• Ik las net dat Scorpius Malfidus ingedeeld zou zijn bij Griffoendor. Mijn mond viel nog net niet open en nu vraag ik me af of dit waar is aangezien ik een verhaal wil schrijven waar hij waarschijnlijk ook in voor zou kunnen komen


    Physics is awesome

    Cinna schreef:
    J.K Rowling heeft in een interview gezegd dat Scorpius ingedeeld zat bij Gryffindor en Albus bij Slytherin, geloof me.


    Nou, ik volg alleen de boeken en de films dus voor mij zit Scorpius in Zwadderich en Albus in Griffoendor.


    Physics is awesome

    Welke site stond dat dan? Ik wil het graag met eigen oren horen! Hoewel ik het best geloof.
    Zouden jullie trouwens, als iemand, die niet J.K Rowling heet, een boek heeft geschreven over het vervolg van Harry het dan lezen? Ik zou het wel graag willen, maar ik denk dat ik het uit respect niet ga doen. Rowling heeft ons zo geboeid met haar verhalen dat eigenlijk niemand anders het kan verdienen om hetzelfde te maken. En eigenlijk kan dat ook niet. Jo is de beste schrijfster van de wereld.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SilverDoe schreef:
    Welke site stond dat dan? Ik wil het graag met eigen oren horen! Hoewel ik het best geloof.
    Zouden jullie trouwens, als iemand, die niet J.K Rowling heet, een boek heeft geschreven over het vervolg van Harry het dan lezen? Ik zou het wel graag willen, maar ik denk dat ik het uit respect niet ga doen. Rowling heeft ons zo geboeid met haar verhalen dat eigenlijk niemand anders het kan verdienen om hetzelfde te maken. En eigenlijk kan dat ook niet. Jo is de beste schrijfster van de wereld.


    Mag niet. Dat noem je copyrights ;). En geen enkele uitgever zou zoiets doen, tenminste als die niet aangeklaagd wilt worden...


    Deep inside, I've never felt alive

    Daat komt goed uit, bij mijn fanfiction zit ie in Gryffindor :D

    Dat vind ik niet zo leuk, ik snap niet waarom Jo dat doet.
    En ook niet dat Albus in Zwadderich zit! Harry had hem toch net verteld dat de sorteerhoed rekening houdt met je eigen keuze? Ik dacht dat Albus zeker tegen de sorteerhoed zou gezegd hebben dat hij in Griffoendor wou..


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Zijn er daar echt specifieke bronnen van (van dat interview of zo?)


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    O hell no, dat vind ik dus echt niet leuk. Scorpius hoort gewoon in Slytherin en Albus in Gryffindor, punt. ;p


    Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

    Cup schreef:
    Jep, en de Albus Severus van Harry bij Slytherin :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stuur eens een link van dat interview dan? (:


    I'm in love with you and all your little things

    Livable schreef:
    O hell no, dat vind ik dus echt niet leuk. Scorpius hoort gewoon in Slytherin en Albus in Gryffindor, punt. ;p


    toch is het zo. Ik vind het wel iets hebben.
    (Het staat volgens mij ook op harry potter wiki.)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Je kunt hem in een verhaal wel bij Slytherin plaatsen, hoor. Als je er bij verteld dat het eigenlijk wel anders is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wow shocking. -gayhand-
    Ik vind het juist wel vet.


    Big girls cry when their hearts are breaking