• Zou jij dit lezen?


    Memoria Darling is een jonge Nederlandse vrouw die naar Rusland tijdens de tweede wereld oorlog gaat om kenissen van haar te helpen. Aangezien ze niets meer in Nederland heeft behalve een ketting en wat geld, maakt ze de lange en gevaarlijke reis naar Rusland om ze te helpen. Maar als ze daar aan komt, is het al erger dan ze verwacht had. Ze zijn al gestorven aan hun wonden en ziektes.

    Memoria kan nergens naar toe, maar mag zich schuilen bij een klooster. Ze moet voorzichtig zijn, aangezien de Russische soldaten het niet erg op buiterlanders hebben, vooral niet mensen die ze vermoeden Duits te zijn.

    Ze wordt op een gegeven moment gevonden door een Russische soldaat die gelooft dat ze een Duitse spion is, maar dat is ze niet. Ze is maar een lief Nederlandse meisje dat naar Rusland is gekomen om mensen te helpen, maar nu heeft ze niets meer. De Russische soldaten moeten beslissen wat ze met haar gaan doen, maar misschien is ze wel handig voor iets anders…


    - Doen / Niet doen? (Zo niet, waarom niet?)
    - Zou je het lezen? (Zo ja, moet ik het melden als hij online staat?)
    - Spreekt de titel: Russian Romance je aan?
                      Of heb je een beter titel idee?

    BVD -geeft koekje-

    jij bent gewoon erg genoeg om stanislav weer te gaan gebruiken in een verhaal he (joehoe) Dus dan moet je het maar gewoon doen...
    van mij mag je het ook wel melden, gezien ik toch amper iets lees op Q ^^
    en Russian Romance vind ik wel een goede titel (met name omdat ik zelf schijnbaar gek ben op titels waarvan de woorden telkens met dezelfde letter beginnen xD

    Zeker doen, het is erg origineel en je mag me zeker waarschuwen :9~


    Let it come and let it be

    Sam reads 'Rusland' en 'Tweede Wereldoorlog'.
    Sam likes.
    I'm so gonna read that.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hel schreef:
    jij bent gewoon erg genoeg om stanislav weer te gaan gebruiken in een verhaal he (joehoe) Dus dan moet je het maar gewoon doen...
    van mij mag je het ook wel melden, gezien ik toch amper iets lees op Q ^^
    en Russian Romance vind ik wel een goede titel (met name omdat ik zelf schijnbaar gek ben op titels waarvan de woorden telkens met dezelfde letter beginnen xD

    Wel, Mr. Stanislav is actually a Bulgarian man, but I have a little crush on him so I'm turning him into a Russian in my story :x Hahaha, ik wou eerst iets met Sovjet doen, maar kon niet iets verzinnen. Boo!

    Countenance schreef:
    Zeker doen, het is erg origineel en je mag me zeker waarschuwen :9~
    I shall do that! ;D

    C18 schreef:
    Sam reads 'Rusland' en 'Tweede Wereldoorlog'.
    Sam likes.
    I'm so gonna read that.

    Mel thinks Sam has good taste in story genres then :Y)
    I will let you know when it's online, deal? ;D

    C18 schreef:
    Sam reads 'Rusland' en 'Tweede Wereldoorlog'.
    Sam likes.
    I'm so gonna read that.

    Als je van Sam, Lieke maakt, ga ik hem ook lezen*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga het zeker lezen! Wat een fantastisch idee!


    26 - 02 - '16

    Loveless schreef:
    (...)
    Wel, Mr. Stanislav is actually a Bulgarian man, but I have a little crush on him so I'm turning him into a Russian in my story :x Hahaha, ik wou eerst iets met Sovjet doen, maar kon niet iets verzinnen. Boo!


    I know he's bulgarian... maar als we amerikanen zouden zijn zouden we toch zeggen dat het één pot nat is omdat we niets van AK afweten :p

    sovjet spy, sovjet shelter of sovjet circumstances is alles wat ik zo even kan bedenken en het is allemaal waardeloos dus hou het maar op russian xD

    Countenance schreef:
    Zeker doen, het is erg origineel en je mag me zeker waarschuwen :9~


    comfort in c h a o s

    Klinkt als een leuk idee. (:
    Al vind ik Memoria Darling niet echt een Nederlandse naam... Zeker niet uit de Tweede Wereldoorlog.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Klinkt als een leuk idee. (:
    Al vind ik Memoria Darling niet echt een Nederlandse naam... Zeker niet uit de Tweede Wereldoorlog.

    Maar er is een reden waarom ze zo heet, dat komt later in het verhaal voor ^^

    Countenance schreef:
    Zeker doen, het is erg origineel en je mag me zeker waarschuwen :9~


    (Be)lieve in (you)rself

    Loveless schreef:
    (...)
    Maar er is een reden waarom ze zo heet, dat komt later in het verhaal voor ^^

    Ah, oké. :')


    I can't even think straight.

    C18 schreef:
    Sam reads 'Rusland' en 'Tweede Wereldoorlog'.
    Sam likes.
    I'm so gonna read that.


    Zelfs de naam klopt :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.