• dankzij jullie heb ik nog niet veel dingen gedaan waar ik spijt van krijg.
    jullie houden mij op de een of andere manier tegen om domme dingen te doen.
    ik dank iedereen dat ik jullie heb ontmoet.
    jullie betekenen zoveel voor mij!
    iloveyou <3


    Some things are changing too much.

    Sykes schreef:
    (...)
    Verf het groen en toupeer het xd


    Rood met groen, voor de goede kerststemming. Plant er voor de leukigheid ook nog een kerstboom in en hang een paar kerstballen aan je oren. xd


    Remember when...

    DINGALING schreef:
    (...)

    Mijn broertje gister dan:
    *ik kom thuis* Hij; 'Hester, ik ben naar de kapper geweest.' Ik; 'Ik zie het, het moet nu alleen nog wat langer groeien zeker?' Hij; 'JA, dat zei de kapster ook, maar ze heeft er wel alvast Louis zijn model in geknipt.' Ik;'Sinds wanneer kent de kapster Louis?' Hij; 'Sinds ik een plaatje van je deur mee heb genomen.'
    HAHAHA HIJ HEEFT DUS NU LOUIS HAAR VIND HIJ ZELF. *O*
    Met een beanie.

    HAHAHAHAHHAHA, mijn broertje krijgt wss Harry haar als hij het langer laat groeien en dat wil hij ook, maar mijn ouders dwingen hem altijd om naar de kapper te gaan, dus ziet het er uit als een boel onbegonnen werk xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHHAHA, mijn broertje krijgt wss Harry haar als hij het langer laat groeien en dat wil hij ook, maar mijn ouders dwingen hem altijd om naar de kapper te gaan, dus ziet het er uit als een boel onbegonnen werk xd


    Mijn broertje mocht zijn haar ook niet laten groeien, tot hij echt ging smeken.


    Remember when...

    DINGALING schreef:
    (...)

    Rood met groen, voor de goede kerststemming. Plant er voor de leukigheid ook nog een kerstboom in en hang een paar kerstballen aan je oren. xd

    Vergeet de kerstmuts niet en het inpakpapier (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Waarom hebben jullie alleemaal zulke leuke broertjes. die van mij haten one direction xd


    What's so bad about being different?

    NiallsSmile schreef:
    Waarom hebben jullie alleemaal zulke leuke broertjes. die van mij haten one direction xd

    Mijne mag ze ook niet hoor


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Mijn broertje heeft een oud Bieber kapsel(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Woesh, WMYB staat al op 17 in de slam top 40 :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    oke ik ben eruit, ik verf me zwarte pruik, roze met groen en ik doe er van die mooie speldjes in (:


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    NiallsSmile schreef:
    Waarom hebben jullie alleemaal zulke leuke broertjes. die van mij haten one direction xd


    Mijnes vind ze wel leuk hehehe. *O*


    Remember when...

    iCarrot schreef:
    oke ik ben eruit, ik verf me zwarte pruik, roze met groen en ik doe er van die mooie speldjes in (:
    HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Peeps, ik ga dus echt even naar het dorp. (joehoe)


    Remember when...

    Nouuuu, alleen ik heb weer zo'n stom zusje waarbij 1D haar dus niet kan. :c


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik moet even mijn hond uitlaten, omdat mijn vader vind dat ik "frisse lucht" moet hebben, dus tot zo <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Tot zoo Fabiennee<333


    What's so bad about being different?