• Gegroet deze namiddag ^^
    ##

    Ik heb dus een vaag idee in elkaar geflanst en nu vraag ik me af of ik er een verhaal van moet maken D:
    ##

    Every rose has its thorn
    # Het zachte satijn van de sprei wikkelde ze om haar naakte lichaam, om vervolgens richting het raam wandelen. De verwarming brandde zacht, en verwarmde haar koele huid.
    Sneeuwklokjes smelten zich vast aan het bevroren raam, en maakte de december nog kouder dan hij al was.

    Na een warme douche, trok ze de voordeur achter zich dicht. Pas vanavond zou ze haar appartement weer terugzien.
    Haar wangen werden rood van de kou, terwijl haar vingers verkleumden.
    Haar adem bevroor in mist zodra het haar lippen verliet.
    Warme chocomel was een must voor een dag als deze.
    Met een glimlachje stapte ze de Strabucks binnen.
    Niet wetend dat ze met die keuze de rest van haar leven zou beslissen.
    De beslissing om hem te leren kennen.
    ##

    Nadere toelichting leek me handig ? Ach, ik geef hem wel. Anders denk je dat dit een zoetsappig, zwijmelverhaal blijft. Not.
    Het verhaal gaat over het aantrekkelijke meisje 'Celeste Lea Reese. Zij ontmoet tijdens een koude decemberdag de charmante, enorm aantrekkelijke en mysterieuze '[...] [...] [...], met wie ze het meteen goed lijkt te kunnen vinden. Maar, zoals in iedere, perfecte, lovestory, is hij geen alledaagse jongen en zal ze een keuze moeten maken tussen haar hoofd en hart.
    ##
    Genres; Romantiek, onbekende personen, fantasie [maar wel realistisch], drama, 14+, badboy-goodgirl.
    ##

    Bedankt voor het lezen alvast, en laat het me weten :]. Voor de [...] zoek ik een voornaam, tweede naam en achternaam.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 16:18 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik denk dat ik het wel zou lezen, ik zou het in ieder geval een kans geven


    Physics is awesome

    Leuk idee. Ik denk wel dat ik het zou lezen. Maar moet het niet 'every rose has its thorns' zijn?


    comfort in c h a o s

    Stryder schreef:
    Leuk idee. Ik denk wel dat ik het zou lezen. Maar moet het niet 'every rose has its thorns' zijn?


    Ik heb de titel van het liedje waarmee ik mede dit idee heb bedacht, Miley Cyrus - Every rose has its thorn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.