• Girls, I LOVE YOU ALL <3

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:01 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    JACKWLLS schreef:
    (...)

    Maar ik wist het niet dus ben ik niet gegaan maar nu zie ik ze bij een tv programma en twas van gisteren ;o anders was ik er heen gegaan en vroeg ik aan ze om wat voor jou en iedereen hier dat van ze houdt iets te zeggen

    awwwh dat is echt lief.
    Jammer dan, maar wel leuk dat ze er waren (:


    Some things are changing too much.

    Whaha Chanou, mijn zusje wordt over 5 dagen 12, en heeft het one direction infection ook van me overgenomen xd


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    Whaha Chanou, mijn zusje wordt over 5 dagen 12, en heeft het one direction infection ook van me overgenomen xd


    Mehehehe. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    LOOK WHO'S BACK, MOI <33333
    sorry dat ik er zo lang niet ben geweest, maar omdat ik ziek was mocht ik niet op de computer en mijn ouders hebben nieuwe regels dat ik s'avonds niet meer mijn mobiel mee naar boven mag, en de computer alleen nog voor school mag gebruiken en er dan soms op mag D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Schatten van pataten,
    ik ga een stukje schrijven en daarna mijn kamer opruimen.
    Misschien kom ik nog terug anders is het morgen.
    Dus als het optie twee is
    dan wil ik jullie
    nog een fijne avond wensen
    en vertellen hoe blij ik bne dat ik jullie ken <333.


    i'm broken, do you hear me.

    Sykes schreef:
    LOOK WHO'S BACK, MOI <33333
    sorry dat ik er zo lang niet ben geweest, maar omdat ik ziek was mocht ik niet op de computer en mijn ouders hebben nieuwe regels dat ik s'avonds niet meer mijn mobiel mee naar boven mag, en de computer alleen nog voor school mag gebruiken en er dan soms op mag D:


    N'awwh, WELCOME BACK. <33


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Owkee het is hier dood xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Grr, mijn ouders dwingen me straks om naar de verjaardag van mijn nichtje te gaan omdat ik 'frisse lucht' moet hebben.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    JACKWLLS schreef:
    Schatten van pataten,
    ik ga een stukje schrijven en daarna mijn kamer opruimen.
    Misschien kom ik nog terug anders is het morgen.
    Dus als het optie twee is
    dan wil ik jullie
    nog een fijne avond wensen
    en vertellen hoe blij ik bne dat ik jullie ken <333.

    TOT MORGEN LIEVE SCHAT.
    ik moet vanavond zelf ook wel, dus I SEE YOU TOMORROW <333


    Some things are changing too much.

    Sykes schreef:
    LOOK WHO'S BACK, MOI <33333
    sorry dat ik er zo lang niet ben geweest, maar omdat ik ziek was mocht ik niet op de computer en mijn ouders hebben nieuwe regels dat ik s'avonds niet meer mijn mobiel mee naar boven mag, en de computer alleen nog voor school mag gebruiken en er dan soms op mag D:

    FABIENNEE <3


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    FABIENNEE <3

    YEEY, EEN VROLIJKE REACTIE :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Owkee in het half uurtje dat ik nog online kan zijn wil ik wel de 5000 posts halen (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Mijn ouders hebben het nummer van Q ook geblokkeerd he, dus nu kan ik geen credits meer kopen D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Chaptuurrrrr 11. =D

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:12 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    FABIENNEE<3


    It's like I'm finally awake - One Direction.