• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Ik weet niet waarom je me vraag iets met Albus te vragen aangezien die totaal ergens anders is en ik hem niet zomaar weg kan laten gaan maar ik luister wel hoor ;3.]
    Albus Severus Potter
    'Uhm ja Linn, Gwen ik denk dat ik jullie even alleen laat want ik ben bang dat mijn broer me nodig heeft.' best ver weg stonden James Lily en Charlie en Emily die James leek uit te kafferen.
    'Albus laat me niet alleen.' Gwen probeerde achter me te schuilen maar ik deed een stap opzij.
    'Ik zie jullie later nog wel, en Linn ik zal haar wel heel laten anders is professor Longbottom de komende dagen niet vrolijk en dat wil je niet op je geweten hebben geloof me.' Gwen grinnikte kort maar zodra Linn haar dodelijk aankeek was ze op een bange piep na doodstil.
    'See ya later.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [OKEEEE ik ga wat heftigs bedenken :D]

    James Sirius Potter
    hij deed zijn ogen open en zag dat op eens iedereen weg was en stond op. draaide zich om, maar hij zag niets, dus hij liep richting het kasteel.
    'Hallo! Is er nog iemand? Waarom is iedereen weg zonder mij!' schreeuwde hij maar zonder antwoord. James pakte zijn wand. 'Lumos.' en zag veel bomen en bosjes. Op eens hoorde hij wat geritsel achter zich en draaide zich om.
    Iets zwarts sprong op hem en James probeerde met al zijn kracht van zich af te duwen, maar het lukte niet.
    'Hallo, James Potter! Heb je te lang je ogen dicht gedaan?' zei het ding verleidelijk. 'Zijn je dierbaren weg?'
    'Wat het je gedaan! Wat wil je van mij!' en James bewoog zich woest maar een hand hield hem tegen. 'Kijk me niet zo woest aan James... Oh je ogen... Sprekend...' 'Hou op! Of ande-' maar James kon niet meer ademen door de hand die op zijn mond werd tegen gehouden.
    'Sssht... Ik zeg al niks meer. Als jij ook niet gemeen tegen mij doet, snap je? Mijn naam zul je niet weten, maar je zult wel wat zien.' het ding ging met zijn andere hand voor het gezicht langs. De ogen werden zichtbaar. James zag nu dat het een vrouw was met Ijs-blauwe ogen.
    'Slaap zacht, James Potter...' Ze deed haar hand op zijn mond en kneep zijn neus dicht.
    'MHHHMMM!!! BLIJMF VMM AFMM...' en James stopte met woest bewegen en werd bewusteloos.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik zag James wild bewegen, en daarna neervallen. "JAMES?!" riep ik. Ik rende naar hem toe. "W-wat is er gebeurt?!" hij keek me aan. "Er was iemand!" ik kijk in de bossen. Zou het degene zijn die het briefje geschreven had? Nee, die zat binnen te wachten. "Alles oke?" vroeg ik aan James. "Wat is er gebeurd?"


    Tijd voor koffie.

    Albus Severus Potter
    James leek ergens mee te worstelen en viel toen opeens op de grond. Toen hij na een paar seconden nog steeds geen poging deed om overeind te bukken en Charlie naast hem boog begon ik zachtjes te rennen.
    Het stuk was toch iets langer als het leek en buiten adem kwam ik bij hen aan.
    'What up?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    Albus kwam aangerend, en hij boog zich over James. Ik sprong op. Deze afleiding was perfect om me even aan het peinzen te zetten. Helaas.

    Hij was dus binnen. Hij zat te wachten. Hoelang zou het duren? Wat zou hij doen? En laat hij dan alle andere mensen met rust?


    Tijd voor koffie.

    James
    Hij was bewusteloos en werd met een schok wakker en hapte lucht. Charlie en Albus stond bij hem en keken een beetje opgelucht.
    'Waarom bewoog je zo hefig?' vroeg Albus.
    'Nou, omdat er een vrouw of een meisje op mij sprong en me tegen hield. Ze wist mijn naam en praatte over mijn ogen.' zei James.
    'Wacht, misschien bedoeld ze de kleur van paps zijn ogen?'
    'Ik ik heb geen idee, ik zag wel een zwarte waas om haar heen en toen verschenen haar ijsblauwe ogen.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Ja, weet ik. Maar hij moet het maar zelf weten. Misschien komen we nog een eenhoorn tegen! Maar die kans lijkt me klein... ze zijn erg schuw weet je. We hebben geluk dat we meisjes zijn, jullie weten toch dat eenhoorns zich meer op hun gemak voelen bij meisjes? Pech voor jullie, James en Albus. Emely en ik liepen wat rond en ik dacht tot kort geleden dat Albus, James en Charlie er ook bij waren. 'Waar zijn ze?' vroeg ik en keek om me heen. Ik keek achter elke boom en rotsblok die in mijn zicht verscheen en zag uiteindelijk Charlie en Albus die rond James stonden die op de grond lag. 'Wat is er gebeurd?!' riep ik en ik rende naar het groepje toe. James legde me uit wat er gebeurd was en ik keek hem met gefronst voorhoofd aan. 'Dat is raar... het heeft waarschijnlijk iets met pap te maken omdat ze "je ogen" zei. Maar verder kan ik niets bedenken. IJsblauwe ogen zei je, he? Wie kennen we met van die super heldere blauwe ogen?' ik dacht na maar kon niemand bedenken. Opeens ritselde er iets tussen de struiken en sprong er een grijze gedaante uit: Pantoufle was hier op de een of andere manier naartoe gekomen. 'Lils, wat doet je kat hier?' vroeg Albus. Pantoufle sprong op mijn schouders. 'Geen idee... maar goed, laten we ons weer op dat enge gedoe met die vrouw richten,' zei ik en keek ze allemaal aan.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 16:39 ]

    James
    'Waarom komt Pantoufle weer naar mij...' zei James toen Pantoufle naar hem kwam en spinde. Pantoufle keek James aan en miauwde.
    'Geest katten hoeven toch niet te eten?!' zei James.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'Pap heeft ooit toch gezegd dat Dumbledore felblauwe ogen had? En als ik het me goed herinner had hij een zus en natuurlijk een moeder dus zouden hun het kunnen zijn geweest?' ik zag dat iedereen aan het nadenken was over wat ik zei maar of het nou echt slim zou zijn geweest? Wat zouden de zus en moeder van Dumbledore doen in een of ander vaag visioen van James? Als hun het überhaupt al waren.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Luna Potter

    'Albus, Kendra en Ariana zijn dood. Weet je nog wel? Een soort van al zo lang dood voordat oma en opa geboren waren!' zei ik en aaide Pantoufle door haar lange, zilvergrijze haren. Ze spinde vrolijk en nestelde zich vervolgens tegen mijn voeten. 'Misschien kennen we haar niet eens, misschien hebben we zelfs nog nooit van haar gehoord. Het is in ieder geval duidelijk dat ze pa kende, of misschien kende ze oma Lily. Was ze oud, James?'

    Albus Severus Potter
    'Like I don't know they're dead Lil. Maar ik bedoel het was ook niet echt normaal dat James op de grond stortte en toen opeens vreemde vrouwen zag of wel? En waarom zou hij dan niet gewoon een dood iemand kunnen zien Like come on we're wizards everything is possible.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James
    'Ze leek heel jong. Best wel mooi, maar bedrijgde wel met haar... Verleidelijke stem.' zei James en probeerde op te staan. Deed zijn ogen dicht en dacht aan nog meer details.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'Jij vindt alles dat leeft en vrouwelijk is mooi James.' ik rolde geïrriteerd met mijn ogen maar hielp hem wel omhoog toen hij bijna viel.
    'Nog meer info?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik vroeg me af of er nog meer mensen boos op me waren. Mijn gedachte dwaalde weg.

    "Wie het eerst bij het hekje is!" riep hij. Ik glunderde van plezier. "Niet eerlijk! Jij hebt een voorsprong!" riep ik, maar ik was al aan het rennen. Langzaam kwamen we bij het hekje aan. Het gras was groen en geel, doordat het op sommige plekken een beetje dor was door de hitte. Langzaam klom ik op het hekje. "Dat was niet eerlijk." zei ik giechelend. Hij bolde zijn armen op. "Welles, ik ben gewoon veel sterker dan een meisje." zei hij. "Oh, nietes!" riep ik.
    "Welles!"
    "Nietes!"
    "Welles!"
    "Nietes!"
    "Kom maar dan!" ik sprong behendig van het hekje af. Ik gaf hem een duw, hij gaf mij er een terug. We wisten precies hoever we bij elkaar konden gaan. Na een paar duwtjes, lagen we op de grond, en rolden we de zonnige helling af. We lagen op onze rug en lachten. Het was mijn vriend.


    Ik werd op mijn schouders getikt. Of was dat verbeelding? Ik schudde mijn hoofd, en kwam weer terecht op de echte wereld. Mensen veranderen spookte het door mijn hoofd. Maar toch was hij ooit mijn vriend. Ooit. Het briefje verkreukelde in mijn hand.


    Tijd voor koffie.

    Albus Severus Potter
    'Kom we gaan terug naar het kasteel, daar kunnen jullie er wel verder over gaan denken. Of jullie moeten hier dood willen vriezen natuurlijk.' zonder nog op de anderen te letten begon ik richting het kasteel te lopen met het plan om daar zo dicht mogelijk bij een of andere haard te gaan zitten.

    [Het nieuwe topic is in de maak ;3]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."