• Ja mijn stiefbroer gaat kerst dit jaar bij zijn (pleeg)moeder en zijn halfzusje vieren.

    Ok begrijpelijk.

    Maar dan ga ik hem echt missen.

    Wie ga jij missen met kerst?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:38 ]

    Volgens mij vier ik kerst bij mijn vader dit jaar -.- maar dat is maar 1 dag, die andere vier ik bij mijn beste vriendin die dan jarig is. Dus ik niemand want m'n moeder zie ik ook nog wel en mijn broers 1 dag :'D


    -

    Kunnen jullie misschien niet iets regelen dat hij eerste kerstdag bij zijn moeder viert en tweede bij jullie ofzo?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Kunnen jullie misschien niet iets regelen dat hij eerste kerstdag bij zijn moeder viert en tweede bij jullie ofzo?


    Dat wouden we wel doen.

    Maar dat gaat lastig worden omdat hij zijn moeder en zusje al heel lang niet gezien heeft aangezien ze in Duitsland wonen.

    Ik ga mijn eigen leven twee daagjes missen. Twee dagen optrekken met m'n familie, daar word ik nou niet bepaald vrolijk van...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Niemand


    Today will be Girl's Day party with you~

    Templesmith schreef:
    Helemaal niemand. Ik heb de meeste mensen gewoon om me heen. :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hale schreef:
    (...)

    Dat wouden we wel doen.

    Maar dat gaat lastig worden omdat hij zijn moeder en zusje al heel lang niet gezien heeft aangezien ze in Duitsland wonen.

    Oh, ja dat is lastig. Misschien daarvoor en daarna veel tijd door brengen. Ik weet dat het niet helemaal het zelfde is maar misschien mis je hem dan wat minder.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RainbowDash schreef:
    Niemand. Ik ga op mijn kamer zitten en kalmpjes de wereld haten :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je mist hem een paar dagen, ga je niet dood van, en hij ook niet.

    Ik ga niemand missen. Zie daar geen enkele reden tot.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Frigga schreef:
    (...)
    Oh, ja dat is lastig. Misschien daarvoor en daarna veel tijd door brengen. Ik weet dat het niet helemaal het zelfde is maar misschien mis je hem dan wat minder.



    Ja dat gaan we ook doen.

    Maar het is gewoon raar alsi k hem niet bij me heb mis ik een vintaal orgaan, Temmiste zo voelt het.

    RainbowDash schreef:
    Niemand. Ik ga op mijn kamer zitten en kalmpjes de wereld haten :Y)

    Ik ga jou, Lizz en Sam ontvoeren met de kerst. :Y)
    En dan gaan we bowlen en uiteten. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hale schreef:
    (...)


    Ja dat gaan we ook doen.

    Maar het is gewoon raar alsi k hem niet bij me heb mis ik een vintaal orgaan, Temmiste zo voelt het.


    vintaal? XD


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Mijn oma die helaas en jaar heen is :(


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    niemand, ik vier het met mijn hele famile joepie, hoor je het sarcasme


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Specter schreef:
    (...)

    vintaal? XD



    Ja zo noemen ze dat.