• Jullie zullen het vast wel al weten, maar toch wil ik het even kwijt!
    Tokio Hotel heeft 3 Hitkrant Awards gewonnen!(yeah)
    Voor:
    - Beste concert
    - Beste Rockband
    - Grootste Hunk (Bill)

    En dan waren er nog twee dingen die ze 'wonnen', maar waar ze geen award voor kregen namelijk:
    - Beste zwijmelliedje ( Monsoon )
    - Liedje dat blijft hangen ( Monsoon)

    Er staan een paar foto's bij en die zijn zo ontezettend schattig! Op eentje krijgt Bill de award voor Grootste Hunk en dan kijkt hij heel verrast en verbaasd naar dat ding. (flower)

    Wacht, er staat ook nog een klein interviewtje bij, die typ ik ook nog ff over! :)

    Tokio Hotel
    De jongens waren stomverbaasd en dolblij met hun drie(!) Awards. 'Wauw, dat hadden we niet verwacht! Helemaal te gek. We willen graag al onze Nederlandse fans bedanken'.

    Tom: 'Kijk! Beste Concert - vanwege Tom, dus. Dat kun je nu tenminste eens duidelijk zien, haha!'

    Bill: 'Met Grootste Hunk ben ik ook wel heel blij'.
    Tom: 'Hmm... dat vind ik de minste. Die award was veel mooier geweest als ik erop had gestaan in plaats van jij!'
    Bill: 'Alleen is hunk wel een vreemd woord. het lijkt verdacht veel op het Duitse woord honk- en dat betekent nerd!'

    Georg & Gustav: 'Haha, gekozen, staat er boven. Dat laatste deel spreken wij uit als kotsen, hé!'

    Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden! (yeah)
    xx's


    Träume sind wirklich!!

    (lol) ma die foto kun je die is doorsturen ofzo via internet?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Engste lelijkerd. Staat op zn lijf geschreven.
    Nee grapje! xd
    Bill is gewoon freaking sexy xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Engste lelijkert was er toch ook? OXOXOX
    Dat is eigenlijk wel raar, want dan issie de grootste hunk, én de engeste lelijkert O___ô

    Ach, zo zie je maar weer, smaken verschillen ^^ xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!