• Mijn vriendin heeft het net na 3 jaar en nog een tijdje, opeens zomaar uitgemaakt. Dat was dus echt heel erg onverwacht, en ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze het precies heeft gedaan. Maar het rare is dat ik er nog niet eens zo kapot van ben op dit moment, meer verward. Ik snap het echt nog niet, dus ik wil het morgen aan haar vragen, maar stiekem ben ik daar wel een beetje bang voor:W


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Vraag het aan haar, ze kan het niet zomaar doen zonder een reden te geven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat raar. Inderdaad gewoon vragen, want om het na drie jaar opeens uit te maken is nogal vreemd. Je hoeft echt niet bang te zijn, ze is drie jaar jouw vriendin geweest.

    Dat is kut... Misschien was ze zelf even verward? Het lijkt me niet dat ze het zonder reden definitief uitmaakt. Sterkte anyhowz!


    Numbers.

    Slaughterer schreef:
    Dat is kut... Misschien was ze zelf even verward? Het lijkt me niet dat ze het zonder reden definitief uitmaakt. Sterkte anyhowz!


    Ja, laten we hopen dat ze even verward was. En thx :W


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Slaughterer schreef:
    Dat is kut... Misschien was ze zelf even verward? Het lijkt me niet dat ze het zonder reden definitief uitmaakt. Sterkte anyhowz!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shirogane schreef:
    (...)

    Ja, laten we hopen dat ze even verward was. En thx :W


    You're welcome!


    Numbers.