• Met dat fucking Sinterklaas gedoe. Alle surprise die ik heb gemaakt zijn mislukt. Ik heb nog maar een uur voor een goede surprise te maken + mijn chocolade piet die ik wilde geven is geplet.
    IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geef ze ingepakte lucht :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik leef met je mee(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mag ik mee-haten? Ik moet nog ik-weet-niet-hoeveel gedichten schrijven en ik krijg het nooit op tijd af!
    :|


    26 - 02 - '16

    Eledhel schreef:
    Geef ze ingepakte lucht :3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Een kartonnen doos.. schilder hem blauw met zwarte tralies, schrijf er TWEETJAIL op, vul de doos met snippers en klaar. Als die persoon Twitter heeft is dat wel leuk, heb ik dit jaar ook gedaan, alleen dan met beschimmelde spaghetti in de doos.. maar daar is het nu te laat voor bij jou (krul)

    LOVEANNABETH schreef:
    Ik leef met je mee(no_chears)


    i put the fun in funeral

    Daarom heb ik dit jaar tegen iedereen gezegd dat ik niet meer mee doe met dat gedoe, lekker rustig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hooligan schreef:
    Een kartonnen doos.. schilder hem blauw met zwarte tralies, schrijf er TWEETJAIL op, vul de doos met snippers en klaar. Als die persoon Twitter heeft is dat wel leuk, heb ik dit jaar ook gedaan, alleen dan met beschimmelde spaghetti in de doos.. maar daar is het nu te laat voor bij jou (krul)


    Ja maar hij zit nooit op twitter );


    "Ignite, my love. Ignite."

    heb je kranten, stroop, en een doos ow en een zakje?

    kranten snippers in een doos, lekker veel stroop erin ;D
    en dan cadoo in een zakje. anders komt het niet goed xd en voíla

    alleen beste om stroop vlak van te voren doen.. anders druipt alles onderin.. -ervaring-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    pak een doos -> pak kranten -> scheur de kranten in reepjes -> doe de reepjes in de doos met de cadeau(?) en klaar je hebt een suprise.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik heb hem al af. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het zit echt niet mee :( Gelukkig doen wij niet aan die shit.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ahw, zielig!
    Handige tip voor een snelle suprise:
    Maak een boekje met opdachten of vragen die degene die je hebt getrokken moet uitvoeren of beantwoorden voor hij/zij zijn/haar cadeautje mag uitpakken.
    (denk aan: geef een kusje op de wang van iemand, of belletje trekken bij die boze buurman)
    In het gedicht schrijf je dat Sint wat meer wil weten over dat persoon!:)
    klaar!

    Tenminste nog een voordeel aan het feit dat wij geen Sinterklaas vieren dit jaar(:
    Maar is het je nog wel gelukt?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Alle vijf zijn al af.