• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants:
    Katharina ~ Havok and Cyclops
    Maysilee~ Banshee and Iceman
    LOVEANNABETH ~ The young Charles and Pyro
    Clove ~ Wolverine and Mystique
    Nightcrawler ~ Azazel and Nightcrawler
    Eyre ~ Magneto and Beast
    PYR0MANIA~ Pyro and Multiple Man









    Never Forget, Mutant And Proud
    Not just pain and anger.




    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.



    A new species is being born. 
    Help me guide it, shape it, lead it




    Dit is oud maar ik pas hem zo aan

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 22:52 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    weet je diz de ploeg xD

    rani - ntahan, louis, niall, harry,
    neela - liam, max, tom, zayn

    en de rest magk van ons eten halen en dan gaatk zo

    jay bij u en siva bij mij en dan zijn we allemaal zo druk allemaal en dan sluiten ze de kinder verdeling af en gooien ze er een ballebakl in en dan springen jij en ik da in gevolgd door denne rest.

    O god rain daar gaan we weer xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    oke da klinkt al beter!

    maar wat gaat er gebeure da we me zen alle in da ballenbad springen??

    your choice!!

    ik maak dan wel verder!! ;D


    '' Type Sangster if you can see this. "

    haha omg dan oh god

    dan zakken max ik en liam naar beneden en jij ontvoerd nathan en louis mee na boven etage en da verzin maar zelf xDXDXDxDXxD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    weet je wa ik bijzonder vind xD
    kristen opent een forum xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    I'm back.(krul)
    Gefeliciteerd met je verjaardag, Lina._O_

    Thank you Eva en Neels (wedding), ik heb een nieuw fototoestel :9~:9~


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hapy B-Day Lina!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Thank you too krissie, wil de de laatste post van Ali nog een keer in de RPG posten volgens mij heb ik hem gemist.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Okay.
    Hunger Games RPG is geopendt


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katharina schreef:
    haha omg dan oh god

    dan zakken max ik en liam naar beneden en jij ontvoerd nathan en louis mee na boven etage en da verzin maar zelf xDXDXDxDXxD


    eeuuuhhmm.... pakt da gij en de rest ballengevecht ant doen bent en da ik en nathan en louis gwn rustig zitte te praten en te lachen en da gullie ons er ook wil bij betrekke en da gij mij raakt en ik vond da lache dus ik ga nar beneden en begin kei hard tege u te gooie en da max en liam mij ook helpe en de rest zit gwn kei hard te lache

    nu gij weer ;D ^^ xD


    '' Type Sangster if you can see this. "

    :O daarna gaan we weg uit de mac. en gaan we naar een giga trefbal gebouw mel allemaal verschillende kamer en rustig delen we groepjes in

    ikke liam en max jij nath en louis, siva zayn en tom, jay niall en harry.

    en we renne zo allemaal apparte weg in.
    ik liam en max gaan naar de bovenste verdieping en gaan daar klaar staan op de wacht om jullie toetetakkelen terwijl we moeite hebben om niet in de lach te vallen xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    haha xD en dan kome wij via achter sluipent nar ullie en dan doen wij onzen attack (dance) wij lache allemaal en horen voetstappen en nathan en max bescherme ons en kijken rond en zien het groepje van jay afkome!! vanaf de hoek bekogele we die en we lopen stiekem weg!! xD :P

    nu gij!! ;D


    '' Type Sangster if you can see this. "

    omg xD

    mijn team gaat via de brandweer paal richting beneden en rent naar de tuin van de arena waar een achtbaan is. Wetend dat we daar veilig zijn xD Langzaam lachen we ons uit als we sivas groep daar ook boven zien en verzinnen stiekem een plannetje om jays tteam uitteschakkelen xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Maysilee schreef:
    Thank you Eva en Neels (wedding), ik heb een nieuw fototoestel :9~:9~



    oehhh welke?
    en welke lens?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Katharina schreef:
    omg xD

    mijn team gaat via de brandweer paal richting beneden en rent naar de tuin van de arena waar een achtbaan is. Wetend dat we daar veilig zijn xD Langzaam lachen we ons uit als we sivas groep daar ook boven zien en verzinnen stiekem een plannetje om jays tteam uitteschakkelen xD


    Nu dat we wisten dat elk team buite zit bleef mijn team lekker binnen de buurt verkenne we hadde bijna elk kamertje bezocht en kijken daarna via het raam hoe dat u team jay zen team inmaakt. ik vraag aan nathan ofda hij mij mee in die achtbaan wou gaan hij durfde ni(gij weet waarom!!!!) dus ik pak hem bij de hand en loop me hem naar buite om er in te stappe. hij was bang dus kruipt lekker dich bij mij (puh). en louis keek me een jaloerse blik vanuit het raam nar ons hoe da wij fun hebbe in die achtbaan!! ;D (dance)

    nu gij weer!! xD


    '' Type Sangster if you can see this. "