• The Hunger Games{RPG}

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Het echte RPG open ik nog, dit is alleen voor de rollen zodat het overzichtelijk blijft

    Als je een rol wilt dan moet je even dit lijstje invullen:
    Rol(je kan tribuut, mentor, vrijwilliger, een familielid zijn van een tribuut, spelmaker, begeleider en stylist zijn.Als je een familielid wilt zijn van een tribuut bespreek dit dan wel met de user die de tribuut speelt!) :
    Volledige naam:
    District:
    Zwakke plekken:
    Wapens:
    Waar is hij/zij goed in?:
    Het leven:Graag zo orgineel mogelijk en ook dat je weet hoe het leven van het persoon is dus niet simpelweg: Hij/zij leidt een arm leven.
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Vrienden en familie: Dit is verplicht intevullen voor tributen want vrienden en familie zijn belangrijk bij deze Hunger Games
    Extra:


    Arena:
    De arena heeft de vorm van een hart, de Hoorn Des Overvloed ligt in het midden en daar zullen de tributen dus beginnen. In de arena zijn er heel veel dingen die je kan eten, maar sommige dingen zijn giftig. In de Arena worden er soms mutilanten losgelaten en die mutlianten zijn niet zo maar mutilanten. Ze zullen namelijk allemaal iets weghebben van je familieleden of vrienden. De Arena staat vol met bomen, maar sommige zijn niet sterk genoeg om in te kunnen klimmen.


    Natuurlijk zijn er een aantal regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt

    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cymbeline Crane
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute: Sarah Lucter, Proprius
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Aria Branch, Cinna
    •Stylist: Delilah Grey, Leave
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor: Lucas, Clove
    •Begeleider:

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Gerserveerd voor FashionChick
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute:
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 22:06 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tribuut- District 1
    Volledige naam: Adelaido Alexander Savejill Fayasaph Arville, Adelaido wordt vaker bij zijn tweede naam Alexander genoemd of simpel weg Alex.
    Zijn tweede naam Savejill is afgeleid van twee vrienden van zijn adoptie ouders : Saverio en Jill, zijn andere naam Fayasaph is afgeleid van de twee mannen die hun levens hebben gered : Saph en Fayan.
    District: 1
    Zwakke plekken: Alex is als de dood voor vuur en dan niet de kleine vuren als een kampvuur.
    Hij is er zo bang voor doordat zijn familie om is gekomen in een brand op zijn verjaardag, hij is de enigste die het heeft overleefd.
    Wapens: Alex is aardig goed met zwaard en een pijl en boog, hij heeft leren zwaardvechten van zijn adoptie vader James, pijl en boog heeft hij leren schieten van zijn adoptie moeder Aithne.
    Waar is hij/zij goed in?: Alex is goed in klimmen hij is erg lenig er wordt vaak vergeleken met een aap.
    Hij kan erg goed met een zwaard omgaan.
    Het leven: Alex zijn familie is omgekomen bij een brand in District 1, hij is de enigste die het heeft overleeft.
    Zijn adoptie ouders zijn beide winnaars van de hongerspelen hun namen zijn James en Aithne ze wonnen nu met ze drieën is de winnaars wijk.
    Alex is erg geliefd onder de meisjes maar James heeft hem het advies gegeven om te wachten op de ware.
    Alex woont al sinds hij drie jaar was bij James en Aithne en noemt hun gewoon mam en pap.
    Hij is erg gelukkig met hun en krijgt genoeg te eten.
    Uiterlijk:


    Alez heeft bruine haren en fel blauwe ogen, hij is 1,75 lang, hij lijkt verdacht veel op zijn adoptie vader.
    Zijn haren zitten bijna altijd warrig.
    Karakter: Alex is met zijn karakter een mengelmoes tussen James en Aithne.
    Hij heeft de -soms- botte reacties van Aithne, en net als haar is hij soms iets te fel.
    Voor de rest lijkt hij precies op James hij is soms erg kinderachtig en soms iets te druk.
    Hij is erg bezorgd over zijn familie en dan vooral over zijn moeder.
    Vrienden en familie: Alex geeft veel om James en Aithne, James en Aithne hebben contact gehouden met Douglas.
    Douglas heeft ook een dochtertje Seline, Alex ziet haar als een zusje en zij betekent voor hem veel.
    Alex is erg goed bevriend met Kyndall en Nathan de drie zijn altijd samen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    btw mag je ook twee rollen?

    Ja je mag zoveel rollen als je wilt als je ze maar niet verwaarloosd


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    Ja je mag zoveel rollen als je wilt als je ze maar niet verwaarloosd


    oke dan maak ik zo nog even een jongens tribuut (:

    Rol: Triubuut dirstrict 12
    Volledige naam: Oliver Charles Sanz
    District: 12
    Zwakke plekken: Kennis over planten en zwemmen
    Wapens: Zijn lichaam, een gekarteld mes en pijl en boog.
    Waar is hij/zij goed in?: Oliver is sterk hij heeft een goeie conditie door het zware werk in de mijnen. Ook weet hij hoe hij moet jagen op wild en hoe hij stilletjes door het bos moet sluipen.
    Het leven: Oliver woont samen met zijn vader moeder en jongere broertje in de laag, het arme gedeelte van district 12. Hij werkt net als zijn vader in de mijnen. Zijn broertje Moose zit nog op school en mag van zijn moeder nog niet de mijn in. Oliver heeft tot zijn 16e op school gezeten maar is toen gestopt omdat er meer geld nodig was voor het gezin. Oliver en Moos doen altijd mee voor de voedselbonnen. De kans is hoger dat ze gekozen worden maar ze hebben geen keuze. De familie leeft dan wel een arm bestaan maar zijn voor zover dat kan wel gelukkig. Een jaar geleden verloor de familie hun jongste dochter Eliane. Het was winter en ze werd ziek. Eliane overleed op 8 jarige leeftijd.
    Uiterlijk:


    Oliver heeft blond haar en grijze ogen. Zijn huid is egaal en ligt tot normaal getint. Hij is lang 1.87 en goed gebouwd door het harde werk in de mijnen. Hij heeft een strakke kaaklijn en zijn haar hangt nochalant door de war. Hij heeft iets mysterieus over zich wat sommige meisjes tot zijn spijt aantrekt.
    Karakter: Oliver is niet zo'n opschepper, hij is bescheiden maar erg sociaal. Hij kan het met de meeste mensen goed vinden maar heeft wel zijn eigen mening. Hij kan zijn gevoelens niet perfect uiten. Hij heeft een mysterieuze uitstraling waar veel meisjes op vallen. Hij is een goede jongen hij zou nooit iemand met opzet pijn willen doen. Oliver is slim en bovenalles erg sportief. Hij staat open voor elk idee en elk persoon.
    Vrienden en familie: Oliver heeft niet veel vrienden, sommige zeggen dat hij zich daar te cool voor voelt maar in werkelijkheid heeft hij geen tijd voor échte vriendschappen. Hij heeft een standaard vrienden groep van 8 jongens inclusief hemzelf waarmee hij nogwel eens optrekt. 2 ervan werken net al hij in de mijnen. Je zou ze zijn 'beste' vrienden kunnen noemen maar dat vind Oliver onzin.
    Extra:
    Na lang sparen had Oliver eindelijk genoeg geld om een tatoe te nemen. hij heeft een kruisje op zijn arm laten zetten met daarnaast de tekst:
    Eliane Olivia Sanz
    12-10-2002
    till
    6-08-2010

    De geboorte en sterfte datums van zijn zusje.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 17:32 ]

    Rol : stylist district 11
    Volledige naam: Alysianna del Ray
    leeftijd: 23
    Waar is hij/zij goed in?: Alysianna is heel goed in dramatische make-up. Ook is ze goed in show outfits. Ingetogen dingen zijn wat moeilijker voor haar omdat haar fijne motoriek niet zo heel goed is.
    Het leven: Alysianna komt uit het Capitool. Haar vader zit in het bestuur van de spelen, dus ze heeft al veel Capitool-feestjes meegemaakt. Ook heeft ze altijd alles gekregen wat haar hartje begeerde. Alles behalve een moeder. Alysianna heeft zich daardoor als een moederfiguur gedragen tegenover haar halfbroertje en -zusje. Iedereen in het Capitool kent Alysianna's vader, dus iedereen kent haar ook. Het is haar derde jaar in de spelen.
    Uiterlijk: Alysianna heeft, anders dan andere Capitool mensen, gewoon bruin haar en lichte huid. Ze is ongeveer 1.65 meter lang. Omdat ze niet zo lang is draagt ze graag hakken. Ze is heel meisjesachtig en houdt enorm veel van jurkjes en rokjes en make-up.
    Karakter: Alysianna lijkt een heel rustig meisje, maar als je haar kent, kom je erachter dat ze eigenlijk knettergek is en van feestjes houdt. Ze is heel goed in mensen om haar vinger winden, en krijgt daardoor bijna alles voor elkaar. Alysianna is net een open boek, dit komt ook doordat ze alles aan iedereen vertelt en geen geheimen kan bewaren.
    Vrienden en familie: Alysianna's moeder is overleden toen ze 4 jaar oud was. Hierna heeft haar vader talloze vrouwen gehad. 2 daarvan zijn zwanger geraakt. Haar 14 jarige half-broertje, Elijah, en haar 10 jarige half-zusje, Adaire, betekenen heel veel voor haar. Ze heeft een hoop vrienden, maar de meeste doen gewoon aardig omdat haar vader beroemd is en veel geld heeft. De meeste goede vrienden, zijn de andere stylisten. Verder is ze verloofd, ze vindt de jongen maar niks, maar haar vader heeft haar uitgehuwd. En vaders wil is wet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rol: Stylist District 12, ze heeft zelf gekozen voor District 12
    Volledige naam: Agathe Ariadne Fire. Haar achternaam is letterlijk vuur. Ze heeft haar echte achternaam "Masony" veranderd in "Fire", omdat ze vaak te werk gaat met vuur.
    Leeftijd: Ze is nog net 20 jaar oud
    Waar is hij/zij goed in: Kleding ontwerpem
    Het leven: Agathe is bij haar rijke ouders opgegroeid in het Capitool, ze kent geen armoede maar helpt de armen wel. Sinds haar negentiende is ze stylist en in haar eerte jaar werd ze gevraagd om zich bij de rebellen aan te sluiten, Agathe accepteert het aanbod dus ze is een "Capitool-rebel". Agathe woont nog steeds bij haar ouders terwijl al haar andere zussen al op zichzelf wonen.
    Uiterlijk:


    Als haar haren niet zo zouden zijn, zou je bijna niet merken dat ze uit het Capitool komt.
    Karakter: Agathe is iemand die eerlijk is en je kan vertrouwen. Ze houdt zich aan haar beloftes en veel mensen zeggen dat ze een gouden hart heeft op de goede plaats. Agathe heeft veel geheimen en niemand weet haar geheimen, ze vertelt het alleen aan personen bij wie ze het gevoel heeft dat ze hem/haar kan vertrouwen. Agathe is heel ongeduldig, maar bijna alijd wel vrolijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    hoe krijg ik het toch voor elkaar om de districten te kiezen die niemand wilt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    FashionChick schreef:
    hoe krijg ik het toch voor elkaar om de districten te kiezen die niemand wilt.


    Anders verplaats ik mijn mannelijke rol naar district 11?

    Proprius schreef:
    (...)

    Anders verplaats ik mijn mannelijke rol naar district 11?

    wil je dat???
    het hoeft niet hoor, want ik heb ook nog meisje district 8. maar het zou wel fijn zijn om iets te kunnen doen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    FashionChick schreef:
    (...)
    wil je dat???
    het hoeft niet hoor, want ik heb ook nog meisje district 8. maar het zou wel fijn zijn om iets te kunnen doen


    Of je word stylist van een district 6 bij mijn andere tribuut een meisje van 11 (:

    Proprius schreef:
    (...)

    Of je word stylist van een district 6 bij mijn andere tribuut een meisje van 11 (:

    dat is wel leuk, maar ik dacht dat je minstens 12 moet zijn. wat was district 6 ook alweer?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Leeftijd van The Hunger Games: 12 tot 18


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    - Mocht FC niet willen, wil ik Delilah wel op 6 zetten :'3. En ja, om stylist te zijn moet je minimaal 16 zijn (': ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    - Mocht FC niet willen, wil ik Delilah wel op 6 zetten :'3. En ja, om stylist te zijn moet je minimaal 16 zijn (': ]

    ik wil wel, maar ik weet even niet meer wat district 6 is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see