• Weet iemand een goede oplossing tegen koortsblaasjes?
    Ik heb er nu 3 in de linkerhoek van mijn lip D: En ze doen zoveel pijn en zijn zo lelijk. Ik voel me er echt ongemakkelijk bij..

    Ik hoop dat iemand me kan helpen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Er is amper iets tegen te doen eigenlijk. Dingen zoals aciclover enzo helpen eigenlijk helemaal niets. Je kan alleen zorgen dat je weerstand hoger word, dan heb je er minder snel last van.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Er is amper iets tegen te doen eigenlijk. Dingen zoals aciclover enzo helpen eigenlijk helemaal niets. Je kan alleen zorgen dat je weerstand hoger word, dan heb je er minder snel last van.

    En hoe doe ik dat? Want ik neem vitaminen bij enzo.. Maar het lijkt niet te helpen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ga naar de dokter: problem solved!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Negligible schreef:
    (...)
    En hoe doe ik dat? Want ik neem vitaminen bij enzo.. Maar het lijkt niet te helpen.


    Multivitames helpen vaak beter dan afzonderlijke vitamines. Vooral nu het weer kouder word. Veel buiten komen en bewegen helpt ook een heel eind. Verder ben ik er niet echt een expert in, sorry.


    Your make-up is terrible

    Priemgetal schreef:
    Ga naar de dokter: problem solved!

    Nog nooit gehad, sorry. Ik zou doen wat Assassin zegt, of naar de dokter gaan (:


    Destroy what destroys you.

    Ik heb daar geen last van, alleen een te droge huid rondom mijn mondhoeken. En dan moet ik steeds insmeren, omdat het anders pijn gaat doen.

    Assassin schreef:
    (...)

    Multivitames helpen vaak beter dan afzonderlijke vitamines. Vooral nu het weer kouder word. Veel buiten komen en bewegen helpt ook een heel eind. Verder ben ik er niet echt een expert in, sorry.

    Oke, bedankt (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Er bestaan van die speciale pleistertjes voor van Compeed, maar ik weet niet of die helpen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Er bestaan van die speciale pleistertjes voor van Compeed, maar ik weet niet of die helpen.

    Ja die heb ik, maar veel helpen doen die niet echt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right