• Ik heb toestemming van Amused.

    Hallo, en welkom bij de Rollenwedstrijd van mij, Katnip!

    Als je een Rollenwedstrijd zoekt, ben je hier heel erg goed. Ik zoek maximaal 15 leden. Er zijn 6 rondes, bij elke vallen er 2 af. Als er 3 overblijven, verdeel ik die in plaats 1, 2 en 3. Je krijg hiervoor 2 weken, ook wel 14 dagen. Ik zoek ook nog 1 ander jurylid, wat ervaring heeft met schrijven en rollen. De prijzen:
    1. De eer. 8 credits.
    2. 4 credits.
    3. 2 credits.

    Ohja, wat doe ik met mensen die niet op tijd inleveren?
    Diegene wordt gediskwalificeerd, óf die moet een goede reden hebben. Een echt goede, zoals ‘Ik ben het vergeten te melden én ik had het druk met school.’ Maar niet van ‘Ik had er geen zin in.’ Natuurlijk moet diegene niet bij de goede reden denken van, oh, ik kan dat altijd zeggen. Maar degene met een goede reden krijgt nog 2 dagen uitstel. Zo niet? Dan worden ze gediskwalificeerd.

    Als je wil meedoen, geef je naam op (:.

    Jury.
    ~Romy, Katnip.
    ~Dirkje, Parachutes.

    Leden.
    ~Alwin, RainbowDash. | I |
    ~Laura, Bronte. | I |
    ~Sarah, Audacity. | 1 dag uitstel.
    ~Celine, HurtedHeart.
    ~Samantha, Yoda.
    ~Annabeth, Madge. | 2 dagen uitstel.
    ~Nathalie, nanie123.
    ~Ine, Mayer.
    ~Rebecca, Priemgetal.
    ~Rayke, RAYKEHORAN. | I |
    ~Bella, NightAir. | I |
    ~..., ...
    ~..., ...
    ~..., ...
    ~..., ...

    De opdrachten volgen in dit topic.

    De eerste opdracht.
    Opdracht: Bedenk een vredeswezen/mytischwezen (engel, elf, etc.). Wat daar allemaal in moet staan; Naam, leeftijd, geslacht, uiterlijk (minimaal 200 woorden, maximaal 400), innerlijk (minimaal 200 woorden, maximaal 400), familie (minimaal 100 woorden, maximaal 500). Schrijf er daarna nog een klein verhaaltje (minimaal 400 woorden, maximaal 800) bij, een soort informatie, verhaaltje. Het hoeft níéts met vrede te maken hebben, maar elven, feeën, eenhoorns, etc. wel.
    Taal: Nederlands.
    Plaatje?: Dat mag, maar als je het doet, dan moet het wel een zelfgemaakt plaatje/gephotoshopt plaatje zijn.
    Deadline: 13 december 2011, om 23:59.

    De tweede opdracht.
    Opdracht: Maak een mens met een speciale kracht. Dit speciale kracht mag alles zijn: gedachten lezen, toekomst kijken, voorspellende dromen, verlamming, et cetera. Dit moet er in staan: Naam+Leeftijd+Speciale kracht, uitleg van speciale kracht (minimaal 500 woorden, maximaal 1000), uiterlijk (minimaal 750 woorden, maximaal 1200), innerlijk (minimaal 100 woorden, maximaal 1000), familie+vrienden (minimaal 300 woorden, maximaal 600) en meer informatie, ook wel een klein verhaal (minimaal 800 woorden, maximaal 1500).
    Taal: Het liefst Nederlands.
    Plaatje: Dat mag, maar als je het doet, dan moet het wel een zelfgemaakt plaatje/gephotoshopt plaatje zijn.
    Deadline: 5 januari 2012, om 23:59.


    De opdracht word bij mij ingeleverd. Veel succes, en heb veel lol en/of plezier!
    De Story.
    De punten komen bij de beoordeling.

    Parachutes heeft deze wedstrijd overgenomen (:.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 18:01 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk eraan met mijn opdracht te beginnen, maar ik heb ernstige twijfels over het nut daarvan. De beoordelingen van de eerste opdracht staat er namelijk nog steeds niet op. Mijn ervaring is dat hoe langer het duurt om die beoordeling erop te zetten, hoe korter de wedstrijd duurt. Zoals het nu gaat betwijfel ik of we de tweede opdracht halen. Ik heb geen zin om tijd te besteden met het schrijven van een personage dat toch niemand leest. De tijd die ik daaraan besteed kan ik beter aan mijn verhaal besteden.

    Daarom vraag ik je nu of het je lukt om deze wedstrijd te beoordelen, te leiden en te jureren. Gelieve er goed over na te denken en eerlijk te antwoorden. Ik vind het niet erg als een beoordeling te laat komt te staan. Maar als de beoordelingen van de eerste opdracht na 2 weken nog niet online staan, als de beginpost nog niet is bijgewerkt, en er helemaal geen informatie is over wanneer de beoordeling wel komt heb ik er niet veel vertrouwen in.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga ook niet beginnen nu we de punten nog niet hebben gekregen.


    Ex astris, sciencia

    Bij nader inzien schrijf ik me uit, het duurt me te lang en je lijkt er geen moeite voor te doen.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Bij nader inzien schrijf ik me uit, het duurt me te lang en je lijkt er geen moeite voor te doen.


    Eigenlijk vind ik dat je helemaal gelijk hebt, en ik zou me ook uitschrijven als Parachutes geen moeite ervoor zou doen, maar die heeft haar wedstrijdbeoordeling al lang ingeleverd. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Eigenlijk vind ik dat je helemaal gelijk hebt, en ik zou me ook uitschrijven als Parachutes geen moeite ervoor zou doen, maar die heeft haar wedstrijdbeoordeling al lang ingeleverd. (:

    Ja, maar voor een jury moet je met twee zijn en als de ene geen moeite doet..


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Ja, maar voor een jury moet je met twee zijn en als de ene geen moeite doet..


    Ja, oke. Da's ook wel een schande en ik heb het een keer gevraagd, geen antwoord. Ze kan geen datum beloven en als ze een datum beloofd komt ze die niet na... Ik vind het ook écht een schande, maarja. Maar waarom zou Parachutes deze wedstrijd niet over kunnen nemen?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Ja, oke. Da's ook wel een schande en ik heb het een keer gevraagd, geen antwoord. Ze kan geen datum beloven en als ze een datum beloofd komt ze die niet na... Ik vind het ook écht een schande, maarja. Maar waarom zou Parachutes deze wedstrijd niet over kunnen nemen?

    Als ze dat doet, dan doe ik weer mee. Ik denk dat ze dan toestemming van NeverLoseYou nodig heeft, jammer genoeg.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Als ze dat doet, dan doe ik weer mee. Ik denk dat ze dan toestemming van NeverLoseYou nodig heeft, jammer genoeg.


    Ja klopt... da's wel kut. Want ik vind het ook belachelijk dat er zowat élke dag een topic van haar nieuw is en overal in de spotlight enzo. En dan doet ze hier niks voor...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Bronte schreef:
    Bij nader inzien schrijf ik me uit, het duurt me te lang en je lijkt er geen moeite voor te doen.


    Ik vindt dit voorlopig nog een beetje te vroeg daarvoor (maarja, ik ben dan ook dol op rollenwedstrijden en dit is de eerste in lange tijd) maar vrees dat het uiteindelijk daarop uit zal lopen. Heb haar een bericht gestuurd, zag dat er nog eentje stond. Laten we eerst maar eens kijken wat daaar uit komt...


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb NeverLoseYou ook een berichtje gestuurd, weet eigenlijk zelf ook niet wat ik er mee moet. Ik heb al zo'n twee, drie weken geleden de beoordeling naar haar gestuurd. Als ze het echt te druk heeft, zou ik de wedstrijd best over willen nemen, maar dat moet zij ook wel willen natuurlijk. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    http://www.quizlet.nl/chapters/652390/opdracht-2/
    hier is mijn 2de opdracht


    i just tank god cow's don't fly

    Parachutes schreef:
    Ik heb NeverLoseYou ook een berichtje gestuurd, weet eigenlijk zelf ook niet wat ik er mee moet. Ik heb al zo'n twee, drie weken geleden de beoordeling naar haar gestuurd. Als ze het echt te druk heeft, zou ik de wedstrijd best over willen nemen, maar dat moet zij ook wel willen natuurlijk. (:


    Ik hoop écht dat ze het ermee eens is. (: Want ik vind het gewoon jammer als hij stopt en jij wel je best ervoor hebt gedaan. En ik heb gewoon al mijn tweede opdracht ingeleverd voor de beoordeling van de eerste...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Parachutes mag het van me over nemen, want ik kom er achter dat ik het veel te druk heb op dit moment. Ook voor RPGs of andere story's (ook de mijne) heb ik het te druk. Mijn ideeën zet ik in de Spotlight, en daarna ben ik weer weg. Ik heb het sowieso te druk.

    Dus bij deze dat Parachutes het mag overnemen als ze wil.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NeverLoseYou schreef:
    Parachutes mag het van me over nemen, want ik kom er achter dat ik het veel te druk heb op dit moment. Ook voor RPGs of andere story's (ook de mijne) heb ik het te druk. Mijn ideeën zet ik in de Spotlight, en daarna ben ik weer weg. Ik heb het sowieso te druk.

    Dus bij deze dat Parachutes het mag overnemen als ze wil.


    Dat wil ik wel. (: Moet ik dat een berichtje naar een mod sturen, of is het de bedoeling dat jij dat doet?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat wil ik wel. (: Moet ik dat een berichtje naar een mod sturen, of is het de bedoeling dat jij dat doet?


    Ik stuur wel een berichtje (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.