• Oke, dit lijkt misschien een beetje op de topic die nog iemand heeft gemaakt, maar ik moest deze dingen allemaal kwijt en wil jullie hulp:
    1. Echt te-te-teveel huiswerk.
    2. Wij hebben een familiegeheim waar ik dus elke nacht aan denk.
    3. Er zijn zoveel jongens die ik leuk vind: Welke moet ik kiezen?
    Moet ik kiezen uit
    -Jongen 1 jaar ouder dan mij, weet datik hem leuk vind zit in mijn klas.
    -Jongen 2 keer gezien 1 jaar ouder dan mij, we hebben contact.
    -Jongen, zit bij mij op school in de 4e 3 of 4 jaar ouder dan mij, heeft 1 keer gefloten en heeft me een keer aangesproken dat ik 'een lekker' trainingspak aanhad.
    -Jongen, van school, zit in 4e 3 jaar ouder dan mij, mijn vriendin vind hem ook leuk..

    HELP ME ASJEBLIEFT!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Titel aangepast)


    So far away..

    kies jongen 1

    Jongen 1.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jongen waarbij je je het lekkerst, ontspanste bij voelt.. De jongen die je vlindertjes geeft<3


    Sweet dreams will come true.

    1. ik heb ook verschrikkelijk veel huiswerk
    3. welke jongen vind jou ook leuk? en als dat ze bijna allemaal zijn, misschien moet je dan eens kijken bij wie je, je het fijnst voelt. ;)

    Ik weet dus niet wie mij leuk vind,


    So far away..

    1. Dat heeft iedereen.
    2. Dat is gwn kut >.< Kun je er niet met iemand over praten?
    3. Dat moet je ZELF weten. Ik weet hoe kut het is om op meerdere mensen verliefd te zijn en niet te kunnen kiezen, maar laat nooit iemand anders dat voor je doen, daar krijg je spijt van.


    Mew <3

    Hoezoo is de titel eigenlijk aangepast?


    So far away..

    Jongen 1 als je het mij vraagt. Iemand die je 'lekker' vind noem ik geen modern ontwikkelde man, die is nog blijven steken in het vrouwen-zijn-eten-tijdperk. En iemand die je 2 keer hebt gezien is nu ook niet bepaald een goede match. Maar weet je, diep in jezelf weet je meestal al welke. Je kunt wel vragen wie je moet kiezen maar dat is meestal gewoon voor een bevestiging zodat je zeker weet dat je die jongen moet kiezen. Kies wij jíj wilt!


    History is not hatred.

    jongen nummer 1 !

    Naar 'Relatie'.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    1. Man, ik heb ook téveel huiswerk, niks aan te doen ><

    2. Weet ik ook niet, maar volgens moet je het tegen iemand zeggen die je kan vertrouwen en die het zékér niet gaat voortvertellen, en mss kan die helpen

    3. Die moet je echt weten, je moet diegene kiezen die je het leukste vind

    dus eig kan ik niet echt helpen