• Het leuk vinden als er hele goede vrienden hier op Q' zitten.

    Ik persoonlijk niet , want mijn vrienden zouden mijn denk ik uitlachen

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:42 ]


    Danmarks Dynamite.

    Nou, door mijn vroegere beste vriendin heb ik Q ontdekt, dus dat maakte me niet uit, maar als mijn vrienden van nu het zouden ontdekken zou ik dat echt vreselijk vinden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I don't give a shit. :W
    Of ze het leuk vinden of niet, ik vind het leuk en als ze dat niet accepteren of raar gaan doen, zijn het mijn vrienden niet meer.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het prima als ik mensen ken VIA q, en dat mijn beste vrienden zijn, maar ik zou het niet op prijs stellen als mijn vrienden uit real mijn zouden ontdekken op Q.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    2 vriendinnen zitten op Quizlet, wel minder dan ik, maar ze zitten er vooral op om mijn stories te lezen. Dat vind ik heel lief. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik zou het echt niet leuk vinden (cat)

    Fayan schreef:
    Nou, door mijn vroegere beste vriendin heb ik Q ontdekt, dus dat maakte me niet uit, maar als mijn vrienden van nu het zouden ontdekken zou ik dat echt vreselijk vinden.


    Dat heb ik ook .. (:


    Danmarks Dynamite.

    Mhh, een aantal vrienden van mij zaten er vroeger wel op, nu niet zo veel meer.
    Ik vind het wel fijn dan er niet veel van school hier zitten, nu heb ik echt het gevoel dat ik hier mezelf kan zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Voor mij maakt het niet echt uit. Sommigen weten al dat ik verhalen lees op een site.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Taize schreef:
    Mhh, een aantal vrienden van mij zaten er vroeger wel op, nu niet zo veel meer.
    Ik vind het wel fijn dan er niet veel van school hier zitten, nu heb ik echt het gevoel dat ik hier mezelf kan zijn.


    KLOPT


    Danmarks Dynamite.

    mijn BFF zit al hier op Q

    Mijn beste vriendin zit hier op. Door mij^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bwa echte goede vriendinnen zou ik niet zo erg vinden, maar de rest, no thanx (cat)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 18:25 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hooligan schreef:
    Ik zou het echt niet leuk vinden (cat)


    i put the fun in funeral

    Dankzij mij hebben jullie de altijd geweldige RainbowDash op Quizlet zitten. Hij is mijn beste vriend en kwam er op om mijn verhalen te lezen. Dus nee, dat vind ik niet erg, vind het wel leuk :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hooligan schreef:
    Ik zou het echt niet leuk vinden (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind