• Hey,
    een tijdje geleden had ik ook een forum geopent over een jongen die ik toen leuk vond en die een vriendin heeft..

    Nu ben ik dus blijkbaar nog steeds verlieft op hem.. maar hoe kan dat?
    Ik vind hem niet knap, juist helemaal niet!

    Een karakter kan ook wat met je doen he ;) Dat is niet zo raar. Hoe denk je dat internetliefdes ontstaan ^^?


    Life is hard and then we die

    Dat kan omdat je normaal gezien je gevoelens niet zomaar kan uitschakelen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PUKKELxDING schreef:
    Een karakter kan ook wat met je doen he ;) Dat is niet zo raar. Hoe denk je dat internetliefdes ontstaan ^^?


    true, maar ik ken hem al een tijdje en vroeger waren we vrienden alleen nu niet meer en ik vind hem nogal een irritante, lelijke, arrogante, zelfingenomen klootzak xD (klootzak niet echt maar de rest wel)

    xMALIK schreef:
    (...)

    true, maar ik ken hem al een tijdje en vroeger waren we vrienden alleen nu niet meer en ik vind hem nogal een irritante, lelijke, arrogante, zelfingenomen klootzak xD (klootzak niet echt maar de rest wel)
    Het kan zijn dat, dat je juist aantrekt ^^? Iemand die heel macho en zelfverzekerd is.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het kan zijn dat, dat je juist aantrekt ^^? Iemand die heel macho en zelfverzekerd is.


    prettig.. xD maar hoe moet ik hem vergeten?

    xMALIK schreef:
    (...)

    prettig.. xD maar hoe moet ik hem vergeten?
    Je met hele andere jongens bezig houden of andere dingen gaan doen, jezelf iig bezig houden om hem te vergeten ^^!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je met hele andere jongens bezig houden of andere dingen gaan doen, jezelf iig bezig houden om hem te vergeten ^^!


    ik ben al een tijdje bezig met een andere jongen.. alleen blijkbaar helpt het niet zo =(