• Dat keken wij vroeger altijd rond de feestdagen op de basisschool in groep acht, best flauw, maar het haalt grappige herinneringen op (bloos)


    Ik ben voor Sint, voor wie zijn jullie? *O*


    Let it come and let it be

    Santa Claus *O*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Racoon schreef:
    Geen van beiden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ILOVELIEKE schreef:
    (...)Maar maar maar maar die date is heel onwaarschijnlijk, want, je OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVERGROOTMOEDER is zo oud, dat ze niet wist dat ze met Santa had gedated (joehoe)

    Tss-, toen ik je Username zag wist ik al dat je dit niet ging begrijpen (joehoe)
    Mijn OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVERGROOTMOEDER is namelijk superslim geweest en heeft alles op het internet gezet, voordat ze dement werd. Ze is echter later wel naar Ijsland verhuisd na de scheiding van ex-Stiefopa Nicolaas.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Tss-, toen ik je Username zag wist ik al dat je dit niet ging begrijpen (joehoe)
    Mijn OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVERGROOTMOEDER is namelijk superslim geweest en heeft alles op het internet gezet, voordat ze dement werd. Ze is echter later wel naar Ijsland verhuisd na de scheiding van ex-Stiefopa Nicolaas.
    Sorry je OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVERGROOTMOEDER leefde toen in de middeleeuwen of zo? :W
    Toen bestond er geen internet
    Ik zag je username en wist al dat je dat niet ging begrijpen :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ILOVELIEKE schreef:
    (...)Sorry je OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVERGROOTMOEDER leefde toen in de middeleeuwen of zo? :W
    Toen bestond er geen internet
    Ik zag je username en wist al dat je dat niet ging begrijpen :Y)

    Je kent haar niet, darlin, ze heeft heel wat levenseeuwtjes meegemaakt hoor(joehoe)


    Let it come and let it be

    Ik verkies Sint!


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Santa ;D


    Destroy what destroys you.

    Failish schreef:
    Ik verkies Sint!


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Countenance schreef:
    (...)
    Tss-, toen ik je Username zag wist ik al dat je dit niet ging begrijpen (joehoe)
    Mijn OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVER- OVERGROOTMOEDER is namelijk superslim geweest en heeft alles op het internet gezet, voordat ze dement werd. Ze is echter later wel naar Ijsland verhuisd na de scheiding van ex-Stiefopa Nicolaas.

    DIT WORDT PERSOONLIJK(bat)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 15:42 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben trouwens voor die lieve goede Sint, want hij is mijn beste vrind*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    DIT WORDT PERSOONLIJK(bat)

    WAS HET AL(clown)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    WAS HET AL(clown)

    (huil)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Countenance schreef:
    (...)
    Je kent haar niet, darlin, ze heeft heel wat levenseeuwtjes meegemaakt hoor(joehoe)
    Ik ken haar wel, ze was mijn beste vriendinnetje in de goede oude tijd :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ILOVELIEKE schreef:
    (...)Ik ken haar wel, ze was mijn beste vriendinnetje in de goede oude tijd :W

    Wat is haar naam dan? Eh, eh?! (cat)


    Let it come and let it be

    Taize schreef:
    Santa, ik vind sinterklaas echt niks.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel