[ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:01 ]
It's like I'm finally awake - One Direction.
Bojangles schreef: ik heb een trailer gemaakt voor The boy who can't be moved, hell yeah! :'D Ik ben er best wel trots op. c: I really really love it<3 What's so bad about being different?
What's so bad about being different?
WHOOP hoofdstuk geactiveerd(:
NiallsSmile schreef: (...) I really really love it<3
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
ik kijk the voice en ik schrijf.. xd
doodsheid heerst.
juah het is hier waar dood.
YEAH 80 abo's -doet dansje- ik schrijf nog even een hoofdstuk en dan ga ik maar verder aan een opdracht voor school. Want dat moet donderdag af zijn.
ik schrijf nu aan mijn nieuwe niall story.. en ik doe dingen voor school.. ahaha
NiallsSmile schreef: juah het is hier waar dood.
[ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 21:09 ]
OneThing schreef: (...) komt omdat sanne, fabienne, joella, en chelsea er niet zijn. Vooral sanne eigenlijk haha. dat vind ik echt een mooi liedje, moesten we op dansen bij gym. Jullie denken wtf.. dansen bij gym? ja het is een module: bewegen op muziek. ahaha true... achjaa het zal snel genoeg wel weer leven.. denk ik xd aha ik moet binnekort ook dansen met gym,. Maar dat is echt een mooi nummer What's so bad about being different?
lol nu zit ik te huilen
OneThing schreef: lol nu zit ik te huilen omg dat filmpje is zo mooi.. iedere keer als ik hem zie moet ik huilen What's so bad about being different?
ik ben een loner xd
Allloooo. Joëlla is weer thuis, en ging net bij the free record shop fangirlen omdat ze up all night vast hield. En ik heb 2 nieuwe bb hoesjes en een voor m'n iPod (:
Some things are changing too much.
JOELLAA<333