Bij haar vrienden voelt ze zich prettig, en gewaardeerd en hierdoor voelt ze zich vrijwel een stuk zelfverzekerder. Flirten geeft naomi ook een enorme boots op haar zelfvertrouwen. Ze vind het heerlijk om te flirten met jongens, zo lang het maar niet te serieus word. Door haar verleden heeft ze moeite om haar relatie met jongens tot een hoger level te brengen, en daarom moeten jongens vaak geduld met haar hebben. Naomi heeft wel een soort van beschermmuurtje om zich heen gebouwd, en dat komt door haar verleden. Naomi vind dat als mensen echt om haar geven, ze wel het geduld hebben om haar vertrouwen te winnen en haar muur te doorbreken. Naomi lijkt dan ook op het eerste gezicht een rustig meisje, maar wanneer je eenmaal haar muur hebt doorbreken zul je zien dat naomi ook een vrolijke kant heeft, en dat ze ook zeker van zichzelf kan zijn. Naomi is af en toe een echte feestbeest, en ze houd er dan ook van om lol te trappen. Ze is voor elk leuk idee wel in, en vaak komt ze zelf ook met knotsgekkenideeën. Naomi kan erg eigenwijs zijn, als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft moet en zal het ook zo zijn/gebeuren. Naomi heeft daarin tegen wel een goed mondje voor discussies, en meestal wint ze die ook omdat ze niet opgeeft. Naomi is door het overlijden van Lilly - lees extra - een sterker persoon geworden. Ze is een echte doorzetter geworden want hoe vaakt ze ook valt, ze zal altijd weer opstaan.

    Hobby’s: Naomi houd heel erg van dansen. Inmiddels na 1o jaar op les te hebben gezeten, is ze gestopt met lessen maar ze doet het nog steeds met hart en ziel. Naomi is ook erg muzikaal aangelegd, ze vind het heerlijk om piano en gitaar te spelen. Naomi heeft zichzelf gitaar en piano leren spelen, en daar is ze nog steeds erg trots op. Naomi vind zingen ook erg leuk om te doen, meestal doet ze dit met combinatie met de gitaar of piano. Naomi heeft een prachtige stem, alleen dit beseft ze zelf nog niet helemaal. Naomi heeft ook een aardig handje weg van tekenen. Het interesseert haar niet zoveel of andere mensen het mooi vinden of niet want ze vind het leuk om te doen. Naomi houd heel erg van fotograferen. Ze heeft dan ook een dure camera, waar ze dag en nacht mee in de weer is. Naomi vind het prachtig om mooie dingen, mensen en leuke momenten te fotograferen. Naomi kijkt door het fotograferen vaak ook anders tegen dingen aan dan anderen. Hoe raar het ook klinkt, naomi kan goed door al het rottige heen kijken en het mooie zien in dingen/mensen en dit helpt haar heel goed bij het fotograferen. Naomi lijkt mischien een echt meisje, maar niks is minder waar. Ze vind het namelijk geweldig om te gamen. Dat doet ze het liefst met jongens, maar ook met meisjes die netzoals haar erg van gamen houden. Naomi heeft trouwens ook een goede band met jongens. Ze trekt ook vaak met jongens op, omdat jongens veel meer kunnen hebben en zich niet overal al te druk over maken.

    Familie: Naomi’s moeder Rosa Flores is spaans, en haar vader Aaron Jones is Engels. Ze leerden elkaar kennen op vakantie, en werden verliefd. Ze besloten in Spanje te wonen, en daar werd naomi ook geboren. Ze werd tweetalig opgevoegd door houders. Toen naomi 6 jaar was, is ze samen met haar ouders naar Engeland verhuisd. Er was veel werkloosheid in Spanje, en daarom besloten ze om naar Engeland te verhuizen. Daar werd ook haar broertje genaamd Dave Flores Jones geboren, hij is inmiddels nu 5. Ze wonen nu inmiddels in een vrijstaand huis, ergens buiten Londen. Naomi’s ouders zijn niet arm, en ze krijgt daarom vaak dingen van haar ouders. Toch heeft naomi liever dat ze werkt, en ze vind ook dat ze ervaring daarmee opdoet. Naomi werkt met veel plezier bij een klein, gezellig restaurantje in Londen.

    Extra: Naomi heeft 2 tattoo’s. 1 daarvan ‘always believe’ met een klein hartje op haar pols. Ze heeft ook een tattoo op haar schouderblad, die een speciale betekenis heeft. Het zijn 2 engelen vleuges, met daartussen in de tekst ‘in loving memorie my angel Lilly’. Lilly was en blijft nog steeds altijd haar beste vriendin. Ondanks dat ze helemaal aan de andere kant van Engeland woonden, zagen ze elkaar wekelijks en waren ze niet bij elkaar weg te houden. Lilly had een tumor in haar hoofd, waar niks meer aan gedaan kon worden. Ze overleed vorig jaar. Naomi heeft het er nog steeds moeilijk mee, en laat daarom ook nog vaak tranen vallen voor Lilly. Gelukkig heeft ze haar andere beste vriendin, Heaven styles. Heaven weet alles over Lilly, en steunt Naomi dan ook enorm. Dankzij Heaven weet Naomi dat ze door moet gaan met het leven, en het beste ervan moet maken. Heaven en Naomi hebben elkaar 3 jaar geleden leren kennen, en sindsdien zijn ze goede vriendinnen geworden. Naomi is vroeger vaak gepest, en waarvoor weet ze nog steeds niet. Ze probeerde altijd aardig te zijn, maar blijkbaar waardeerde niemand dit. Naomi heeft van het pesterij nog veel littekens overgehouden, die nu af en toe ook nog wel eens voor problemen kunnen zorgen. Toen Naomi net 14 was, was ze erg onzeker over zichzelf. Het pesten was inmiddels verleden tijd, maar ze hield zich nog erg op de achtergrond. Ze kreeg daarom ook bijna geen aandacht van jongens, maar tot haar grote verbazing was er 1 jongen die veel aandacht aan haar schonk. Naomi was het niet gewend, en ze werd overladen door zijn lieve praatjes. Naomi werd verliefd, en ze dacht dat het wederzijd was. Naomi was zo verblind door de liefde, dat ze zijn slechte eigenschappen niet meer zag en ook niet besefte dat hij een foute jongen was. Hij was erg bezitterig, en daarom mocht Naomi bijna niks van hem. Naomi was helemaal nog niet klaar om verder te gaan, maar hij wel. Hij drong haar tot sex, anders zou het niet goedkomen met haar broertje zei hij. Naomi deed wat hij zei, want haar broertje was erg speciaal voor haar. Naomi dacht dat het maar bij 1 keer bleef, maar dit was duidelijk niet het geval. Hij wilde steeds meer, en naomi begon te protesteren. Hij kon dit niet accepteren, en sloeg haar regelmatig. Naomi werd erg ongelukkig, maar ze wilde het niet laten zien aan de buitenwereld. Gelukkig had ze haar 2 beste vriendinnen, Lilly en Heaven. Dankzij hun kwam de waarheid boven water, en kreeg naomi veel hulp. Naomi had het na een jaartje allemaal verwerkt, maar de littekens zullen er altijd nog blijven.

    Foto's zijn inmiddels erbij geplaats! (:
    als ik teveel heb getypt, mag je het gewoon zeggen & dan zal ik t veranderen (: xx

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:39 ]

    Ik vul morgen Beste vriendin vd hoofdpersoon in (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Vriendin Zayn.
    Volledige naam: Jacky Isabella Meade.
    Bijnaam: Iedereen noemt Jacky altijd 'Meat' - omdat dat op haar achternaam lijkt - en omdat ze van eten houdt, en dan vooral van vlees of gehaktballen. Heel veel mensen vinden daarom dat ze beter bij Niall past, maar zelf vindt ze Niall geen type voor haar.
    Leeftijd + verjaardag: Jacky is 17 jaar oud en ze wordt 18 op 5 januari.
    Karakter: Jacky is een beetje een jongens-meisje, en haat zowat alles wat een beetje 'vrouwelijk' is, zoals jurkjes, make-up en rokjes. Ze kan soms asociaal overkomen, maar is eigenlijk een heel lief meisje dat altijd voor haar vrienden klaar zal staan. Je kan hartstikke met Jacky lachen, maar natuurlijk heeft ook zo haar serieuze momenten. Daarnaast is het zo, dat ze in één keer weet of ze iemand mag of niet, als ze met diegene gaat praten. Hele lieve en onschuldige meisjes, heeft ze liever niet als vrienden. Jacky wilt namelijk liever stoere vrienden, die niet bang zijn om voor hun vrienden op te komen, ookal moeten ze in hun eentje komen.
    Uiterlijk:


    Jacky's ogen hebben een hazelnoot-bruine kleur. Ze heeft donkerbruin haar, dat geverft is. Normaliter zou haar haar een blondachtige kleur hebben, maar dat vond ze te 'meisjesachtig' en dus heeft ze het maar geverft. Verder heeft Jacky een hekel aan make-up en is het enige wat ze aan make-up gebruikt; nagellak en mascara. Haar kledingstijl is gewoon een simpele broek, met een hempje of t-shirt. Ze staat niet elke ochtend een halfuur voor de spiegel, omdat ze niet weet wat ze aan moet trekken.
    Hobby's: Het liefst voetbalt ze de hele dag door. Jacky wilt later een prof-voetbalster worden, zodat ze kan spelen tegen de bekendste voetballers ter wereld.
    Familie:
    Extra:

    Rest volgt nog, haha. Moet even leren voor geschiedenis. x

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 17:16 ]

    Rol: Beste vriendin hoofdpersoon.
    Volledige naam: Zaria Isabella Dèlore.
    Bijnaam: Isa.
    Leeftijd + verjaardag: 17 jaar oud. Geboren op 29 September 1994.
    Karakter: Isa is spontaan, grappig, wild en uitbundig. Ze doet waar ze zin in heeft. Haar mond werkt sneller dan haar hersenen en ze werkt zichzelf vaak in genante situatie's. Het is heel moeilijk om goed bevriend met haar te raken, aangezien Isa heel moeilijk mensen in haar hart laat. Ben je echter door de muur die ze gebouwd heeft gekomen, is het heel moeilijk om van haar af te komen. Haar vrienden betekenen alles voor haar.
    Uiterlijk :


    Isa heeft donkerbruine haren, waar een lichte slag in zit. Haar ogen zijn felblauw, al wijkt haar linkeroog iets meer naar de groene kant. Dit valt alleen op als er fel (zon) licht op schijnt, of als je heel goed kijkt.
    Hobby's: Fotograferen. Muziek luisteren.
    Familie: Isa woont samen met haar zesjarige zusje Mari, tweejarige halfzusje Lynn en haar 20jarige broer Jason bij haar moeder, en stiefvader. Haar echte vader woont in Japan, voor zijn werk, en belt af en toe om te vragen hoe het met haar gaat, maar meer contact hebben ze niet. Jason wil niet eens meer met hem praten, wanneer hij belt. Isa was vroeger heel close met haar moeder, totdat ze hertrouwde met Tom. Ze kan het helemaal niet vinden met haar stiefvader en neemt elk excuus aan om maar niet naar huis te moeten.
    Extra: Ze heeft een vriend, Gabriël 'Gabe' Evans.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 23:08 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.