• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:36 ]

    Zijn er die dan?:S

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:02 ]


    Ex astris, sciencia

    De mensen kunnen steun en begrip daar vinden. De meeste pro-ana sites waarschuwen ook goed dat het gevaarlijk is wat ze doen, en raden het vooral af etc.


    your eyes are like stars in the night.

    Bronte schreef:
    Zijn er die dan?:S


    Ja (bloos)

    oke, wij moesten ook een debat doen en die ging over schooluniformen die terug moeten.

    OT:
    Ik zou het echt niet weten...


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    -Ze helpen elkaar
    -Je kunt met mensen praten die hetzelfde hebben


    (Be)lieve in (you)rself

    Eh, samen steun vinden voor een doel. Idunno..


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kunt ze gebruiken als een slecht voorbeeld? Dat je tegen je kids kunt zeggen zo wil je toch niet eindigen?

    Iets anders dan wat hier al genoemd is zal ik ook niet kunnen bedenken..

    Iemand nog meer ideeen?

    Op momenten dat een 'Ana' beter wil worden, kan ze daar nog steeds terecht voor hulp bij het verloop van haar genezing.


    Let it come and let it be

    Mensen met een eetstoornis weten dat ze niet alleen zijn, waardoor een depressie voorkomen kan worden.

    Als iemand nog niet weet dat diegene een eetstoornis heeft, kan een pro-ana site ervoor zorgen dat diegene het wel weet en naar de dokter gaat.

    Op een pro-ana forum kunnen mensen hun hart luchten zonder rare reacties te krijgen of reacties als 'eet gewoon'.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Mensen met een eetstoornis weten dat ze niet alleen zijn, waardoor een depressie voorkomen kan worden.

    Als iemand nog niet weet dat diegene een eetstoornis heeft, kan een pro-ana site ervoor zorgen dat diegene het wel weet en naar de dokter gaat.

    Op een pro-ana forum kunnen mensen hun hart luchten zonder rare reacties te krijgen of reacties als 'eet gewoon'.

    Is dat niet hetzelfde als steun krijgen?:W


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Is dat niet hetzelfde als steun krijgen?:W

    Nee, juist niet! Als ik hier iets op zou zetten over mijn eetprobleem zullen mensen mij niet begrijpen (de meeste dan). Ze proberen me dan wél te steunen maar zeggen de verkeerde dingen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Nee, juist niet! Als ik hier iets op zou zetten over mijn eetprobleem zullen mensen mij niet begrijpen (de meeste dan). Ze proberen me dan wél te steunen maar zeggen de verkeerde dingen.

    Oftewel: Op Pro-Ana sites krijgen ze steun :W


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Oftewel: Op Pro-Ana sites krijgen ze steun :W


    God kind, laat maar. Ik heb er geen zin in om iets aan iemand uit te leggen, die alleen in haar eigen woorden geloofd.


    Ik ben gemeen xoxo

    *bumpt* Weet nu iemand iets?