• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants:
    Katharina ~ Havok and Cyclops
    Maysilee~ Banshee and Iceman
    LOVEANNABETH ~ The young Charles and Pyro
    Clove ~ Wolverine and Mystique
    Nightcrawler ~ Azazel and Nightcrawler
    Eyre ~ Magneto and Beast
    PYR0MANIA~ Pyro and Multiple Man









    Never Forget, Mutant And Proud
    Not just pain and anger.




    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.



    A new species is being born. 
    Help me guide it, shape it, lead it




    Dit is oud maar ik pas hem zo aan

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 22:52 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga ff NCIS kijken dus ik ben afwezig


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    dagt da gij bang was voor achtbanen xD

    terwijl mijn team afscheid nam aan da van siva liepen we terug naar binnen toe om ff wa rust te vinden. teriwjl u team buiten lol begon te trappen. gingen wij naar beneden toe naar de grons zwembad. we deden alle onze kleding uit (tot ondergoed) en spronge in het bad. langzaam begon ik onderwater te gaan gevolgd door den liam teriwjl max rustig een bal begon te schoppen. deelde ik en liam wa lucht gevolgd door een inege zoen aahhhh:Y)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Clove schreef:
    Ik ga ff NCIS kijken dus ik ben afwezig


    zoals alijd he krissie xD
    is elk dinsdag of ook donderdgen? vrijdagen en zaterdag en zondag tog ook xD
    tis gewoon elke dag xD ik keek altijd vegas xD bnu kijk ik er ene op donderdag ma en naam kwijt xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Weet er iemand of hotmail het al doet?(cat)

    Katharina schreef:
    dagt da gij bang was voor achtbanen xD

    terwijl mijn team afscheid nam aan da van siva liepen we terug naar binnen toe om ff wa rust te vinden. teriwjl u team buiten lol begon te trappen. gingen wij naar beneden toe naar de grons zwembad. we deden alle onze kleding uit (tot ondergoed) en spronge in het bad. langzaam begon ik onderwater te gaan gevolgd door den liam teriwjl max rustig een bal begon te schoppen. deelde ik en liam wa lucht gevolgd door een inege zoen aahhhh:Y)


    haha in your dreams!! ;D

    awel dan doen wij een paar rondjes in de achtbaan en hebbe kei veel fun. Jay zen team komt er dan ook bij en vraag twaar da gullie waart. dus we gaan same nar ullie zoeke tot da wij in het stukje me de spiegels zitte. En dan geeurt er iets erg??

    da moogde gij kieze!! xD


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PYR0MANIA schreef:
    Weet er iemand of hotmail het al doet?(cat)
    nope ik weet eig. nie heb nie uitgetest. en ben da nu veelt e lui voor


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    omg was da tog nie den jay die scheet laat he xD en weetk tis al gebeurd in menne dromen xD

    terwijl wij ons rustig terug drogen en aankleden gaan we naar een etage van kussens liam begint er wild op te springen gevolgd door den max en ik durf niet tussen de twee jongens te springen dus nemen ze me mee op den matrassen en beginnen we daar kunsjes te springen terwijl er langzaam een hevige kussengevecht volgt xD en alle veren los de kamer doo gaan en in ons haren blijven steken xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Volgens mij werkt ie weer. Toen ik hem veranderde kreeg ik die mail toch.(krul)

    Wil er iemand van jullie reageren please.(krul)

    Oke das fijn ;D

    dus louis die kwam inneens opdagen met een haast. hij merkete iets op dat hij heel de tijd werd achtervolgt maar wist da ni zeker. iederren kreeg al een beetje schrik en we gingen jullie zoeken. louis dacht voor da we die kamr herhaalde da die een persoon achter de hoek in de spiegel zag staan dus ging ie snel naast mij mij en nath lope!! Al snel onderbroken we de fun die in jullie kamer plaats vond...

    up to you!! ;D :P


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Yes, hij doet het weer.
    Dankje dankje dankje.(voor reageren)_O_

    EVAAAAAAAAA*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    LINAAAAAAAAAAA_O_

    Katharina schreef:
    (...)

    zoals alijd he krissie xD
    is elk dinsdag of ook donderdgen? vrijdagen en zaterdag en zondag tog ook xD
    tis gewoon elke dag xD ik keek altijd vegas xD bnu kijk ik er ene op donderdag ma en naam kwijt xD



    NCIS komt alleen op dinsdag in NL.
    Ik ga weer verder kijken


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    en kirstie hoe gaat het met jou?? ;D


    '' Type Sangster if you can see this. "