• jullie kennen me wel uit http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=121011 nou is er dus weer iets, wij hebben het ambt vak.
    TONEEEL. en het is echt heel erg leuk. dus ik was zo met mijn vriendinnen aan het kletsen twee week terug en we hadden besloten het toneelstuk sneeuwwitje te doen, dus meteen schreven bijna alle meiden zich in voor sneeuwwitje. (het werd een driedubbele rol) en dat was ik. met nog 2 andere meisjes. vandaag moesten we zo de kleren gaan bedenken. dus we bedachten dat we een witte jurk aan wouden. met hakken en een grote rode strik. we dachten over waar we alles konden vinden. ik zei dat ik thuis nog wel een witte jurk had uit roemenie, en mooie witte prada hakken. (zus van vroeger) dus ik zei dat ik dat nog wel had. vandaag wouden ze met me mee naar huis. om te kijken. dus waren ze hier net. maar ze deden opeens heel gemeen en kattig.

    ligt het nou aan mij,
    of zijn zij nou jaloers?


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ik vind dat het er heel erg op lijkt dat je aandacht probeerd te trekken met deze topics

    Re-read the reactions on your last topic.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ik vind dat het er heel erg op lijkt dat je aandacht probeerd te trekken met deze topics

    Re-read the reactions on your last topic.


    nee dat is niet zo, ik zit er alleen erg mee dat mensen me gewoon verwend vinden en quizlet is de manier om me te uiten. (althans dat hoopte ik)


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ik vind het dom dat ze zo tegen jou doen, of je nou rijk of arm bent, waarom zouden ze daarop oordelen en niet op jou zelf? Ze horen je niet anders te behandelen omdat je toevallig in een groot huis woont of als je in een hutje op de hei zou wonen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het dom dat ze zo tegen jou doen, of je nou rijk of arm bent, waarom zouden ze daarop oordelen en niet op jou zelf? Ze horen je niet anders te behandelen omdat je toevallig in een groot huis woont of als je in een hutje op de hei zou wonen.


    een hutje op de hei klinkt aantrekkelijk. ik word soms gek van dit hok hier. alles draait om geld. terwijl ik het liefst shop bij de H&M dat zijn toch ook leuke kleren?


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    En dit kon niet in je andere topic omdat..?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Ik vind het dom dat ze zo tegen jou doen, of je nou rijk of arm bent, waarom zouden ze daarop oordelen en niet op jou zelf? Ze horen je niet anders te behandelen omdat je toevallig in een groot huis woont of als je in een hutje op de hei zou wonen.

    Frigga schreef:
    En dit kon niet in je andere topic omdat..?


    geen idee. waarom niet,had ook gekunt. niet aan gedacht.


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.