• Ik ben op zoek naar een heel leuk, lief, speciaal en origineel cadeautje.
    Het is om te geven als ik en mijn vriend 2 jaar samen zijn, dus ik heb ongeveer nog een maandje om te zoeken.
    Maar ik vroeg me dus af of jullie hier niets wisten of wat jullie geven aan je vriend/vriendin?
    En aan de jongens: Wat zouden jullie graag krijgen? :p
    (Je mag ook altijd zeggen wat je zelf leuk zou vinden om te krijgen, dat is ook altijd nuttig)

    Zelf dacht ik aan een uurwerk waar ik iets laat in graveren, maar ik weet het zo niet..

    Dus alle ideetjes zijn welkom :p

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 11:30 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat voor type is je vriend? Misschien helpt dat :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Wat voor type is je vriend? Misschien helpt dat :')

    Geen doorsnee type. Ik weet niet goed hoe hem te omschrijven.
    Hij is lief, gevoelig, wil zich onderscheiden (van anderen dus), heeft een stoer kantje (geen macho, maar zo, hoe zeg ik dat). Ik vind het eigenlijk echt moeilijk om hem zo globaal te onderscheiden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Geen doorsnee type. Ik weet niet goed hoe hem te omschrijven.
    Hij is lief, gevoelig, wil zich onderscheiden (van anderen dus), heeft een stoer kantje (geen macho, maar zo, hoe zeg ik dat). Ik vind het eigenlijk echt moeilijk om hem zo globaal te onderscheiden


    Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk te omschrijven is :')
    Ehm... Ik denk dat dat uurwerkje van jou op zich wel een goed idee is. Niet te vrouwelijk, maar toch ook een teken dat jullie bij elkaar horen. Ik ben eigenlijk zelf redelijk inspiratieloos op het moment :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk te omschrijven is :')
    Ehm... Ik denk dat dat uurwerkje van jou op zich wel een goed idee is. Niet te vrouwelijk, maar toch ook een teken dat jullie bij elkaar horen. Ik ben eigenlijk zelf redelijk inspiratieloos op het moment :W

    Haha, geen probleem hoor ^^ Ik vind cadeautjes zoeken echt moeilijk en zeker voor het ander geslacht en voor mijn vriend :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een vriend van mij had een soort zwaard-achtig iets gekocht en hun namen erin laten graveren.
    Misschien is dat wel een leuk idee, gewoon iets zoeken wat écht bij hem past en het daarin laten graveren.


    Your make-up is terrible

    Negligible schreef:
    (...)
    Haha, geen probleem hoor ^^ Ik vind cadeautjes zoeken echt moeilijk en zeker voor het ander geslacht en voor mijn vriend :')


    Ik herken het... Alhoewel ik het perfecte cadeau had uitgezocht voor de verjaardag van en jongen met wie ik een beginnend iets had, namelijk een dagkaart voor de trein met z'n tweeën omdat ik weet dat hij gek is van treinen. Maakt hij het uit (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.