• ik zou Ezra noemen, & ik vind het echt een afschuwelijke naam. :3


    Save me from myself.

    Dat wisten ze niet ^^
    Maar men zus ging normaal Yoni noemen maar niet dus xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Eerst zou ik (als ik toch een jongen werd) Joran Sven heten, maar twee dagen voor mij werd een Joran geboren. Dus besloten mijn ouders het dan maar om te draaien. Ik zou dus Sven heten -.-'

    En eigenlijk zou ik (als meisje) eerst Hannah heten, maar twee weken voor mij werd Hannah-Beth geboren. Toen wou mijn moeder me Lota noemen maar toen kwam de buurvrouw binnen met de opmerking: "Wat heb je nu voor naam verzonnen met een L en vier letters?" En toen wou ze dat niet meer. (Mijn broer en zus hebben allebei een naam die begint met een L en vier letters heeft (; ) Uiteindelijk kwam mijn moeder met Sarah.
    levensverhaal. Op zwangerschapsgym stalen ze gewoon alle namen die mijn moeder bedacht. Iedereen die bij mij in de klas zat en in juni is geboren heeft een naam waar mijn moeder aan dacht voor mij -.-'


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Dan zou ik Ad hebben geheten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heet Sharon anders was het Maud geweest

    was ik een jongen was het Wesley of Brian

    een van die vier namen werd het xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kom'tie...
    Dan was ik een Axel geweest. D:


    The truth is out there.

    Ze wisten dat ik een meisje zou worden dus ze hebben geen jongensnaam bedacht (joehoe)


    -

    Geen idee(:
    Bij mijn broer wisten ze het overigens ook niet. Wel had hij of Maarten of Bas geheten, maar dat vonden ze niet klinken met zijn andere namen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    LoveLost schreef:
    Ik heet Sharon anders was het Maud geweest

    was ik een jongen was het Wesley of Brian

    een van die vier namen werd het xD

    zo heet mijn beste vriendin (: & wesley of brian vind ik geen van twee mooie namen. (:


    Save me from myself.

    Daan als ik een jongen was geweest. Mijn moeder heeft ook nog Pamela (Pam) en Pippa (Pip) in haar hoofd gehad, maar gelukkig is dat het beide niet geworend.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als jongen had ik Kendall geheten ^^


    Life is hard and then we die

    Willem, zo heet m'n broertje nu.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Lucas


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Simon. En dan wel uitgesproken als Saajmun. Ik ben zó blij dat ik een meisje ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lucas Benjamin > <


    i put the fun in funeral

    Dat weet ik niet.


    We accept the love we think we deserve.