• We gaan zwemmen met het klassenuitje. En weet je, ik heb er echt geen zin in.
    Ik wil gewoon niet mee.

    Wie heeft er nog meer van die klote klassenuitjes?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom niet?
    Wij hebben nooit klassenuitjes...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wij gaan elke week zwemmen met school ;d

    Wij hebben er nooit eentje :P Al zouden we die hebben, ik ga toch niet mee xD Ik heb een kutklas


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb geen klassen uitjes hehe :'D


    -

    Ik zwem behoorlijk goed, maar daar heb ik mijn klas niet bij nodig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik! We gaan bowlen, en dat is keileuk als je een leuke klas hebt, maar natuurlijk kan ik niet want ik moet naar het ziekenhuis :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als we gaan zwemmen met school meld ik me altijd ziek.


    Alis volat propriis.

    C18 schreef:
    Ongesteld zijn does the trick. Always. (Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hoezo, zwemmen met je klas is toch lachen? Zeker een oldschool 'wie-kan-de-mat-veroveren'-wedstrijdje. En met klassenuitjes hebben wij altijd heel veel eten en drank.. en dan is het altijd gewoon dom doen, haha.


    It's time to be happy again.

    Ja wij gingen ooit eens schaatsen waarbij ik zo'm 20x onderuit ging binnen een halfuur. Dus ik heb m'n schaatsen uitgedaan en ben samen met een vriendin op een bankje gaan zitten met een bekertje warme chocolade melk. Was best chill.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wij gingen vorig jaar met de klas naar Movie Park Germany, & dat was awesoooome :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik zeg dan gewoon, "Ben ongesteld, sorry." of ik meld me ziek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    wij gaan voor kerstmis met de klas naar de pizzahut

    Oh, als wij dit jaar een klassenuitje gaan doen word het denk ik ook zoiets, dus dan ga ik ook niet. zowiezo omdat ik een kut klas heb.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Histoire schreef:
    Ik.
    Gaan schaatsen. Dat wordt dus een regelrechte afgang -_-


    Maar dat is leuk!
    Kom op Marie, je kunt het!

    Maar nee, wij gaan nóóit zoiets doen met de klas.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt