• Een TC schrijven van 1 pagina lang,
    Je hebt de tijd tot 4 oktober, je kan het mij altijd via een PB'tje sturen of je kan het hier zetten maar dat zou niet echt veilig zijn x'] Veel geluk en hopelijk ga je door naar de tweede ronde!
    Tips:Ik zou liefst een verhaal willen in de 'ik' vorm, Het is gelijk hoe lang maar het moet nu ook weer niet heel kort zijn, Je mag helemaal kiezen hoe het gaat of er sex enz; in voorkomt ik beslis niet JIJ !


    Punten:
    iPod: 8.5
    Billneukerx3: 8.5
    sayXkiss: 7
    xFUCKxYOUx: 8.5
    De rest komt nog als ik ze gelezen heb dus geeeen paniek,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)

    Die van jou is echt vet goed joh! :O

    Bedankt :$
    Maar ik vind jouwne echt zo mooi!<3
    Ik ben ook een hele twincest serie aan het schrijven maar die ga ik er niet op zetten :$


    I do not hook up.

    (...)

    Neeij! :O
    Ik wil lezen! :P


    Nee, ik schraam me er voor!!!
    Ik stuur hem anders wel PB als je het graag will


    Dunno ><

    (...)

    Nee, ik schraam me er voor!!!
    Ik stuur hem anders wel PB als je het graag will

    Stuur mij dan ook maar!<3


    I do not hook up.

    (...)

    Nee, ik schraam me er voor!!!
    Ik stuur hem anders wel PB als je het graag will


    Dan wil ik hem in een PB! :P
    En niks is om je voor te schamen, als je de jouwe met de mijne vergelijkt! xD Okeij, ik ga kappen met mezelf af te kraken, dat staat zo bescheiden! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)
    Bedankt :$
    Maar ik vind jouwne echt zo mooi!<3
    Ik ben ook een hele twincest serie aan het schrijven maar die ga ik er niet op zetten :$


    Dankje! ^^
    En waarom ga je hem er nie opzetten?! :O


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Dankje! ^^
    En waarom ga je hem er nie opzetten?! :O

    oMDAT HIJ ME STOM LIJKT EN IK ME EROOK VOOR SCHAAM EN ZO VER BEN IK OOK NOG NIET N_N het idee is zeg maar beter als het verhaal XD


    I do not hook up.

    OMg,, Billneukerx3 Hij is echt zupper,, nu weet ik zekker, dat ik er uitlig!!!


    Dunno ><

    OMg,, Billneukerx3 Hij is echt zupper,, nu weet ik zekker, dat ik er uitlig!!!

    Nee joh!<3


    I do not hook up.

    OMg,, Billneukerx3 Hij is echt zupper,, nu weet ik zekker, dat ik er uitlig!!!

    En meid ik heb ook met een andere vriendin van mij een twincest serie geschreven die ook op quizlet staan en deel 1 was op de eerste dag al meteen in de 40 x gedaan n_n Dus misschien kan ik het daarom. Want ik lees ook nooit twincest n_n


    I do not hook up.

    (...)
    En meid ik heb ook met een andere vriendin van mij een twincest serie geschreven die ook op quizlet staan en deel 1 was op de eerste dag al meteen in de 40 x gedaan n_n Dus misschien kan ik het daarom. Want ik lees ook nooit twincest n_n


    Nou dan,, da betekt zowiezo dat je het goed kan!!! Je gaat hart winnen man,, Trouwens ik heb hem gesturt, ik weet het,, hij is ech slecht!! Dus alsjeblieft niet gaan laggen


    Dunno ><

    (...)

    Nou dan,, da betekt zowiezo dat je het goed kan!!! Je gaat hart winnen man,, Trouwens ik heb hem gesturt, ik weet het,, hij is ech slecht!! Dus alsjeblieft niet gaan laggen

    Meid ik vind hem echt goed!<3 En ach ik lees zelf nooit twincest ofzo maar echt jij maakt ook een grote kans ik vind hem goed!<3


    I do not hook up.

    @ BiLlPRinCeSs

    Die van jou is echt mooi joh! :O Ik geef je een 9.5! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    http://www.quizlet.nl/quiz/224339/sa--wir-tc/
    hierboven is dus de link naar mijn verneukte overgedramatiseerd verhaal

    Sry meiden,,, dat het zolang duurd maar ik ga ze allemaal uitprinten en een cijfer geven,, dan open ik een nieuw topic met de eindresultaten,, niet boos worden op mij dat het zolang duurd,,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    @ BiLlPRinCeSs

    Die van jou is echt mooi joh! :O Ik geef je een 9.5! :P

    Whaaaa xD Goeie grap -_-''
    Danke (L) Maar aan jou 9,5 heb ik niks:P Aleeen rode wangetjes :P


    Dunno ><