• big smile and curly hair • one direction


    I've tried playing it cool
    Girl when I'm looking at you
    I can't ever be brave
    Cause you make my heart race



    - One Direction bestaat
    - áls er 16+ in voorkomt, waarschuw ik (:
    - i 'heart' abo's kudo's & reacties (:
    - a Louis Tomlinson lovestory (:


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Hmm. Ik bedenk me nu dat het misschien handig is om een beetje te vertellen waar het verhaal overgaat. Het punt is wel dat ik het zelf ook nog niet echt weet, dus. Maar het gaat over de tweelingzus van Harry, Heaven en die woont dan bij One Direction in een of ander appartement. Louis is al heel lang verliefd op haar en durft het niet te zeggen. En er gebeurt van alles enzo. (: ik moet nog wat dingetjes bedenken. (:


    Nodig:
    Beste vriendin vd hoofdpersoon (:
    Vriendinnetjes van de bandleden, behalve Louis, ik kies er 1 of 2 uit (:
    • Gewoon wat personen, gewone vrienden ofzo (:

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd + verjaardag:
    Karakter:
    Uiterlijk (beschrijving +foto, liefst geen beroemdheid ;s):
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:



    Ik ben nu bezig met alvast wat inspiratie opdoen enzo, en wat hoofdstukjes schrijven. Maar ik heb nog niemand gekozen, ik ga wel iedereen denk ik gebruiken. In ieder geval als klasgenoot ofzo. (: In het weekend maak ik alles bekend en activeer ik het verhaal, behalve als mijn laptop wordt afgepakt :C

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:23 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Tot wanneer kan je invullen? (=

    FCKMIMS schreef:
    Tot wanneer kan je invullen? (=


    Ik weet het niet precies. ik denk tot eind van de week, ivm school enzo (: Ik denk dat ik in het weekend wil beginnen, dus (:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Veerleo schreef:
    (...)

    Ik weet het niet precies. ik denk tot eind van de week, ivm school enzo (: Ik denk dat ik in het weekend wil beginnen, dus (:

    Ik doe het vrijdagavond dan, want ik heb deze week toetsweek s:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:16 ]

    FCKMIMS schreef:
    (...)
    Ik doe het vrijdagavond dan, want ik heb deze week toetsweek s:


    is goed (: welke rol wil je dan invullen eigenlijk?


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Veerleo schreef:
    (...)

    is goed (: welke rol wil je dan invullen eigenlijk?

    Vriendin Zayn. :Y)

    FCKMIMS schreef:
    (...)
    Vriendin Zayn. :Y)


    gnegne. is goed (: ik denk ook dat ik Zayn een vriendin laat hebben, of laat krijgen ofzo (:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: Vriendin van Niall Horan. (: Ik hoop dat je d'r bij 'm vindt passen, haha.
    Volledige naam: Maddisón Axelle Jade Caverly.
    Bijnaam: Ze wordt door haar vriendinnen Maddi genoemd, maar Niall en de jongens noemen haar altijd Mads. Ze vindt Maddi een vervelende bijnaam, want hij past totaal niet bij haar karakter. De bijnamen worden nogal door elkaar gebruikt.
    Leeftijd + verjaardag: Ze is 17 jaar en wordt 18 jaar op 4 maart.
    Karakter: Maddisón is het meisje dat erg verkeerd wordt ingeschat door haar vriendinnen. Ze is is vaak heel vrolijk en spontaan, maar voelt ze zich gewoon vreselijk. Ze heeft nooit haarzelf kunnen zijn, ze was te anders. Ze heeft een leuke tijd op school, maar vindt het veel leuker met Niall en de andere jongens. Ze kan ook heel goed opschieten met Heaven. Maddisón is ook heel erg onzeker en zou nooit iemand te snel vertrouwen. Haar goede eigenschappen zijn dat ze heel erg creatief en muzikaal is. In tegendeel daarvan is ze juist helemaal niet sportief en heeft een hekel aan sporten. Ze zit het liefst het hele weekend in haar pyjama op de bank, maar heeft soms ook weer eens zin om wat actiefs te doen. Ze komt niet snel los bij vreemden, maar als je goed bevriend met haar bent wil je liever dat ze soms even haar mond houdt. Ze is heel spontaan en is altijd in voor een grapje.
    Uiterlijk:


    Maddisón heeft lange, blonde haren waar ze sinds kort highlights in heeft gezet. Ze verzorgt haar haar heel erg goed en wast het haast elke dag. Ze gebruikt ook verzorgende haarmaskers. Haar blonde haren lijken altijd goed te vallen, maar ze staat dan ook uren voor de spiegel. Maddisón heeft van haarzelf groene ogen en een onzuivere huid. Ze gebruikt veel foundation om dit niet te laten zien. Verder gebruikt ze meestal nog wat lipgloss en mascara, maar bij speciale gelegenheden draagt ze veel meer make-up. Haar kledingstijl is vrij normaal, ze draagt meestal skinnyjeans met een hoodie, vest of een gewoon shirt. Als ze uitgaat of er is een feestje -wat vrij vaak voorkomt met een bandlid als je vriendje- draagt ze jurkjes, maar daar voelt ze zich eigenlijk niet helemaal op haar gemak mee. Ze is niet al te blij met haar uiterlijk.
    Hobby's: Haar hobby's zijn tekenen en schrijven. Ze tekent vooral grote fantasiewerelden of mensen, iets waar ze vrij goed in is. Ze vindt het geweldig om dingen te zien en te maken wat helemaal niet kan. Ze vindt -het tegenovergestelde- fotografie helemaal niet zo leuk, ze is ook helemaal niet fotogeniek. Schrijven vindt ze ook iets leuks om te doen, ze is ook heel muzikaal opgevoed dus ze schrijft vooral liedjes. In die liedjes kan ze ook haar gevoel kwijt, maar ze kan helemaal niet goed zingen. Ze vindt het ook leuk om samen met de 1D-boys muziek te maken.
    Familie: Haar vader heeft haar en haar moeder verlaten toen ze 12 was, en dit kan ze zich nog heel goed herinneren. Hier treurt ze nog vaak over. Ze weet helemaal niks over haar vader en wil hem graag een keer zien, maar dit kan niet volgens haar moeder. Ze woont nu samen met haar moeder, Caterina, en kleine babyzusje, Maylin, in een klein rijtjeshuis in het hartje van Dublin. Ze is pas verhuist en wil een nieuwe 'start' maken in Dublin. Verder moet ze heel vaak op haar zusje passen, haar moeder heeft een drukke baan om voor hun te zorgen en het huis te betalen. Ze hebben het heel krap en ze zou dus ook zelf moeten werken. Ze heeft een bijbaantje in de Starbucks.
    Extra: Ze heeft pas wat met Niall, het is nog helemaal niet zo lang aan en de fans weten er nog helemaal niks van. Ze hebben het heel leuk samen, maar het is nog niet écht officieel. Maddisón heeft ook via de jongens Heaven leren kennen. Ze kan heel goed met Heaven opschieten en ze is als een zus voor haar, ze heeft het gevoel dat ze haar alles kwijt kan. Heaven was ook de eerste die wist van haar crush op Niall. Hoewel ze heel vrolijk en spontaan tegen de jongens doet, weten de jongens en Heaven dat ze het op school niet zo leuk heeft. Ze proberen haar te helpen, maar dit lukt niet z goed. Ze wist toen ze wat met Niall kreeg maar vaag wat van de boyband. Ze vond hun muziek vreselijk leuk, maar had hun eigenlijk nooit op filmpjes gezien. Het was voor haar dus wennen, maar ze heeft er nu 4 nieuwe broers bij.

    Do you like it? (:
    Ik wil namelijk heeel graag de rol, al moet ik er 100 rollen voor maken.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:32 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    Rol: Vriendin van Niall Horan. (: Ik hoop dat je d'r bij 'm vindt passen, haha.
    Volledige naam: Maddisón Axelle Jade Caverly.
    Bijnaam: Ze wordt door haar vriendinnen Maddi genoemd, maar Niall en de jongens noemen haar altijd Mads. Ze vindt Maddi een vervelende bijnaam, want hij past totaal niet bij haar karakter. De bijnamen worden nogal door elkaar gebruikt.
    Leeftijd + verjaardag: Ze is 17 jaar en wordt 18 jaar op 4 maart.
    Karakter: Maddisón is het meisje dat erg verkeerd wordt ingeschat door haar vriendinnen. Ze is is vaak heel vrolijk en spontaan, maar voelt ze zich gewoon vreselijk. Ze heeft nooit haarzelf kunnen zijn, ze was te anders. Ze heeft een leuke tijd op school, maar vindt het veel leuker met Niall en de andere jongens. Ze kan ook heel goed opschieten met Heaven. Maddisón is ook heel erg onzeker en zou nooit iemand te snel vertrouwen. Haar goede eigenschappen zijn dat ze heel erg creatief en muzikaal is. In tegendeel daarvan is ze juist helemaal niet sportief en heeft een hekel aan sporten. Ze zit het liefst het hele weekend in haar pyjama op de bank, maar heeft soms ook weer eens zin om wat actiefs te doen. Ze komt niet snel los bij vreemden, maar als je goed bevriend met haar bent wil je liever dat ze soms even haar mond houdt. Ze is heel spontaan en is altijd in voor een grapje.
    Uiterlijk:


    Maddisón heeft lange, blonde haren waar ze sinds kort highlights in heeft gezet. Ze verzorgt haar haar heel erg goed en wast het haast elke dag. Ze gebruikt ook verzorgende haarmaskers. Haar blonde haren lijken altijd goed te vallen, maar ze staat dan ook uren voor de spiegel. Maddisón heeft van haarzelf groene ogen en een onzuivere huid. Ze gebruikt veel foundation om dit niet te laten zien. Verder gebruikt ze meestal nog wat lipgloss en mascara, maar bij speciale gelegenheden draagt ze veel meer make-up. Haar kledingstijl is vrij normaal, ze draagt meestal skinnyjeans met een hoodie, vest of een gewoon shirt. Als ze uitgaat of er is een feestje -wat vrij vaak voorkomt met een bandlid als je vriendje- draagt ze jurkjes, maar daar voelt ze zich eigenlijk niet helemaal op haar gemak mee. Ze is niet al te blij met haar uiterlijk.
    Hobby's: Haar hobby's zijn tekenen en schrijven. Ze tekent vooral grote fantasiewerelden of mensen, iets waar ze vrij goed in is. Ze vindt het geweldig om dingen te zien en te maken wat helemaal niet kan. Ze vindt -het tegenovergestelde- fotografie helemaal niet zo leuk, ze is ook helemaal niet fotogeniek. Schrijven vindt ze ook iets leuks om te doen, ze is ook heel muzikaal opgevoed dus ze schrijft vooral liedjes. In die liedjes kan ze ook haar gevoel kwijt, maar ze kan helemaal niet goed zingen. Ze vindt het ook leuk om samen met de 1D-boys muziek te maken.
    Familie: Haar vader heeft haar en haar moeder verlaten toen ze 12 was, en dit kan ze zich nog heel goed herinneren. Hier treurt ze nog vaak over. Ze weet helemaal niks over haar vader en wil hem graag een keer zien, maar dit kan niet volgens haar moeder. Ze woont nu samen met haar moeder, Caterina, en kleine babyzusje, Maylin, in een klein rijtjeshuis in het hartje van Dublin. Ze is pas verhuist en wil een nieuwe 'start' maken in Dublin. Verder moet ze heel vaak op haar zusje passen, haar moeder heeft een drukke baan om voor hun te zorgen en het huis te betalen. Ze hebben het heel krap en ze zou dus ook zelf moeten werken. Ze heeft een bijbaantje in de Starbucks.
    Extra: Ze heeft pas wat met Niall, het is nog helemaal niet zo lang aan en de fans weten er nog helemaal niks van. Ze hebben het heel leuk samen, maar het is nog niet écht officieel. Maddisón heeft ook via de jongens Heaven leren kennen. Ze kan heel goed met Heaven opschieten en ze is als een zus voor haar, ze heeft het gevoel dat ze haar alles kwijt kan. Heaven was ook de eerste die wist van haar crush op Niall. Hoewel ze heel vrolijk en spontaan tegen de jongens doet, weten de jongens en Heaven dat ze het op school niet zo leuk heeft. Ze proberen haar te helpen, maar dit lukt niet z goed. Ze wist toen ze wat met Niall kreeg maar vaag wat van de boyband. Ze vond hun muziek vreselijk leuk, maar had hun eigenlijk nooit op filmpjes gezien. Het was voor haar dus wennen, maar ze heeft er nu 4 nieuwe broers bij.

    Do you like it? (:
    Ik wil namelijk heeel graag de rol, al moet ik er 100 rollen voor maken.


    ik ga hem zo lezen (:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Zou je willen melden wanneer hij online staat?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Terrassa schreef:
    Zou je willen melden wanneer hij online staat?


    Ja is goed!
    Ik zet hem nog niet online, want ik wil meestal nog dingetjes veranderen en ik vind het, zelf, storend wanneer er tussendoor steeds dingetjes worden verandert enzo (;

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:53 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: Vriendin Harry
    Volledige naam: June Brooke Murray
    Bijnaam: -
    Leeftijd + verjaardag:14-02-1995
    Karakter: June is een spontaan meisje, eigenlijk net zoals Harry. Ze is wel in voor een grapje en is altijd vrolijk. Maar ze is best snel beledigd en ze is gevoelig.
    Uiterlijk:


    Ze heeft mooi donkerbruin haar en mooie bruine ogen, ze is lichtgetint en is best dun. Ze heeft mooie lange benen.
    Hobby's: Gek doen met vrienden, skateboarden en tekenen.
    Familie: Ze woont bij haar vader (Nick, 42) haar moeder (Kate, 40) en haar broer(Jason, 19). Ze is erg close met haar broer Jason, hij is erg beschermend over haar en zij kan hem alles vertellen wat haar dwarszit. Maar haar vader sluit haar een beetje buiten. Hij heeft alleen oog voor zijn werk en niet voor haar of haar broer. Maar in tegenstelling tot haar moeder, zij is heel erg verzorgend en wil dat haar gezinnetje perfect is.
    Extra: -


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Oja, P.S. wil je me melden als hij online staat?
    xx(flower)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    LOUISISMINE schreef:
    Oja, P.S. wil je me melden als hij online staat?
    xx(flower)


    ik zet het hier neer en ik denk dat ik iedereen wel een berichtje stuur in gb, maar ik moet even kijken wanneer ik begin en hoe, want daar ben ik nogal slecht in. ahaha ;s


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Ik had een vraagje, is het ook mogelijk om beste vriendin + een vriendin van iemand? of is dat teveel gevraagd? hihi (: xx

    xEspana schreef:
    Ik had een vraagje, is het ook mogelijk om beste vriendin + een vriendin van iemand? of is dat teveel gevraagd? hihi (: xx


    mag van mij best, ik kijk uiteindelijk gewoon wie de beste is enzo, of wie het beste in het verhaal past enzo :3
    x


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.