• Onze fucking lelijke dierenarts met d'r uitpuilende ogen is zojuist langsgeweest om onze kat een spuitje te geven. & nu voel ik me gewoon... leeg. terwijl ze zegmaar "met hem bezig was" moest ik heel erg huilen, maar nu is het alsof ik opeens helemaal niets meer voel... ): mijn moeder vindt me emotieloos, ik weet zelf niet eens meer wat ik moet vinden.

    heeft iemand van jullie ook wel eens een huisdier moeten laten inslapen?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aww, wat jammer voor je (no_chears)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nope, ik heb er geen. :') + sterkte!

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 17:47 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nee, maar een van mijn konijnen is in mijn armen gestorven.
    En dán voel je je machteloos.

    Maar gecondoleerd. (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, mijn allerliefste hond waar ik mee opgegroeid ben.
    Het was verschrikkelijk.
    Veel sterkte


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Cockney schreef:
    Aww, wat jammer voor je (no_chears)

    Jep, ook mijn kat toen ik ongeveer 6 was. Sterkte!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Jep, dat was Oktober een jaar geleden. Toen ging onze kat dood. Ik was samen met hem opgegroeid en ik mis hem nogsteeds. En die Februari daarvoor hadden we ons andere kat naar de dieren arts gebracht om hem laten in te slapen, dat gemauw toen, jezus.. Ik mis ze.

    Maar iig, sterkte!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nee, maar we hebben wel onze toen één jarige pup weg moeten doen. ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn kat is vorige week dinsdag gestorven, wel een natuurlijke dood, maar ik ben er echt kapot van. ):


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ja, onze Golden Retriever moesten ze jaren geleden laten inslapen - waar ik gelukkig niet veel meer van weet - en m'n hamstertjes die vond ik altijd levenloos in hun hokje als ze dood waren en de laatste keer moest ik zo huilen dat ik geen nieuwe meer mag =(

    Maar gecondoleerd en heel veel sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb mijn kat 3 weken lang zien lijden en vervolgens ook letterlijk haar laatste adem uit horen blazen, dat vrolijkt je ook niet op. Wel, sterkte ;o En dat lege gevoel is redelijk normaal ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sterkte!
    Heb wel een hond, moet er niet aan denken om hem in te laten slapen..

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 17:59 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Libertad schreef:
    Ja, onze Golden Retriever moesten ze jaren geleden laten inslapen - waar ik gelukkig niet veel meer van weet - en m'n hamstertjes die vond ik altijd levenloos in hun hokje als ze dood waren en de laatste keer moest ik zo huilen dat ik geen nieuwe meer mag =( Maar gecondoleerd en heel veel sterkte!

    Dit deel maakte ik ook mee en 2 jaar geleden werd onze andere hond ook in geslapen.
    Heel veel sterkte. <3


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb 2 jaar geleden mijn kater van anderhalf in moeten laten slapen ):


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    In het begin van het jaar moest ik mijn hond in laten slapen. Althans, ik wist er niks van totdat ik thuis kwam en mijn vader en moeder huilend op de bank zaten. Ja, het klinkt misschien overdreven maar we hadden Dusty als zo'n 10-11 jaar en het was echt moeilijk.. Moest ook heel veel huilen en voelde me zwaar klote.


    Believe in yourself.