• The Hunger Games{RPG}

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Het echte RPG open ik nog, dit is alleen voor de rollen zodat het overzichtelijk blijft

    Als je een rol wilt dan moet je even dit lijstje invullen:
    Rol(je kan tribuut, mentor, vrijwilliger, een familielid zijn van een tribuut, spelmaker, begeleider en stylist zijn.Als je een familielid wilt zijn van een tribuut bespreek dit dan wel met de user die de tribuut speelt!) :
    Volledige naam:
    District:
    Zwakke plekken:
    Wapens:
    Waar is hij/zij goed in?:
    Het leven:Graag zo orgineel mogelijk en ook dat je weet hoe het leven van het persoon is dus niet simpelweg: Hij/zij leidt een arm leven.
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Vrienden en familie: Dit is verplicht intevullen voor tributen want vrienden en familie zijn belangrijk bij deze Hunger Games
    Extra:


    Arena:
    De arena heeft de vorm van een hart, de Hoorn Des Overvloed ligt in het midden en daar zullen de tributen dus beginnen. In de arena zijn er heel veel dingen die je kan eten, maar sommige dingen zijn giftig. In de Arena worden er soms mutilanten losgelaten en die mutlianten zijn niet zo maar mutilanten. Ze zullen namelijk allemaal iets weghebben van je familieleden of vrienden. De Arena staat vol met bomen, maar sommige zijn niet sterk genoeg om in te kunnen klimmen.


    Natuurlijk zijn er een aantal regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt

    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cymbeline Crane
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute: Sarah Lucter, Proprius
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Aria Branch, Cinna
    •Stylist: Delilah Grey, Leave
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor: Lucas, Clove
    •Begeleider:

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Gerserveerd voor FashionChick
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute:
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 22:06 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Maysilee schreef:
    (...)
    Daar heb ik al lang een abo op(joehoe)


    Awesome! _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Graag OT blijven


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sorry sorry Kristen *gaat al weg* D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Krissie ik wil James als mentor van D1, ik vul hem dadelijk wel in(bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    @Fayan geeft niks, ik wil gewoon dat alles overzichtelijk blijft en een mod straks niet gaat zeggen dat we OT moeten blijven.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rol(je kan tribuut, mentor, vrijwilliger of een familielid zijn van een tribuut. Als je een familielid wilt zijn van een tribuut bespreek dit dan wel met de user die de tribuut speelt!) : Female Tribute District 12
    Volledige naam: Isalie Irsa Favré
    Leeftijd: 17
    District: District 12
    Zwakke plekken: Ze kan er niet tegen als ze onder druk wordt gezet, ze is niet goed in vallen zetten.
    Wapens: Pijl en boog en ze kan ook goed om met speren.
    Waar is hij/zij goed in?: Ze kan heel snel rennen en ze weet ook wat eetbaar is en wat niet. Van haar moeder heeft ze geleerd om mensen helpen te genezen.
    Het leven:Graag zo orgineel mogelijk en ook dat je weet hoe het leven van het persoon is dus niet simpelweg: Hij/zij leidt een arm leven. Isalie woont samen met haar zus Kady, haar ouders zijn in de mijnen omgekomen en elk jaar schrijft ze zich in voor bonen. Isalie en     Kady leven van het lagen inkomen van Kady's werk en het vlees dat Isalie meeneemt als ze heeft gejaagdt. Ze zijn arm geworden nadat hun ouders zijn overleden, het feit dat ze nu helemaal voor zichzelf moeten zorgen negerend.
    Uiterlijk:


    Karakter: Isalie is een stil iemand die zich niet graag met de zaken van anderen bemoeit, maar ze houdt verborgen dat ze eigenlijk heel dapper en moedig is. Ze huilt nooit in het openbaar, als mensen ernaar vragen zegt ze dat ze een ziekte heeft waardoor ze niet kan huilen omdat ze niet harteloos genoemdt wilt worden want sommuge dingen raken haar echt. Ze kan soms onverwachte dingen doen, waar ze later spijt van krijgt. Ze kan heel soms hyper zijn, maar dat is alleen als ze echt blij is.
    Vrienden en familie: Isalie's ouders zijn dood en ze heeft geen vrienden omdat ze nooit opvallend is. Daarom kunnen mensen haar alleen raken als ze haar zus pijn doen.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 0:26 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Man/vrouw. Vrouw
    Welke District: 12
    Mentor
    Naam: Primrose
    Leeftijd: Ze was 17 toen ze meedeed aan de Spelen, maar nu is ze 19
    Uiterlijk[Foto is handiger]:


    Karakter: Primrose is een nors en vijandig meisje, dat niet snel iemand vertrouwt. Ze houdt er niet van om haar emoties in het openbaar te laten zien en lijkt dus vaak emotieloos. Ze is eerlijk, maar kan zeer overtuigend liegen
    Waar de persoon goed in is: Messen werpen, strikken zetten en omgaan met en pijl en boog. Ze heeft het van zichzelf geleerd
    Waar de persoon slecht in is: Vallen zetten
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district): Primrose kent een armoedig leven en woont samen met haar moeder in de Laag. Haar vader is omgekomen bij een mijnexplosie en haar zus is vermoordt door een tribuut uit District 2 tijdens eerdere Hongerspelen. Haar 10-jarig zusje Ginevra leeft nog.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mentor
    Man/vrouw : Man
    Welke District: 1
    Naam: James Werroson
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk[Foto is handiger]:


    Karakter:
    James is een bot person met een goud hart, zijn ouders zijn erg rijk hij is hier door erg egoïstisch geworden.
    Als hij echt om iemand geeft sluit hij diegene buiten om hun geen pijn te kunnen doen.
    James is een aparte jongen die moeilijk in elkaar zit, het ene moment is hij erg aardig en het daarna haat hij je.
    Waar de persoon goed in is: James is erg goed in camoufleren en vallen leggen.
    Hij kan erg goed met messen omgaan, verder kan hij mensen snel om zijn vinger binden en goed liegen.
    Waar de persoon slecht in is: Jagen en met vele wapens als bogen omgaan, hij weet ook weinig van eten af.
    Achtergrond(weet voorn leven heeft hij/zij in de district: James zijn familie is erg rijk hij heeft geen zussen of broers, alleen zijn ouders.
    Hij is geen beroeps, zijn ouders vinden de honger spelen verschrikkelijk.
    James is erg populair onder de meiden, maar het enige meisje waar hij iets om geeft, mag hem niet en vind hem een sukkel.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 0:40 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zal ik het echte RPG openen?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rol : female tribute
    Volledige naam: Katharina Dragoine
    District: District 2
    Leeftijd ; 17
    Zwakke plekken: Het vertrouwen in iemand
    Wapens: Zwaard en schild. Pistool
    Waar is zij goed in?: Een spelletje spelen met men. mannen verleiden.
    Het leven: De reden dat Katharina slecht is om mensen te vertrouwen is de reden dat ze het al jaren deed, maar die mensen deden alsof haar vertrouwen niets was en lieten het zo terug vallen in het zand. Haar ouders zijn al jaren vastbesloten dat Katharina (beter genaamd kat of dragon) mee moest doen met the hunger games en daarom traint ze ook harder dan elk ander kind in haar district. Maar Katharina heeft zo haar eigen worden over de zaken i heel Panem, maar nooit zal ze haar mond opentrekken als haar ouders dat niet willen. Ze is net een marionet poppetje voor hun.
    Uiterlijk:


    Karakter: Eigenwijs, Ze geeft nooit haar fouten toe. Misleidster, ze weet dat men haar lichaam aantrekkelijk vind en gebruikt dat dan ook als een wapen.
    Vrienden en familie: Haar vader, Christopher en haar moeder, Anastasia. verder is ze enig kind. Vrienden, Kat is erg in haar zelf teruggetrokken en houdt er niet van om met andere te praten. ook vinden haar ouders dat een misleiding op haar training. Maar nochtans dat is er een jongen die haar ouders goedgekeurde; Alexander Meysair
    Extra: Alex en Dragon hadden eens al een relatie, drie jaar geleden. Maar doordat Alex zo vaak in de problemen kwam wou kat niet dat haar hart niet meer zou breken. Bovendien had hij beloofd dat hij ermee zou stoppen. Zo maakte kat het uit. Kath had ook nog een jongere zusje die op een merkwaardige wijze verdween. sindsdien besloot Dragon te trainen voor de spelen.

    Rol:
    Male tribute
    Volledige naam: Alexander Meysair
    District: 2
    leeftiijd ; 18
    Zwakke plekken: Wanneer mensen het op zijn vrienden hebben gemunt.
    Wapens: speer, mes, vallen, woorden (anders bijna alles wat hij in de arena vind)
    Waar is hij/zij goed in?: Alex is goed om mensen met beide ogen in de val te laten trappen. Ook is hij goed om uit de vrije hand wapens te maken.
    Het leven: Alexander (beter genaamd Alex) is wat men noemt de perfecte zoon. hij zal nooit zijn ouders misleiden om iets verkeerds te doen en volgt altijd hun woord.., tenminste dat is wat men dankt. Alex is vaak weg van huis. Hij noemt het altijd training, maar gaat altijd weg met zijn vrienden om wat kattenkwaad uit te halen en is dan met de tijd dat hij weg is maar werkelijk de helft op de training.
    Uiterlijk:


    Karakter: vriendelijk, houdt van lol trappen
    Vrienden en familie: Lucas poalk, Mason McKnight zijn zijn beste vrienden. (ook de vrienden die samen met hem kattenkwaad doen.)
    Ouders - vader, Arthur moeder, mories
    Extra: Alex en Dragon hadden eens al een relatie, drie jaar geleden. Maar doordat Alex zo vaak in de problemen kwam wou kat niet dat haar hart niet meer zou breken. Bovendien had hij beloofd dat hij ermee zou stoppen. Zo maakte kat het uit. (alex heeft altijd van haar blijven houden)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 21:11 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    mag ik ook nog meedoen?


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    @xLaughing
    Ja hoor natuurlijk


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik reserveer Female - District 7


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kris, ik wil District Male district 7 ook nog reserveren dan begin ik nu aan District 1(bloos)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 18:54 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    @Maysilee okay, staat op de lijst.

    Het offciële RPG is er


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.