• :P

    We mogen nu zelfstudie doen, want we hadden net SO en de andere klas loopt achter.
    Niet dat ik iets te studeren heb. :'D
    Én hij zit nu de SO's na te kijken, dus wachten op het punt duurt sowieso al niet lang.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat vind jij awesome omdat...


    SLOAN.

    Oeh, dat is wel fijn ja.
    Mijn scheikundeleraar is een creep. (no_chears)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Okeee....


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Peeta schreef:
    Dat vind jij awesome omdat...


    hij ons zomaar iets voor onszelf laat doen. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Uh lol, mijn scheikunde leraar had niet eens door als je te bellen zat in de klas, je mocht kauwgom kauwen, als je smeekte om een 7 - terwijl je een 4 had gaf hij je die en je mocht als hij in een zeer goede bui was open boek toets doen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat is beter dan iedere keer als je het niet gemaakt hebt en kruisje te krijgen om vervolgens bij 3x strafwerk te moeten schrijven D:

    Nee maar onze science-leraar, dát is de tofste leraar ooit. Wij hebben sowieso twee uur science op dinsdag ochtend, en iedereen komt gewoon binnenlopen. Tien minuten na de bel zit iedereen wel in de les, mogen we gewoon nog 10 minuten niets doen. Dan gaat hij wat uitleggen, is het wel even de bedoeling dat je luistert, dat duurt dan 20 minuutjes, dan geeft hij meestal een werkblad. Die kun je maken of niet, als je geen zin hebt ga je maar slapen of gewoon praten met iemand. Na 20 minuten gaan we nakijken voor degene die het gemaakt hebben, kun je verder werken in je boek en vragen stellen. Heb je geen zin, acht dan ga je maar weer slapen of praten. En dan na een half uurtje geeft hij nog wat uitleg, en dan is de les voorbij(: En wonder boven wonder staat iedereen een voldoende. Hoe epic ben je dan?(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Dat is beter dan iedere keer als je het niet gemaakt hebt en kruisje te krijgen om vervolgens bij 3x strafwerk te moeten schrijven D:

    Nee maar onze science-leraar, dát is de tofste leraar ooit. Wij hebben sowieso twee uur science op dinsdag ochtend, en iedereen komt gewoon binnenlopen. Tien minuten na de bel zit iedereen wel in de les, mogen we gewoon nog 10 minuten niets doen. Dan gaat hij wat uitleggen, is het wel even de bedoeling dat je luistert, dat duurt dan 20 minuutjes, dan geeft hij meestal een werkblad. Die kun je maken of niet, als je geen zin hebt ga je maar slapen of gewoon praten met iemand. Na 20 minuten gaan we nakijken voor degene die het gemaakt hebben, kun je verder werken in je boek en vragen stellen. Heb je geen zin, acht dan ga je maar weer slapen of praten. En dan na een half uurtje geeft hij nog wat uitleg, en dan is de les voorbij(: En wonder boven wonder staat iedereen een voldoende. Hoe epic ben je dan?(:


    Klinkt ook echt als mijn oude leraar. Haha


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Klinkt ook echt als mijn oude leraar. Haha


    Gheghe, awesome. Alleen bij ons krijg je helaas niet zomaar puntenverhoging. Maar voor de rest wel(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Toen we een toets van geschiedenis hadden gemaakt en we tijd overhadden zei onze lerares: 'Ja, ik heb eigenlijk ook geen zin meer om iets te doen. Ga maar kletsen ofzo, maar wel niet te hard.'
    No prob :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb geen scheikunde meer :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou. Nu doen we alleen maar practica.
    Vorig jaar was onze leerkracht awesome!
    We waren klaar met leerstof en toen hadden we 2 lessen 'grensoverschrijdend': brainmaniack en 2 lessen film (horror)
    En ook als we een practicum deden met een zuur en een metaal (denk ik)
    Hij een heel stuk lint in die zuur doen, gas opvangen (H2: knalgas) en met de vlam eronder BAM steekvlam :D superluid! De steekvlam was zo erg dat hij bijna zijn handen had verbrand- haha- en het glaswerk was ook kapot


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please