• Ik was vandaag op bezoek bij mijn oude school. Hoi zeggen tegen mensen. Knuffels geven en wat bij praten.
    Nu heeft zo'n vrienden van mij met een vriend van mij. Daar kwam ik vandaag achter (ik wist wel dat die jongen een vriendin had maar ik had de link even niet kunnen leggen en dat meisje had ik een week niet gesproken ;$)
    Alleen dat meisje hoort bij de groep die bij daar de Emo's genoemt worden, maar dat zijn ze niet. Die jongen hoort zeg maar bij de iets wat populaire mensen.
    Nou komt er zo'n meisje opeens aan en vraagt aan die vriendin: 'wat kan hij leuk vinden aan jou?' En allemaal van die dingen. Ik dacht echt zo van: wat ben je toch ook een kutwijf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [/titel aangepast ^.^]


    Life is hard and then we die

    Best wel, als je dat zo gaat zeggen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wat een rotopmerking


    Today will be Girl's Day party with you~

    Agh, die mensen zijn er ook D:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Sommige mensen..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Echt, sommige mensen zijn zó niet goed bij hun hoofd...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lol, ik zou zeggen: dat kun je toch zien -huuuge gayhand-?
    Maar ja, die kids vinden 't grappig om op die manier mensen naar beneden te halen, ze worden (meestal) vanzelf volwassen als ze eenmaal de puberteit uitkomen. 't Is alleen jammer dat 't zo lang duurt..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik val in mijn school ook onder de 'emo's' en toen ik met een zegmaar populaire jongen had gebeurde mij dat ook telkens > <.


    i put the fun in funeral

    ShanghaiLove schreef:
    Wat een rotopmerking


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Pubertijd he..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wandering schreef:
    Sommige mensen..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind