• Ik ben een jongen van 16jaar....

    Een van mijn vriendinnen praat niet meer met mij omdat ze dacht dat ik verliefd op haar was,...
    Eigenlijk was ik dat ook.... Ik volgde haar heel vaak overal....
    Dat vond ze niet echt leuk, (vertelde haar vriendinnen) Nu praat ze niet meer met mij,...

    Ik Heb haar beloofd da ik haar uit mijn hart zal zetten, en dat ik gewoon terug bevriend wil worden,... Maar ze geeft geen antwoord en wil helemaal geen contact met mij,...
    Hoe moet ik het aanpakken????

    Ik denk dat je je teveel als een soort 'stalker' hebt gedragen en snap dan wel dat ze geen contact meer met je wil. Als ik jou was zou ik het gewoon laten, ga verder en wie weet als je d'r later weer tegenkomt kunnen jullie weer normaal doen en met elkaar spreken. Voor nu zou ik niet teveel pushen, dan maak je het alleen maar erger. Ga iets leuks doen met andere vrienden, kijk een film of iets anders, zet je gedachten even opzij, dan kom je er vanzelf wel overheen. Sterkte xx


    “Love is a contradiction.”

    Laat haar maar een tijdje met rust ;) Wij meiden vinden het niet zo leuk als er de hele tijd achter ons wordt aangelopen :P Geef haar een paar weken en probeer dan opnieuw contact te zoeken :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Laat haar maar een tijdje met rust ;) Wij meiden vinden het niet zo leuk als er de hele tijd achter ons wordt aangelopen :P Geef haar een paar weken en probeer dan opnieuw contact te zoeken :)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    nerveus schreef:
    Laat haar maar een tijdje met rust ;) Wij meiden vinden het niet zo leuk als er de hele tijd achter ons wordt aangelopen :P Geef haar een paar weken en probeer dan opnieuw contact te zoeken :)


    Paar weken?? Waarvoor is dat eigenlijk goed?? Om haar af te koelen?

    khalsa schreef:
    (...)

    Paar weken?? Waarvoor is dat eigenlijk goed?? Om haar af te koelen?
    Nee, om te bewijzen dat je haar ook best een tijdje niet kan stalken.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee, om te bewijzen dat je haar ook best een tijdje niet kan stalken.


    Maar ze zei tegen mij dat ze me nooit meer zal vertrouwen???
    Zal dat voorbij gaan als ik haar met rust laat?

    nerveus schreef:
    Laat haar maar een tijdje met rust ;) Wij meiden vinden het niet zo leuk als er de hele tijd achter ons wordt aangelopen :P Geef haar een paar weken en probeer dan opnieuw contact te zoeken :)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    khalsa schreef:
    (...)

    Maar ze zei tegen mij dat ze me nooit meer zal vertrouwen???
    Zal dat voorbij gaan als ik haar met rust laat?

    Waarschijnlijk wel. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik vind het wel fijn als een jongen zijn excuses aanbied. en verteld dat het hem spijt en waarschijnlijk heeft zij het wel gelezen. maar als jullie niet meer met elkaar op zullen trekken dan beseft ze wat ze mist. ik denk dat je gewoon sorry moet zeggen en dan kijken wat ze reageert, en als ze niet reageert zeg dan. ik zeg sorry, omdat ik wil dat het goed komt, maar als jij zo moeilijk doet dan zeg ik vaarwel. (vaak komen ze dan terug)


    Be who you wanna be.

    Pariah schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk wel. :W


    Hoe lang moet ik haar met rust laten denken jullie??

    Ik vind het erg dat ze dreigt met het feit dat ze je nooit meer zal vertrouwen. Vertrouwen schaad je volgens mij niet door de hele tijd achter iemand te lopen. Ze neemt het wel heel erg hard op.
    Maar zoals velen hier zeggen, laat haar maar eventjes. Begin met een week en probeer het opnieuw. Wil ze nog steeds geen contact, doe er een weekje bij, of zelfs twee weken. En probeer het dan opnieuw.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik vind het erg dat ze dreigt met het feit dat ze je nooit meer zal vertrouwen. Vertrouwen schaad je volgens mij niet door de hele tijd achter iemand te lopen. Ze neemt het wel heel erg hard op.
    Maar zoals velen hier zeggen, laat haar maar eventjes. Begin met een week en probeer het opnieuw. Wil ze nog steeds geen contact, doe er een weekje bij, of zelfs twee weken. En probeer het dan opnieuw.


    Bedankt,... Ik vind da echt heel erg wat ik deed,... Ik heb da al 100 keer gezegd of zo,... Maar ze negeert mij gewoon,...

    Ik heb hier totaal geen ervaring mee,... Ik kan het altijd goed vinden met andere mensen,.... Ik heb nog nooit ruzie gehad,...
    Ik vind da zo erg da ik nu ruzie heb met haar,...

    Is haar tijdgeven echt de enige oplossing??? Want ik weet niet of het mij zal lukken om haar 2weken niet aan te spreken????
    Maar als dat de enige mogelijkheid is dan zal ik wel moeten,....

    khalsa schreef:
    (...)

    Bedankt,... Ik vind da echt heel erg wat ik deed,... Ik heb da al 100 keer gezegd of zo,... Maar ze negeert mij gewoon,...

    Ik heb hier totaal geen ervaring mee,... Ik kan het altijd goed vinden met andere mensen,.... Ik heb nog nooit ruzie gehad,...
    Ik vind da zo erg da ik nu ruzie heb met haar,...

    Is haar tijdgeven echt de enige oplossing??? Want ik weet niet of het mij zal lukken om haar 2weken niet aan te spreken????
    Maar als dat de enige mogelijkheid is dan zal ik wel moeten,....

    Ja, je zal moeten. Zolang je aan haar hoofd blijft zagen en sorry blijft zeggen, toon je haar niet dat je ook effectief zonder haar zal kunnen. Dat je haar uit je hart zet en alleen als vrienden door wil gaan. Je zal op je tanden moeten bijten, maar zo zal ze zien dat je moeite doet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, je zal moeten. Zolang je aan haar hoofd blijft zagen en sorry blijft zeggen, toon je haar niet dat je ook effectief zonder haar zal kunnen. Dat je haar uit je hart zet en alleen als vrienden door wil gaan. Je zal op je tanden moeten bijten, maar zo zal ze zien dat je moeite doet


    Ok,... Maar ik moest haar beloven dat ik haar nooit meer zal aanspreken??? Hoe ga ik dat oplossen??

    Moet ik het haar beloven of moet ik dit verzoek gewoon negeren???

    khalsa schreef:
    (...)

    Ok,... Maar ik moest haar beloven dat ik haar nooit meer zal aanspreken??? Hoe ga ik dat oplossen??

    Moet ik het haar beloven of moet ik dit verzoek gewoon negeren???

    Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je dat niet kan, maar dat je haar met rust zal laten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right