• Gisteren vertelde ik al dat ik iets niet snapte op mijn camera, maar daar ben ik dus eindelijk achter gekomen vandaag en heb mijn stopmotion gemaakt.

    Eerst was het de bedoeling dat ik het met iemand anders zou doen. Dus eerst 5 kwartier door de zeikende regen gefietst, sta ik een kwartier voor die deur, dertig keer gebeld, zes smsjes, neemt ze niet op of doet ze niet open.
    Toen ben ik kwaad naar huis terug gefietst en heb ik zelf iets in elkaar gezet voor mijn schoolexamen levensbeschouwing, jaj.

    Het is mijn eerste stop motion, commentaar is zeker welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Priemgetal schreef:
    Ik zou je tong in je mond laten, verder is 'ie heel gaaf!


    Ah, nou ja, anders vond ik mijn gezicht steeds hetzelfde. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Ik weet het zelf eigenlijk ook niet. Het thema was "Wat maakt jou gelukkig?" en mijn antwoord daarop was, "vriendschap en muziek, geld maakt niét gelukkig." Hihi en dan hadden we vrij wat we wilden doen. Van schilderijen tot filmpjes. (:

    oké, nu is het een stuk duidelijker. ik wou dat wij dit soort dingen zouden doen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Nah, vind ik niet. Ik vind het lelijk. Verder een heel leuk filmpje hoor, maar ik zou meer foto's maken als ik haar was.

    Tududu, 'Why is everybody so serious' *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Tududu, 'Why is everybody so serious' *O*


    Ach, wat jij wilt. Ik geef mijn mening maar, klaar. :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ach, wat jij wilt. Ik geef mijn mening maar, klaar. :'D
    Maar ik vind hem heel goed, aangezien het haar eerste stopmention is én ze zou het eerste met iemand anders doen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Een linkje please, want ik kan het niet zien op mijn iPod


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ach, wat jij wilt. Ik geef mijn mening maar, klaar. :'D


    Al goed, dan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Ah, nou ja, anders vond ik mijn gezicht steeds hetzelfde. (:


    Het is goed zo Amy, je hebt een mooie tong.(bloos) I like it. (: Maar je zei dat je 'm aan me zou laten zien zodra het klaar was, ik ben teleurgesteld in je, jongedame.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ach, wat jij wilt. Ik geef mijn mening maar, klaar. :'D

    Joh, I was just kidding :') Schoudermassage? Relaaaax. _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nightlock schreef:
    (...)

    Het is goed zo Amy, je hebt een mooie tong.(bloos) I like it. (: Maar je zei dat je 'm aan me zou laten zien zodra het klaar was, ik ben teleurgesteld in je, jongedame.


    Ben je dan online op msn? Ik dacht dat je er niet was, anders had ik dat natuurlijk meteen gedaan - voordat iedereen hem had gezien! I'm so terribly sorry. ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Misschien had je iets meer foto's af en toe kunnen gebruiken en niet telkens dezelfde voor het refrein, maar dat had natuurlijk heel veel werk gekost, dus ik vind 'm zo ook erg goed gelukt, ik zou 't niet kunnen! En je hebt een schattig tongetje :9~


    “Love is a contradiction.”

    Cinna schreef:
    (...)

    Ben je dan online op msn? Ik dacht dat je er niet was, anders had ik dat natuurlijk meteen gedaan - voordat iedereen hem had gezien! I'm so terribly sorry. ):


    Yeah, ik zei toch al dat ik examen-vrij was en dus de hele dag nolife niks ging doen. En ik ben echt al uren terug van de voetbal, hahah. You're forgiven. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Whirlybird schreef:
    Hij's leuk! U cute _O_


    I can't even think straight.

    ILOVELIEKE schreef:
    Ik vind hem echt supervet! *O*