• Ik vind dat ik te weinig verhalen lees op quizlet en ik zou graag iets meer beginnen lezen. Wel ben ik nogal kieskeurig, dus;

    Fanfiction
    - All Time Low (vooral Alex Gaskarth & Jack Barakat)
    - Paramore
    - You Me At Six

    Onbekende personen
    - Geesten, paranormale verschijnselen
    - Vriendschap, romantiek
    - Thriller, detective, horror

    Andere
    - Hoofdstukken meer dan 500 woorden
    - Regelmatig posten (1 tot 2 keer in de week)
    - Hoeveel hoofdstukken maakt niet uit
    - Goed geschreven, verzorgde taal

    Verder mag One Direction ook, want ik weet nu al dat mensen dit gaan vragen, maar enkel als het een goed verhaal heeft en niet zo cliché is als de meeste verhalen.


    Olive

    Exchanging Bodies

    Het gaat over twee jongeren die door nare omstandigheden in de ander's lichaam terecht komen en over elkaar's leven meer te weten komen.
    - Onbekende personen
    - ABN
    - Ik-persoon


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    You left scars on my body and heart || Draco Malfoy ||

    Waarschuwing:
    Dit verhaal kan er hard aan toe gaan kwa geweld en sex dat er in voor komt. Wanneer het heftig wordt zal ik een leeftijdskeuring plaatsen bij de hoofdstukjes. Lezen is dan op eigen risico!


    'Draco, alsjeblieft.' Snikte het meisje. De glinsterende tranen stroomde over haar bleke wangen. 'Ik wil dit niet meer. Alsjeblieft' Smeekte het meisje hopeloos. Hij bleef roerloos voor het meisje staan en keek geamuseerd toe. Grote blauwe plekken sierde haar bleke magere armen. De jongen stak zijn hand uit en gleed met zijn vingertoppen over de blauwe plekken die hij veroorzaakt had. Hij drukte op één van de grote plekken en het meisje kromp in elkaar. Een grijns sierde zijn bleke gezicht. Hij deed een stap dichter naar het meisje toe, boog zich naar voren en beet speels in haar nek. 'Let's play a game tonight. Just me and you, in my bedroom. Make sure you'll be there, you know i'll always find you girl.'



    Don't you know all those scars are you're job?
    "Lillian, does it seems like I fucking care?"
    "No."
    "That's right!"
    "But why Draco?"
    "Because... I love the way you scream my name."
    "I don't understand?"
    "And you don't have to."





    You're not sorry! || Draco Malfoy ||


    "Second changes doesn't always mean a happy ending. Sometimes, it's just another shot to end things right."



    Two people, with both a big secret...

    Will find each other,
    Fall in love with each other,
    Trust each other...

    Than betray each other,
    Break each other,
    Try to survive with out each other...




    Is it enough to die? Somebody save my life! || Josh Farro ft. Hayley Williams ||

    Hayley Williams & Josh Farro



    You can chase a butterfly
    all over the field
    and never catch it...

    But if you sit quietly
    in the grass
    it will come
    and sit on your shoulder.


    "We accept the love we think we deserve."



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!

    She's broken ~ Zayn J. Malik

    Abbigail Adams is een paar jaar terug haar ouders verloren aan een motor-ongeluk. Alles wat ze haar hebben nagelaten is een paard: Spirit. Een jaar terug verliet haar oma haar ook nog eens. Abbigail probeert haar leven weer op te pakken, maar het lukt niet altijd. Dan ontmoet ze een jongen genaamd Zayn. Hij helpt haar met van alles. Zou ze haar normale leven weer kunnen oppakken?



    Elke dag een hoofdstukje ;)


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why won't you believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen
    • Klik op het plaatje voor de link naar het verhaal

    Wil je een beschrijving? Klik dan hier en scroll naar beneden tot je de titel van dit verhaal ziet.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    http://www.quizlet.nl/stories/98307/love-dreams-hope-and-the-real-hard-life--harry-styles/




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    CAMP ROCK || ONE DIRECTION



    Every summer has it's story,
    and this is ours,






    - A little bit based on Camp Rock,
    - 1D Doesn't excist
    - Take an abo, i don't warn,
    - Written by : MazziMaz,


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Love and other messages | 1D One Shots


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    I was afraid everyday
    Afraid we couldn't pay the bills anymore
    Afraid we wouldn't have a place to live

    What if we'd really lose everything?
    How would I take care of my sister?

    Every single day was frightening for me
    but then he came into my life





    He took my fear away
    Harry Edward Styles & Mae-Lynn Vanessa Cooper




    - Written in Dutch, Spoken in English
    - No intention of hurting people
    - One Direction exists




    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.


    "Tommo off," they said. And off he was.


    "Take your time, mister Superstar." She said, pointing out the fact he was being lazy.
    "Am sorry, miss Know it all." He answered with a small grin on his face.



    Yes.

    i take a chance


    http://www.quizlet.nl/stories/101746/the-winter-soldier/

    ~ compleet nieuw verhaal ( geen vervolg)
    ~ muziek gebasseerd op film en hedendaagse muziek
    ~ kan engelse woorden bevatten
    ~ leeftijd is 16 +
    ~ genere : humor, romantiek, actie
    ~ verhaal is in IK verhaal geschreven
    ~ neem abo want IK WAARSCHUW NIET


    madebyvimpirecords


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    jeej ik kom in aanmerking (yeah)
    I'll find you ~ Niall Horan

    x


    <3





    Felice woont haar hele leven al in een weeshuis in Italië. Op een dag krijgt ze een brief van iemand die een familie lid blijkt te zijn.
    samen met haar vriendin Bo gaat ze op werledreis om achter de brieven aan te gaan..

    ''Luca, ik ben niet de heel wereld rondgerezen om een van jouw en je vaders leugens te horen, ik wil weten
    wie mijn ouders zijn, wat dit allemaal te betekenen heeft en waarom jij ons bent gevolgt! Ik wil antwoorden op
    deze vragen die ik mezelf al mijn hele leven heb gesteld!''


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    http://www.quizlet.nl/stories/71312/a-life-saver--harry-styles/

    Ik gilde. Een man pakte me arm en wat hij wilde doen.. Ik wil er niet eens aan denken. Hij redde mijn leven.. Een jongen met krullend haar en ogen waarvan je smelt. Ik heb altijd geprobeerd uit te zoeken wie het was, tot nu toe ben ik bij niets uitgekomen.. Wie vond het waard mijn leven te redden?..

    @TragicMagic Productions


    Ik heb abo's enzo maar hiervoor had ik m tijdelijk gepauzeert dus er zijn altijd mensen die niet trouw lezen xD dus ik zoek nieuwe lezers want hij is vandaag weer in ontwikkeling gegaan en heb vandaag ook een hoofdstuk geschreven.


    Maybe my look changed, but my heart didn't