• Ik was net Economie aan het maken en ik vond het echt super lastig, dus opeens ging mijn moeder me helpen. Zo maar uit het niets. Aahw, dat vond ik echt lief. :]

    Dus daarom doet jou moeder/vader wel eens iets spontaans?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 21:40 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ... nee

    maar dat is lief. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn moeder barst spontaan in huilen uit of heeft een woede-uitbarsting, als dat telt?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nee. -.-"


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ze is de slingers aan het ophangen voor mijn verjaardag. :')

    Of ze geeft me op een brakke zondag lief een kusje als ik wakker word, :Y)

    Mamaskindje, jippie:Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nightlock schreef:
    Mijn moeder barst spontaan in huilen uit of heeft een woede-uitbarsting, als dat telt?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Escritura schreef:
    ... nee

    maar dat is lief. ^^

    Op het moment ben ik boos op mijn moeder dus kom ik er niet zo één, twee, drie op. Maar dat zal ze vast wel eens hebben gedaan :3


    Let it come and let it be

    Mijn moeder is meestal heel spontaan dat ze me 's morgens wakker maakt om 6 uur en we gewoon ergens heen gaan zonder doel. vooral toen we klein waren deed ze dat. Nu is het, net als al gezegd is, dat ze soms spontaan ruzie maakt ofzo.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ik kreeg laats een spontaan smsje van mijn moeder dat ik niet moest vergeten dat ze van me hield.
    echt zo lief <3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als meetelt dat je vader opeens wil weten hoe het met je cijfers staat(slecht) en dan opeens streng wordt en zeg dat je als je morgen lager dan een zeven haalt voor je Frans so(ik sta een drie voor Frans) je twee weken huisarrest hebt, dan wel.
    Mijn ussen zijn eerder spontaan
    Die nemen me opeens mee naar de film of hebben iets voor me, dat zie ik mijn ouders nog niet doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn moeder doet dat zo vaak. Echt heerlijk! :'D


    I can't even think straight.

    Ik kwam uit school en toen had mijn vader spontaan kaartjes voor een voetbalwedstrijd gekocht waar ik graag heen wilde, dat vond ik wel lief :)


    Take risks and conquer your fears.

    nee,

    en srry maar dat zou ik niet eens willen. Ten eerste zou ze het toch niet begrijpen, ten tweede zou ik alleen maar meer ruzie krijgen, dus nee dank je.

    Tis voor mij echt heel... raar te lezen dat bij zoveel mensen dat wel gebeurt. I just can't imaging.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 22:13 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nou ja, ik lag eerst altijd overhoop met mijn moeder, maar nu ben ik "uit de puberteit" en ontdek ik hoe leuk het is om samen met je moeder gezellig naar de film te gaan.
    Ze verzorgt me altijd heel erg goed als ik ziek ben en als ik er doorheen zit, beurt ze me weer op.
    Mijn vader brengt me vaak naar school, helpt me met wiskunde, pept me op als ik moe ben en heeft soms heel lekker avondeten: pannenkoeken!

    Het enige nadeel is: ze controleren ALLES. Dat betekent dus: geen privacy. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    Nou ja, ik lag eerst altijd overhoop met mijn moeder, maar nu ben ik "uit de puberteit" en ontdek ik hoe leuk het is om samen met je moeder gezellig naar de film te gaan.
    Ze verzorgt me altijd heel erg goed als ik ziek ben en als ik er doorheen zit, beurt ze me weer op.
    Mijn vader brengt me vaak naar school, helpt me met wiskunde, pept me op als ik moe ben en heeft soms heel lekker avondeten: pannenkoeken!

    Het enige nadeel is: ze controleren ALLES. Dat betekent dus: geen privacy. (bloos)


    Dat laatste heb ik ook last van:S


    "Your life. Your choice. Think about what you want."