Ik denk vijf? (': Ik moet dringend mijn collectie wat uitbreiden, maar aangezien nagellak verboden is bij ons op school, kan ik het alleen in vakanties dragen.
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
Bojangles schreef: Ik denk vijf? (': Ik moet dringend mijn collectie wat uitbreiden, maar aangezien nagellak verboden is bij ons op school, kan ik het alleen in vakanties dragen.
waarom is dat verboden?
My fake plants died, because I did not pretend to water them.
Bojangles schreef: Ik denk vijf? (': Ik moet dringend mijn collectie wat uitbreiden, maar aangezien nagellak verboden is bij ons op school, kan ik het alleen in vakanties dragen.
Waarom is dat in Gods naam verboden?
On topic: ik gok rond de 15, maar mijn aantal stijgt snel zo rond de feestdagen.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca
Omdat ik verpleegkunde opleiding doe. Daar moet ik korte nagels hebben en mag ik geen nagellak tijdens de praktijklessen en die zijn elke woensdag en vrijdag, dus dan zou ik iedere keer mijn nagellak eraf moeten halen.
Omdat ik verpleegkunde opleiding doe. Daar moet ik korte nagels hebben en mag ik geen nagellak tijdens de praktijklessen en die zijn elke woensdag en vrijdag, dus dan zou ik iedere keer mijn nagellak eraf moeten halen.
dan snap k het
My fake plants died, because I did not pretend to water them.